Juli Mamis 2022 ☀️

1356720

Kommentare

  • Bi ja gester bi 6 0 gsi und me het erst de Dottersack gseh lut minere und de grössi ihrere rechnig bini 5 3 vo demher passt alles.
  • So, ham hüt leider kei Ultraschall gmacht. Sie seit es isch viel zfrüeh 4 3 me wird nüt gseh. Nächste Termin isch denn am 6 Dezember...
  • Oh gott die warterei macht eim wahnsinnig.. ich bi erst am 01.12 dra😣😣

    @Mami83 Danke liebs!!!!!☺️☺️
  • Gäääl.. 🤣🤣
  • Ich au 1.12, aber mir schaffet das!!!😂🙏🏻
  • 🍼🍼🍼🍼🍼😂😂
  • Ha im Moment mega angst ufs wc gah 😩 min usfluss isch bi deri Schwangerschaft so stark als bim letschte.. ha amigs paranoia dasses blüetige sind. Je me ich da im Babyforum über so sache finde.. ich wird ao freud ha wenn die 12 wuche umesind. Das wird mich so beruhige
  • Und ich ha dänkt es goht nur mir eso.. in dr nacht laufts richtig use und denn voller panik renni ufs wc.. muesch au progesteron vaginal iifiere?? Das lauft ebbe au extrem.. i will au das die umme sin dangst isch immer do….
  • hey iher liebe 😍 ich dörf mich üch au abschliesse, ha die wuche positiv dörfe teste und ha et nach mine berechnige am 30.7 😄
    bi üs ischs s3te chind 👨‍👩‍👧‍👦
  • Jööö, gratuliere😊
  • gratuliere 🤗🤗🤗wie fühled ihr euch so? i ha je länger je meh problem mit übelkeit und bi (zu allem häre, dass dusse alles grau isch) die ganz zit irgendwie so wie hinder ere schibe, total atriebslos/lethargisch und z meischte isch so zähflüssig. sport chani mir überhoupt nid vorstelle so wie d brüscht wehtüe. oder weiss öper öpis guets? ev probieri chli yoga...
  • @meki_33 ohh nei, ich muess nüt ifüere.. hani i de ersti au nöd.. wiso muesch das neh?
  • Mir geht es eigentlich recht gut aktuell. Ich fiebere auf meinen ersten Kontrolltermin in zwei Wochen hin und hoffe ganz fest, dass die fehlenden Schwangerschaftssymptome kein schlechtes Zeichen sind 😉🙈
  • Mir gahts guet, sind grad am Schlafzimmerbode renoviere aber mache schön langsam. Gester isch eifach nid min Tag gsi als wühr s Hirni nüm funktioniere 😂 Beschwerde hani kei
  • @snowangel Also ich has miesse scho vorhär iine damits gebärmuetter duet guet ufbaue etc. Und es fühlt sich in dr nacht immer so ah als wär öbbis usgloffe.. i muess es au witterhin iine sicher bis januar..
  • Also ih han sehr müeh mit übelkeit zkämpfe mega schlimm, weiss öpert was ih cha degege mache?
  • @hane mir hilft es was kleines zu essen wenn mir übel ist. Ansonsten ingwertee mit Zitrone hilft mir auch ganz gut.
    Hoffe es wird bald besser :)
  • @hane ja genau Zwieback oder darvida sött anschinend helfe..
    @meki_33 ohh okay das hani gar nöd kennt.. cha mer vorstelle dasses sicher müehsam isch i de nacht 😩
  • Immer öpis Chlises ässe und wenn‘s ganz schlimm gsi isch Itinerol B6.
  • Hey leute i bi so verschrocke hütt… mir hän serste mol GV ka sit ich weiss dasi schwanger bi und ich ha drnoch bluetige beko.. het das schomol öbber ka? I ha im net gläse das es normal ka sii aber i ha so angst jez..
  • hei liebs 🥰😘würd eifach langsam mache nid heftig. passiere cha eigentlech nid viu aber i würd glich langsam wenn SB bechunsch. i has oscho gha da dert alles sehr durchbluetet isch cha das gä.. GV söt ja nüd mache. aber ebe vilich nid gad zwild😂😁
  • chumw morn i di 12 wuche u ha dasmau o es momentli gwarte 🙈 u de bim erste mau widr o gaaanz fiin SB gha.. jetzt düe mer widr chli regelmässiger und bis iz ke SB meh. Ganz viu spass bim härzle 🥰 wes di beunruhigt unds zbs nid ufhört chasch sicher guet schneu ga zeige oder schnell alüte am FA
  • @meki_33 das kann auf jeden Fall passieren und ist nicht weiter schlimm. Wenn es dich aber zu sehr beunruhigt, geh gerne Mal zur FA und lass Mal nachschauen.
  • Also mir hän ganz fiin gmacht und dänk nit das es vom druck o.ä. Ko isch.. spöter sin denn au bluetige ko mit gwäbstück.. ich glaub das ischs für mi gsi..
  • Oh neii liebs :( ich drucke dir ganz fescht ddume dasses nöd eso isch.. Machsch ml en termin bi de FA.. 🍀
  • @meki_33 gang morn zum FA. I hoff vo ♥ das es nit so schlimm isch...Druck dir fest Dume 🍀
  • Jo ich lüt grad morn am morge a.. oh mann wieso denn?!? Es isch so unfair…
  • @meki_33 oh das tuet mer leid, hoffe es isch öppis anders und am krümel gahts guet.
  • @hane Ich ha no Stützstrümpf us de erste Schwangerschaft, mir hilft das…
  • Hallo zämme.. ich bi gest in notfall wills nit ufghört het.. in dr untersuechig het me neu e dottersack gseh und das alles no bestoht und guet usseht. Leider no kei Härzschlag aber bi 6+0 het sie gseit isch es au zfrieh und ka durchus möglich sii das mes noni seht.. sie het aber nit könne sage wieso as die bluetige ko sinn und ich sölls beobachte und wieder cho falls es meh wird. Und süscht jetzt eifach abwarte bis zu mim nächste termin 1.12… ich weiss gar nit was drzue sage oder dänke?! Het das scho mol öbber ka?
    Und danke das ihr alli gschriibe händ❤️ mir isch es sehr sehr schlächt gange gestert..
  • Oh das freut mi das es so guet usgseht ich nach Periode grechnet au bi 6 0 bim FA gsi und me hät nur d Früchthöhli und de Dottersack gseh. Bi mim Sohn hani jetzt di alte Bilder agluegt und det isch bi 6 5 es Herzli zsgeh gsi. Wühr evt am FA alüte ob nid früehner chentsch cho als erst am 1.12. Drück der Dume
  • @Fabi88 Oh ok das beruhigt mi sehr.. das heisst denn stimmt das, das es wirklich no zfrieh isch.. i bi so durenand gsi und weiss gar nüm genau, was sie süscht no gseit het. Nei i wart jez dr termin ab.. mich het das emotional so fertig gmacht, und wenni m 1.12 gang, denn miesst me wirklich öbbis gseh oder höre und wenns nit eso isch denn ischs halt eso. Aber wenni jez friehner gang und me seht wieder nüt weissi nit obi das nomol ertrag die warterei.. aber danke das mir uns könne ustusche das hilft mir sehr.. ich bi e emotionale wrack worde und weiss gar nit wie alles zueordne..
  • Ahhh super @meki_33 ❤️ ich ha min erdte Ultraschall au erst i de 8ssw becho vo de Ärztin.. dete hani en en gaaaanz chli e menschlein gseh 😅 sueche grad de Ultraschallbild 🙈 vom erstw chind
    Drucke dir au no dume, dass alles guet bliebt ❤️
  • @meki_33 da glaubi das isch au e mega Angst, bi minere Fehlgeburt het me bim erste Termin gar nüt meh gseh und erst 5 Tag spöter isch d Bluetig cho.
  • @snowangel Oh jo do bini aber no chli witt entfärnt au wenn täg jo schnäll umme gön. Wenns aber um ssw goht denn duurt alles immer soooo lang.. ich würd gärn mol sbild gseh falls des findisch🙂 i fühl mi langsam wieder chli besser..
  • @Fabi88 Dörfi froge wie witt as du gsi bisch bim 1. termin? Het me au kei fruchthöli gseh? Ich ha angst das die bluetig nach paar tääg wieder uftaucht unds denn wirklich fertig isch.. oh mann..
  • Bi glaub do mitte 6 wuche gsi, ha do spat testet will ich am NMT Schmierbluetige gha ha. Nei meh het gar nüt gseh nur ufbauti schliimhuut het den gseit FG, ELSS oder no zfrüeh aber da isch am Mittwuch gsi und am Sunntig hanis denn verlore.
  • @Fabi88 Wär denn das dini ersti ssw gsi? Und isch das jetzt dini zweiti?
  • ea5b21d0-4b84-11ec-956c-dfa3dd67430a.jpeg so hets i de 8 ssw usgseh... Han leider no kei Ultraschall vo jetzt becho zum vergliche.. ich ha bi deri Schwangerschaft viel me angst bim erste.. wahrschinlich wegem ganze stress wo grad bi mir herscht
  • @meki_33 di erst isch e FG gsi denn hani im 2019 min Sohn gebore und jetzt isch es di 3 SS.
  • @snowangel Oh so schön… wie witt bisch denn jez mitem 2.? Wenn hesch din negst termin? Die warterei isch ächt schlimm.. hesch denn du irgendwelchi beschwerde momentan?
  • @meki_33: Ich drücke dir weiterhin beide Daumen, dass es sich gut entwickelt!
    Und ich bin mir sicher, du machst es genau richtig, jetzt einfach abzuwarten.
    Ich habe meinen ersten Kontrolltermin erst zu Beginn der 10.Woche und anfangs hat mich das sehr gestresst und ich wäre am liebsten sofort zur FÄ gegangen. Mittlerweile habe ich aber auch eingesehen, dass frühe Kontrolltermine häufig auch Unsicherheit bringen können 🤷‍♀️Ich habe am 2.12. meinen Termin und warte mit dir 😉
  • @eulle116 Oh ja unsicherheit und das ständige vergleichen mit den ssw und ultraschallbilder etc. Aber was will man machen? Kann auch nicht wirklich böse auf mich sein, ist ja klar dass ich und alle anderen wollen das alles gut wird.. ich wünsche es mir nur sooo sehr und hoffe dass wirklich nichts schlimmes passiert..

    In welcher woche bist du nun genau? Wie sieht es mit beschwerden aus?
    Lg
  • @Fabi88 Hoffe mr das alles guet kunnt und mir eifach dörfe gniesse und glücklich si🙂
  • @meki_33 Klar, mir geht es ja genauso 😂🙈Aber vielleicht hilft es mir ja auch, wenn ich es dir als Tipp gebe 😉Ich bin jetzt Ende der 8. Woche
  • @eulle116 Oh ja aufjedenfall! Aber kann dich voll verstehen.. bald und wir haben unsere Risikozeit vorbei 🏋️ und geniessen unsere zeit als werdende mami🥰
  • @meki_33 jetzz bini 5 3 und de nächste Termin hani 6 Dezember..
    Warte glaubs ewigs.. 😅 ich ha kei übelkeite aber schwindel woni bi de erst Schwangerschaft nöd ka han und brüst tüend au bitz weh.. ohh jaa und brutali verstopfig 😩😞
  • @snowangel Oh jo i ha au verstopfig ka und getrau mi gar nit fescht zdrucke 😜😜😜 aber i glaub verstopfige sin normal also hani mol so gläse.. ich ha so komischi unterlib schmärze also kei schmärze aber so e komischs zieh als würde mini täg ko… es macht mi wahnsinnig
    Ich bi hütt 6.1 zitt vergoht scho mega.. wonis US foti beko ha bini erst grad 4.5 gsi..
  • @meki_33 Bi nur stilli mitläserin und ha di biitrag gseh und wett dir muet mache ♥️
    Mir isches genauso gange…bi minere erste schwangerschaft nachem GV hani ide früehschwangerschaft bitz fester afo blüete, ha au mega angst gha. Isch grad nachdem ig positiv testet ha passiert. Trotzallem hani erscht ide 8. ssw e termin becho bide FÄ 😩 isch alles tip top gsi.
    Danach hani immer wieder bluetige becho vo schmierbluetige bis zu starche sturzbluetige. Erst afangs 4. Monet hets ufghört. Mis Wunder isch mittleriwile 5i und höcklet grad näbe mir.
    Wünsche dir alles gueti und hoffe fest es chunnt alles guet ♥️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum