Juli Mamis 2022 ☀️

1246720

Kommentare

  • @AnDu88 Oh danke für deine Nachricht. Gestert hatte ich wieder altes Blut im Slip und bin hin und her gerissen. Auch hatte ich heftige unterleibschmerzen und habe einfach nur noch angst das etwas nicht in ordnung ist.. ich kann nicht mehr machen wie warten bis zum 01.12…
    Aber danke für deine Worte!
  • @meki_33 ja leider has jetzt bi beidne Schwangerschaft ka die verstopfig.. luschtig isch gege de schluss vo de Schwangerschaft hani so schlimme verstopfig ka.. und ich bi 39 7 oder sl gsi.. ich weiss ganz genau ich ha soo paranoia ka "scheiisse sind das wehe wo afanget? Min stessbei tuet soo weh..." Aber jedesmal woni ufs wc bin hets ufghört kah.. min partner het i de letscht wuche vo de Schwangerschaft all stunde gfrögt "müemer is spital? Gahts los?" De chline isch denn genau 40 1 uf dwelt cho.
    Sie ich zum erste mal schwanger gsi bin, vergaht zit sooo abartig schnell! Und die wachset brutal schnell...
    Ich ha sgfühl mini schwangerschaft isch viiiieeel zschnell gange.. aber ich bi ebe au gern schwanger 😅
  • @snowangel Jo i hoff das mit de verstopfig besseret sich.. ich bekumm amigs au so blähige.. sehr unagnähm😣
    Das glaubi das alles zschnäll goht.. i merks au scho jez.. so schnäll sin die letzte zwei wuche verbi gange (hütt vor 2 wuche hani positiv testet)🙂🙂🙂🥰🥰
  • Hey mamis, ich han sit mentig abig mega Gliederschmerze, übelkeite, schwindel, Kopfschmerze und mag nüüt esse... wo nööd weggaht.. getrau mich nöd Schmerzmittelmittel neh..
    Isch das alles weg de Schwangerschaft kennet ihr das? Ich ha sgfühl die Schwangerschaft trifft mich brutal diesmal.. ich gah morn glaubs zu arzt ich mag nüme mit dene Schmerze.. und muess no uf min 18 monate alts chind ufpasse
  • Chönts au covid si?🙈
  • Nei zum Glück nöd..han de test gmacht es isch negativ.. und de Husarzt het gmeint es sind Schwangerschaft beschwerde die übelkeite, han Cariban 10mg. Becho gaht mer wieder einigermasse besser han endlich chöne öpis esse sit 2 täg 😍

  • Hender Corona impfig gmacht?
  • Ja ich ha sie, min FA hets empfohle vorher z mache und ich bi froh
  • Irgendwie müend mir ja scho no besser ufpasse
  • Okii ich ha sie scho im August gmacht ka... Ja bi wieder mega am fpasse me weiss ja nie 🤔🤔
  • Helloo Juli Mamis.

    Bi ungeimpft und ha corona gha idr 10 und 11 ssw. bi jetz ir 12 wuche isch alles sowit ok zum glück ha eifach e Grippe gha. mi partner het symptome gha u mini ching 6i und 2i nur schnuderi u e bitz hueschte. 🙏
  • Hey @Sarah1991 guet isch es aber verbii isch es schnell weg gange?
  • Hallo ihr liebe.. i ha gescht in dr nacht wieder bluetige ka jez händs wieder ufghört.. morn am morge hani grad dr erst termin bi dr FA.. mini närve sin am änd.. ich hoff so sehr dass alles in ornig isch..
  • @meki_33 druck di fescht und hoffe fescht mit dir
  • hey @meki_33 mini dume sind für dich und din bebe druckt hoffe es isch alles guet mit eu beidne ❤️🍀
  • Ojee @meki_33 hoffes isch nüd schlimmes. Vlt muesch Utrogest 200 neh weg de blüetige, aber gued hesch morn kontrolle.
  • @hane Die nimmi scho ii bevor i überhaupt schwanger worde bi.. jetzt mol luege bi sehr nervös.. am 8:15 hani dr termin denn mäldi mi bi euch!!
  • @meki_33 i Druck dir au fest Dume 🍀
  • @meki_33 Druck dir au ganz feest Dume! Chunt sicher alles guet😍🍀🥰
  • Dänke o a di Meki❤️ wird aues guet si
  • Hoffe hesch nur guets brichte
  • 🍀🍀🍀🍀❤️
  • Hallo mini liebe❤️ i ha hütt dörfe e kleins härzli schlo seh und bi so wahnsinnig happy!!! Wege dr bluetige miemers beobachte und söll utrogestan 2 mol iine anstatt nur ei mol.. danke viel mol dass ihr an mi dänkt hän!!! I könnt freudesprüng mache!!!!! 🏋️🏋️
  • Ahhhh super 🥰🥰🥰🥰❤️🎉 Ich fire mit dass es am baby guet gaht und witerhii dass es dir besser gaht weg de Blüetige.
    Cha mer vorstelle wie dis heez gsprunge isch wo sherzli gse häsch schlo 😂❤️
  • @meki_33 Das freut mich sehr für euch 👍🏻Jetzt heisst es entspannen und geniessen 😉🍀
  • @meki_33 oh sooooo schön freui mi au scho uf de mäntig. Wewiit bisch jetzt?
  • Ich bin jez 6+5 am sunntig hani wuchewäxel❤️
    Und du? Hesch am mäntig termin?
  • yehh meki das fröit mi🥰🥰🥰
  • ❤️❤️❤️❤️❤️
  • Denn bin ich genau e wuche wiiter jedoch isch de Ultraschall vom Dottersack öppe 3 Täg hinedrii gsi. Ja genau am Mäntig hani Kontrolle hoffe denn isch alles wes mue sii.
  • Super meki das freut mi sehr.
    Ih ha au kontrolle kah es isch alles gued und bin jetzt 9 ssw 🙈 han no müeh mit de übelkeit schüsch ish alles prima
  • Hey leute wie gohts euch? Gits neuigkeite?
  • Huhu mir gahts guet nur immer müed. Morn endlich wieder Termin 😍❤️
  • Helloo leute... i ha morn o widr e termin 🥰 starte i di 13 wuche u i weiss isch früeh aber i spüre zbebe scho gaaaanz fiin aber nid jede Tag zerschte mau gester 🥰 isch aber scho mis 3te vilich weg dem🤷‍♀️ Fabi wünsche dir morn ganz e schöni Ungersuechig🥰
  • Ohhh denn miender unbedingt brichte!! Ich bi au mega mied die ganzi zitt und könnt alles in mi iine stopfe😂😂
  • Ouuuu ja @meki_33 hunger hani au gnueg debii sötti scho chlii ufpasse ha scho gnueg gwicht vo afang ah
  • @Fabi88 Jo ich leider au.. aber jetzt hani e grund wenigstens😂😂😂
  • @Sarah 19 91 Bisch du demfall nid juni babys?
  • Ih han mit de übelkeit viel besser, und Termin hani wieder am 20.12 de bini i de 12 ssw. Das warte macht mi aubes wahnsinnig 🙈
  • Doch mis bebe chunt im Juni 🥳 wiso meinsch?
  • So bi wieder dihei, luut us bi 7 5 wa aber au voll wird passe er lahts aber bi 8 1 und chunt am 27.12 extra für de ETT id Praxis.
  • Häsch chöne viel gseh im US?
  • Nei eifach das es baby sött sii und es herzli schlaht ❤️
  • Ahh schön 😍❤️ bi denn ebe 7plus3 wenni min Termin han.. Ich ha nonüüüüt gseh sit ichs erfahre han! Chas chumm erwarte 🙈
  • Wer het jetzt alles morn de erschti Termin? Denn chömer zäme nervösele de letschti Tag…:) Morn bini 9+1
  • Ich habe ihn am Donnerstag. Bin dann auch bei 9+1 😉
  • Uhh ok, auch bald😂
  • Alles ok bi mir sowiit, bi eifach 5 Täg nach vorne korrigiert worde, anstatt 6.7 isches jetzt de 1.7…het das au öpper?
  • Hallo mini liebe wie gohts euch? Mir gohts hütt nit eso.. hock im büro vorem pc und ka kuum mini auge offe palte und ha gar kei motivation.. isch das bi euch au eso? Ich ha irgendwie schiss wills bi mir im gschäft niemerds weiss und das es nit so übere kunnt als würdi nit welle schaffe.. aber i mag eifach gar nüt.. i wär so gärn im bett am schlofe.. es fühlt sich ah als wäri e marathon gloffe.. wie gönd ihr mit däm um?
    Lg
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum