Schwäri Bei und Arme

ShibasaShibasa

684

bearbeitet 21. 04. 2014, 17:19 in Schwangerschaft
Hallo Mädels

Wär vo Euch het erfahrig mit schwäre u schmärzende Bei u Ärm? I ha sit es paar Tag extrem müeh u bei düe mir richtig weh, cha am morge chum ufstah. Wirde am mittwuch sicher mau d FÄ druf ahspräche bi itz ihr 23 Wuche

Kommentare

  • Halli hallo... Ha i dr 25 ssw das au kha und han den magnesium verordnet kriegt... Isch den aber wieder besser gange... Jetzt ende 33ssw hets trotz em magnesium wieder akfange... Lg
  • Jo magnesium nimi scho sot ahfang SS. :/
  • Vilech muesch de Stützstrümpf ha... Frag mau dr FA, das isch ä gueti Idee. Aber, dasdr d Ärm o weh tüe, das isch komisch, du Armi... Gueti Besserig.
  • mir hei extrem dbei ud häng wehta,aber ersch gäge schluss vor ss,wiui so wasser ha gha
  • Auso d FÄ meint i söus beobachte u d Bei hochlagere u mi körper chli entwässere. Fauses bis zum nächste Termin nid besser isch luegemers gnäuer ah. Wäg dä ärm meint sie dases vo mim CS (carpaltunnelsyndrom) us chunt.
  • Konnte manchmal fast nicht auf die Beine stehen vor allem Morgens und Abends. Das kam vom Rücken. Ischias Nerv. Im Moment trage ich meine Tochter viel auf dem Rücken in der Manduca Trage und habe wieder Schmerzen in den Beinen. Kann manchmal fast nicht mehr laufen, wie in der Schwangerschaft.
    Karpaltunnelsyndrom hatte ich auch in der Schwangerschaft.
  • Arm Schmerzen könnten auch von verspannten Schultern kommen.
  • I han ts cs vor 8 Jahr operiert aber isch leider nie verheilet. Verspannti schultere hani nid, für das hani mi masseur ;)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum