Junge Schwangere Region Lenzburg

Hallo zämme ☺️

Gitz i demm Forum au jungi Müettere/ Schwangeri wo mal luscht uf es träffe hend?

Bin 23, Verhüratet und mir erwartet eusi Tochter am 11. Dezember. Ich han mengisch chli s Gfühl, dass "ned schwangeri" eim ned wöki verstönd.
Eventuell ish das e möglichkeit tolli neui Persone kennelerne ☺️
lg
Laurad0309

Kommentare

• Hallo
    I gratulier der ganz herzlich zu diner Schwangerschaft 🌻Ich bin Chiara chume us de nöchi vo Aarau und bin 21gi wirde bald 22gi und bin ebefalls sehr jung Schwanger worde
    I bechum min bueb scho bald über i öpe 2 Wuche wäri de Termin, aber es chönti jo im Prinzip scho jederzit cho

I würd liebend gärn au anderi Schwangeri / Mamis treffe, do ich au nonig viel us miner umgebig kenne mit babys und i verstoh di zu guet, denn mit kolleginne wo no ke kinder händ chamer nöd glich drübert rede oder sich gmeinsam ustusche und erfahrige sammle
    Lg und es schöns Weekend Chiara 🤗
    MamiAargauLaurad0309
  • Ich bi vo mereschwand und ha ez en 3wuche alte sohn wämmer e gruppe mache zum eus chli unterhalte?🥰👨‍👩‍👦
  • Hoi @yasc
    Han dini Nochricht erst jetzt gseh gha, aber wäri uf jede fall debi
    De häimer glaubs fast glichaltrigi buebe 🤗Do wäri schüscht mini Nummere 0791088174
  • Huhu 😊 Ich 25, bin im Juni Mutter geworden und wohne auch in der Umgebung. Bin offen für Spaziergänge, kennenlernen etc.

Liebe Grüsse
    Laurad0309
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.