Junge Schwangere Region Lenzburg

Hallo zämme ☺️

Gitz i demm Forum au jungi Müettere/ Schwangeri wo mal luscht uf es träffe hend?

Bin 23, Verhüratet und mir erwartet eusi Tochter am 11. Dezember. Ich han mengisch chli s Gfühl, dass "ned schwangeri" eim ned wöki verstönd.
Eventuell ish das e möglichkeit tolli neui Persone kennelerne ☺️
lg
Laurad0309

Kommentare

  • Hallo
    I gratulier der ganz herzlich zu diner Schwangerschaft 🌻Ich bin Chiara chume us de nöchi vo Aarau und bin 21gi wirde bald 22gi und bin ebefalls sehr jung Schwanger worde
    I bechum min bueb scho bald über i öpe 2 Wuche wäri de Termin, aber es chönti jo im Prinzip scho jederzit cho

    I würd liebend gärn au anderi Schwangeri / Mamis treffe, do ich au nonig viel us miner umgebig kenne mit babys und i verstoh di zu guet, denn mit kolleginne wo no ke kinder händ chamer nöd glich drübert rede oder sich gmeinsam ustusche und erfahrige sammle
    Lg und es schöns Weekend Chiara 🤗
    MamiAargauLaurad0309
  • Ich bi vo mereschwand und ha ez en 3wuche alte sohn wämmer e gruppe mache zum eus chli unterhalte?🥰👨‍👩‍👦
  • Hoi @yasc
    Han dini Nochricht erst jetzt gseh gha, aber wäri uf jede fall debi
    De häimer glaubs fast glichaltrigi buebe 🤗Do wäri schüscht mini Nummere 0791088174
  • Huhu 😊 Ich 25, bin im Juni Mutter geworden und wohne auch in der Umgebung. Bin offen für Spaziergänge, kennenlernen etc.

    Liebe Grüsse
    Laurad0309
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum