Magenbypass

Hallo zusammen

Ich bin neu hier und weiss nicht genau ob ich in der richtigen Rubrik bin aber ich versuchs mal hier….gibt es hier Mamis welche einen Magenbypass gemacht haben oder evtl. kurz davor sind und die von ihren Erfahrungen erzählen können/möchten? Vielen Dank

Kommentare

  • Meine Schwester haben sie statt des magenbypass einen Schlauchmagen gemacht. Sie hanen ihr davon abgeraten, da es bei einer künftigen Schwangerschaft zu komplikationen führen könnte. Sie hat aber mit dem Schlauchmagen sehr schön abgenommen und der gewünschte effeckt war somit der selbe. Hoffe das hilft dir weiter.
  • Vielen Dank für deine Antwort. Mich würde es noch intressieren….wie war es nach der Op? Man hört/liest immer wieder, dass man danach sehr müde und schlapp ist. Konntet ihr den „normalen“ Haushaltswahnsinn mit Kindern problemlos alleine meistern?
  • Ich habe einen Magebypass ... seit September 2017 und ich wurde im April 2018 schwanger und habe eine gesunde Tochter im Januar 2019 bekommen.

    Ich bin echt zufrieden mit dem Magebypass habe von 112 kg auf 64kg und halte es seit eh und je ...

    Anfangs Schwangerschaft ging es mir nicht so gut da ich ziemlich an Übelkeit leidete.
    Und war da nur moch 57kg .. aber der kleine ging es immer super 🥰 und man sagt ja das man das 1te Jahr nicht schwanger werden sollte.


    Ich würde mich gut erkundigen:

    Ich habe mich für den Bypass entschieden da er nicht dauerhaft ist (eine Rück machung wäre möglich) was bei einem Schlauchmagen nicht möglich ist. Da wird dir der Magen abgeschnitten und rausgemommen.

    Beim Bypass gibt es aber die Nachteile der Dumpings .. Früh/Spätdamping (zitter,schweiss,Müdigkeit) wenn mann zu viel Zucker bzw. Kohlenhydrate zu sich nimmt.
    Aber ich habe das im griff.

    Sonst frag gerne ...
  • Eine schwangerschaft kommt bei mir nicht mehr in frage, da ich bereits eine tochter habe (8j). Doch beschäftigt mich die frage sehr ob ich in der anfangszeit alles schaffe.
  • Habe im November 2011 eine Magenbypass OP gemacht. Habe von mehr als 150kg auf 63-65 kg abgenommen. Mit Disziplin und Sport hatte ich ein tolles Ergebnis.
    Seid gut 1 Jahr habe ich oft Dumpings und nehme zu... Nun werde ich im Dezember eine erneute Verengung des Mageneingang machen lassen (via Endoskopie über die Speiseröhre) damit ich wieder ein Sättigungsgfühl bekomme und hoffentlich auch wieder meine 15 kg runter bekomme.

    Ich würde es immer wieder machen! Einziger Nachteil, die überschüssige Haut, welche operativ entfernt werden muss. Das bezahlt die KK nicht und ist für mich psychisch genau so belastend wie das Übergewicht..

    Wenn du mehr wissen möchtest, darfst du dich sehr gerne bei mir melden😉🤗
    Liebe Grüsse
  • Ah ja.. Haarausfall und extreme Müdigkeit wirst du haben, jedoch habe ich immer Kind, Arbeiten und Haushalt gemacht. Muss man ja😅
    Gratsch
  • Zusatzfrage: habt ihr mit Magenbypass/schlauchmagen OP auch oft erbrechen müssen nach dem Essen?
    Meine Schwägerin hat diese OP ebenfalls gemacht vor etwa 5-6 Jahren und muss heute noch regelmässig erbrechen nach dem Essen 🤔
  • Ja das cha passiere wenn mer zviel isst ...
    Also ich ha das scho uhhh lang nümm gha ... letscht jahr ah wiehnachte wils sfleisch zu fasserig gsi isch..

    Und ah ahfang muesch eh kostufbau mache ... zerscht nur Pürierts und de langsam.


    Also ich bin vool froh das ichs gmacht ha ! Fühle mi fit und wohl im Körper 🥰
  • Würdends ihr jederzeit wieder macha?
  • Ufjedefall ich bin sehr happy.

  • Ich musste mich nie übergeben.
    Alles sehr gut kauen, wirklich mindestens 20 mal, und nicht überessen. Dann klappts👍
  • Meine schwester würde es jederzeit wieder machen.
    Sie musste am anfang schon ein paar mal erbrechen aber wusste jeweils dass sie dann zu wenig gekaut hat oder zuviel gegessen nicht so dass sie ein essen nicht vertragen hat.
    Das war aber nur am anfang und danach nicht mehr.
  • Wia gsehts bi eu us weg am gwicht nach dr op? Sind ihr alli jetzt uf am idealgwicht, eher untergwichtig oder immer no paar extra kilo uf da rippa?
  • Ich bin jetzt sit 3 Jahre uf 62-65 Kg und bin 167cm

    Also eigentlich ideal gwicht ... aber für mis umfeld bin ich zdünn 😆
    Gratsch
  • Ich han bis vor 2 Jahr immer 65-67kg gha mit 174cm körpergrössi. Mis traumgwicht... Etzt nach 10 Jahr nimmi wieder zue😓 drum gahni am 6.12. De Mageiigang wieder ga veränge. Bin gspannt obi mini 15 kg wieder wegg bechume💪💪
    (ah mis Gwicht vor de OP öbbis über 150kg☹️😓🙈)
  • Was ich no erwähne muess ich ha öpps 3 Mönät nach de Op müesse Galleblase usä neh da ich zviel Steine becho ha ...
    Und de nomal 3 Mönät später hani eh Darmverwicklig gha ... das ich echt de Horror gsi🤐
    Aber das hät mer de bi minere Klinik im Beausite guet wider chönä mache 👍🙏

    Aber das isch eine vo de schlimme Komplikatione..
  • @Gratsch möchtest du denn die OP machen? Oder hast du dich für jemand anderen Schlau gemacht? Liebe Grüsse Tanja
  • Ich selbst möchte die op machen
  • @Tanja87 du gosch din Maageiigang go veränge, chamer das au eifach so mache? Ech be 165cm ond 90kg aber bechäm jo nie en magebypass. Du hesch jo ez au ned 100kg chamer das demfall selber mache? Ohni grosse gsondheitschecks?🤔
  • @buendu halli hallo🤗 ich han vor 10 Jahr d Bypass OP gmacht gha. De OP's woni im Dezember gha han isch ufgrund vo de starke Dumpings und de erneute Gwichtszuenahm gmacht worde, will de Durchgang sich gwiitet hed und s o Sättigungsgfühl nümm de Effekt erzielt hed wie zu Beginn nach de OP vor 10 Jahr.
    Es isch en neueri Technik. Ich cha dier leider ned säge was genau d Indikationen nebst mine erwähnte sind um die OP z mache🤔

    Hesch du no Begleiterchrankige wie Diabetes, Bluethochdruck oder Arthrose? Hesch denn scho mal mit dim Husarzt gredt? S gid au no anderi Variante, z. B. De Schluchmage oder Mage ballon wo glaub ich bimne weniger höche BMI gmacht wird.
    Liebe Gruess
  • Nei ech ha mech no nie wiiter informiert, cha guet diäte mache bes uf 70kg aber nie phalte, ha eifach keis sättigongsgfühl das esch sgröschte problem. So nötzt mer jedi diät nüd. Ha emmer dänkt onder 100kg möched die no gar nüd
  • Es chund uf de BMI drufah. Es isch ja ned jede gliich übergewichtig mit 100kg😉

    Ich kenne Fäll, wo d Fraue immer schlank gsi sind.. Mitem Alter und de Chind hends zuegnoh und sich denn operiere lah... Kenn au serig, wo sich no extra 10 kg agfuetteret hend, damit d OP zahlt becho hend😓😓 findi aber dene Mänsche gägeüber, wos Läbe lang kämpfid mitem Übergwicht, chli fräch.. Zudem darf mer ned vergässe, es isch ned so en easy OP we vieli dänkid. Sie birgt viel Risike. Ned dasi wott Angst mache, aber en Buch OP darf mer nie uf die liecht Schulter neh.
    Ernährigsberatig bisch au scho gsi? Und unter Ärztlicher Ufsicht, mind 2 Jahr, erfolglos versuecht abznäh?
    Das isch bi mier dazumal es Kriterium gsii🙄
  • @Buendu, ig bi ernährigsberaterin. Falls du kes sättigungsgfühl hesch de würdi mal bim arzt nachem medikament saxenda frage. Das isch es hormon, wo bi dene mönsche wo ebe kes sättigungsgfühl hei fehlt, und me chas sprütze, wie insulin bi de diabetiker. E operation würd dir nur churzfristig hälfe. Es sättigungsgfühl hättsch derna ja ou nid.
  • Ech be scho 2 mou be de ernährigsberoteri gseh aber chas ned phalte weli z.b noch 1 teller spagetti no chönd bäum usriise, ech höre jedes esse uuf us astand, sogar imne resti wos es halbe teller cordon bleu ged wördi am liebschte no säge be noni satt, das gfühl hani scho setti teenie gseh be nöm gha ond be ez 34gi.
  • @buendu Ich cha der us minere eigete erfahrig säge em Therapie mit Saxenda hilft wirklich. Für mich isch em op nie in frog cho aber i han ou gwüsst das ich das elei nit schaffe of langi zyt. Mini Ärztin het mi de im Stoffwechselzentrum agmäldet. Und ich han dene nach allne abklärige Saxenda becho. Dass isch mir am Afang en sehr grossi hilf gsi. Ich chas eigerli nur witterentfälle und ich bin ou so dankbar dass ich die Chance becho ha so mos gwicht z reduziere.
  • @Nici wie muess mer das iinä? Oder wie streng?
  • @ das muesch einisch im Tag sprütze miteme PEN. Wie bi Diabetes.
  • @Nici wird aber glaub ned zahlt vo de KK oder bin ich da falsch informiert? Kollegin heds amu ned zahlt becho.
  • @Tanja87 Doch wenn bi Start en BMI vo über 35 hesch wird’s zahlt. Muesch aber natürli s Ziel immer erreiche wo vorgä wird damet sis witer zahle.
  • Ah soo👍
  • Es gäb sösch ou no es anders mit de gliche wörkig wo mir nur 1x ide Woche muess sprütze. Das zahles aber nor wenn vorerkrankige hesch. Das wär günstiger. Weis aber grad nüme wies heisst.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum