Herzgeräusch

Hallo Zäme
Bi üsem Sohn (bald 5) hed mer Nebegrüsch bim Herz ghört. Luut Kia ned bedänklich aber mönds abkläre. Hed wer Erfahrig ond chan mi petz beruhige?
Toria

Kommentare

  • Mi Sohn het das mit 18 Monat ou kha. Si när bim Katdiolog gsi und äs isch alles tiptop. Är het mir gseit das gäbs bi Ching no viu, sig aber nur sehr säutä schlimm.
  • Mini Tochter het au es Nebegrüsch bim Härz wo au rächt lut isch. Es isch mit 2 Jährig abklärt worde. Isch alles guet und chan sich no verwachse oder es bliibt. Isch aber überhaupt nöd schlimm oder gföhrlich. Hoffe cha di so beruhige. Alles Gueti für eu 🍀
  • Danke üch vell mol🌷 Das duet guet zläse❤️
  • Hend beid Chind vo mier gha plus no starks schwitze während em trinke ade Brust. Sind bim Kardiologe gsi und beides mal gottlob alles guet gsii🙌🙌 ich dänk das gids hüüfig, da ja alles no ned zu 100% usgwachse isch bi de Geburt... Alles gueti euch, wird bestimmt au alles ok sii🌸🤗
  • Mini Tochter het das au gha. Aber de Arzt het gmeint das wird sich uswachse, si isch damals no sehr chli gsi.Oises nachbarsmeitli au, hets im gegesatz zu ois sogar sehr genau müsse abkläre. Aber au bi ihre ischs denn keis problem gsi. Ich glaub das gits würklich hüfig. Klar chans au mal es ernsts Problem si, aber ich glaub meistens nöd.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum