Weihnachtsgeschenke basteln

Eure Ideen fürs Basteln der Weihnachtsgeschenke sind gefragt.
Bei uns gibt es bemalte Windlichter und Schlüsselanhänger aus Schrumpffolie.9a9caea0-33cb-11ec-b329-6764f6a707e2.jpeg9ae83690-33cb-11ec-b329-6764f6a707e2.jpeg

Kommentare

  • Wir haben mit batikfarben und rasierschaum tragetaschen(einkaufstaschen stoff) bemalt 😉. Kann ich nur empfehlen, war wirklich ein spass für klein und gross.
  • @Miette Meinsch gaht das au uf gschirrtüechli..?
  • Das geit im Fau mit Gonisfarbä. Hei mir ou scho gmacht 👍
  • Ja glaub scho. Es git extra fixiermittel, wome nacher int wäschmaschina cha geh & denn sött die farb nit usga. Heis aber no nit usprobiert. Glaub me sött sie aber nit heisser wo 60 grad wasche.
  • Mir malä das jahr ä hammer a u lö när la drufschribe: gotti du bisch dr hammer

    U dr grösser maut äs houzwüschärli a wo mir när zämä mitem schüfäli schänkä

    Letscht jahr hei mir korkungersätzli agmale für di heissi pfanne druf u dr chlin het uf sidäpapier gmale u das hani när ufänä cherzä ibrönt
  • @Crystal Mit was heit Dir uf Korkungersätz gmalä? Geit das mit Gonis-Decor?
  • @Sti, mir hei mit ganz normale acrylfarbe u när no so miteme hitzespray drüber. Aber ds brättli blibt glich wi chläbä ar pfanne, äs chehrä jtz eifach aui ds brättli um we di heisse pfanne chunnt u mis mami bruchts süsch aus ungersätzli fürnes blüemli druf🙈
  • @Sti chasch guet mit GoniDecor. Damit’s nöd ade heisse Pfanne klebt chasch na es paar Glasnuggets druf kleben oder Mosaikplättli
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum