Juli Mamis 2022 ☀️

Summer84Summer84

195

bearbeitet 27. 10. 2021, 08:27 in Schwangerschaft
Gits no anderi Juli Mamis?🥰
Melaa_17
«13456720

Kommentare

  • Ich 😍😍😍
  • Ohhh schön!!! Muesch au nochli warte bis zum erste Termin chasch? Und isches s erste? Bi mir s zweite!
  • Jaa muess au no warte, jaa bi mir isch au 2te imfall 😚 hoffes chunt aues guet. Nimsch du scho folsüri?
  • Und wie alt isch s erste? Ja das nimmi, denke isch wichtig…ha ersch im Dez de ersti Termin bim FA…doof das warte
  • Mine wird im november 3. und dine? Ja ih nime ou vo elevit weli nimsch du? Scho wiso so soät ih ha i 2 wuche? Weli wuche bisch du?
  • 5 wuche bini, mine machts ersch ide 9/10 wuche…

    So lustig, mine wird au 3 im november…

    Nimme prenatalben…
  • Hahaha ih bi ou i de 5 wuche
    krass das er so spät macht hmmm,
    ah oki ja kenni, hani ou scho gno,hauptsach folsüri😚 hesch irgendwelchi ahzeiche scho, oder no nid?
    Sändy24
  • Es zieh eifach im unterliib immer mal wieder…
  • Jaa voll ih au und müed 😊 isch glaubs no früeh für anderi ahzeiche oder mir hend glück und hei keini ahzeiche 😆
  • Hoi zäme. Ech ha ou positiv teschtet. Ond chas no gar ned gloube. Ou ech ha e Tochter wo im November 3 werd 😃
  • Gratuliere dir. Das isch ja lustig😆
  • Soooo lustig!! Passet mir ja perfekt zäme☺️
  • Jaa geu findi ouuu🙈
  • Wenn hesch din erste termin bim Frauenarzt? @Summer84
  • Wele ET hend ehr usgrächnet?
  • Am 4.7.22 und ihr?
  • Ich au 4.7… mal luege öbs stimmt, ha erscht afangs Dezember Termin und du?
  • Ech 6.7.22. ech lüte erscht nächscht Woche im FA ah.
  • Was merket ihr so im Moment?
  • Ih ha am 10.11 termin mal luege wies chunt hoffentlech guet. Ih ha keni ahzeiche bis jetzt ussert Müed eifach und Brüst halt. Und ihr?
  • Ja müed bini au und mängisch bim stäge gstiege chli kurzatmig…mängisch chli schlecht isches mir…am afang nochli buchkrämpf…hend ihr vo afang a sonen abstamd welle oder hets sich so ergeh?
  • Mir hend so welle 😚 und du?
  • Ich darf mich auch anschliessen 😊Bei mir ist es die erste Schwangerschaft und ich habe den 6.7. als ET errechnet.
    Den ersten Termin bei meiner Gyn habe ich leider erst am 2.12.
    Bin grad schon sehr hibbelig 😉🙈
  • Gratuliere dir @eulle116 😚
  • Gratuliere zur erste Schwangerschaft! Denn chömer zäme warte bis zum erste Termin😫
  • Seit ihr geimpft?
  • Ja, ech bi gimpft. Mini fä het mer gseit ech sölli onbedingt ga impfe bevor i schwanger wärdi.
  • Ich bin auch geimpft. Sogar schon dreifach. Gehöre aber auch zur Risikogruppe.
    Aber auch meine FÄ hatte mir geraten, mich unbedingt vor der Schwangerschaft impfen zu lassen
  • Ja ich au gimpft, au uf arate vom FA
  • Hallo mitenand bi 33gi Mami vome 2 Jährige und erwarte so wes usgseht am 10.7 mis 2te Wunder. Ha hüt abig positiv testet und wird am Mäntig mim FA alüte. Vermuetli wirdi schnell en Termin übercho da mini letscht Schwangerschaft sehr speziell gsi isch und ich Risikoschwanger bin.
  • Zersch mal gratuliere vo Herze. Dörfi fröge was denn gsi isch? Aso nur wenn wetsch verzelle…
  • Agfange häts mitere FG ide 7 SSW denn bini nach 4 Mönet wieder schwanger worde. Ide 12 SSW de Ersttrimesterscreen mitere Nackefalte vo 4mm und verdacht zu 50:50 für e Trisomie. Jetzt het min Bueb eine vo de schwerste Herzfehler, sowiit gahts ihm ganz guet.
  • Gratuliere dir. Wünsche dir zbeste das alles gued chund 😊@Fabi88
  • @Fabi88: Drücke dir die Daumen, dass alles gut läuft!
    Ich zähle wohl auch zu den Risikoschwangerschaften. Trotzdem habe ich meinen Termin erst bei 9+1 🤷‍♀️
  • @eulle116 mal sehen was die MPA am Montag meint
  • Hey zäme, hender jetzt meh ahzeiche becho?
  • Ja schlecht isch mer😩
  • Jaaa mir mengsmol au aber sobald ich due esse isch wieder weg, und ih merke scho minu mutterbänder düe sech zieh.
  • Bei mir sind die Symptome eher weniger geworden…
    Das Ziehen im Unterleib tritt nur noch selten auf, die Brüste schmerzen nicht mehr so. Nur die Müdigkeit ist geblieben. Und letzte Woche habe ich den Rücken etwas gespürt.
    Ich hoffe nur, es ist kein schlechtes Zeichen, wenn die Symptome abnehmen 🤔
  • Jaa ich glaub bei jedem ist es anders
  • Bis jetzt noch eher wenig, liecht empfindlichi Brüst, chlii druck im Buuch und hüt morge isch mer schlecht worde will ich zlang nid gesse ha.
  • Mir ist seit ein paar Tagen den ganzen Tag über schlecht…🤦🏼‍♀️
  • Ich darf mich auch dazugesellen :smile:
    Es ist unser erstes Baby. Bin heute 4+0 - errechneter ET ist der 18.7.
    Meinen FA-Termin habe ich erst am 1.12.
    Mir ist schon ein bisschen übel aber nur gaaanz leicht und nur wenn ich "zu lange" nichts esse, ansonsten immer mal wieder ein leichtes Ziehen im Unterleib. Seit gestern auch eine verstopfte Nase und Kopfschmerzen, aber da weiss ich nicht, ob das mit der SS zusammenhängt...
  • Ha min erste Termin am 17.11 d symptom sind eher spärlich und mengmal hani scho bitz schiss ob alles guet isch 🙄
  • @Fabi88: So geht es mir auch. Ich freu mich schon über jedes Ziehen und Drücken 😂🙈Aber ja, wir müssen wohl einfach weiter hoffen!
    Bis zum FA-Termin ist es bei dir ja nur noch eine gute Woche…
  • @eulle116 wenn isch din Termin? Und we wiit bisch?
  • Ich bin heut bei 5+6 und habe meinen Termin erst am 2.12. 🤷‍♀️
  • Ich 6+0 und Termin am 1.12
  • Dann wünsche ich euch starke Nerven ❤️
  • Ich bin bei 4+2 und habe meinen Termin auch am 1.12.
    Wünsche euch allen einen schönen Tag und dass die Zeit bis zum ersten Termin schnell rum geht :smile:
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum