Suche Schwangere Mai/Juni 2022 aus dem Kanton Bern

2»

Kommentare

  • Jo serbräche isch ächt eklig.. i ha zum glück nit soo oft miesse aber i ha plötzlich in letzter zitt mit kopfweh zkämpfe wieso au immer?! Händer das au? Ich bi hütt 11+4 und ha gli mini 12. wuche umme juhuuu🍀❤️
  • Höche bluetdruck? Trinksh gnueg? Gse hesh eh brünne ide ssw cha sich sehstärki verschlechtere und das macht ja au kopfweh
  • Jo also i ha en hochebluetdruck und muess au tablette drgege nä.. trinke dueni so viel sgoht also sicher 2 liter und das mit de sehstärki hani au scho ghört.. aber i hoff mol swird besser
  • Jaa shüsh würdis ahkläre was sicher näh chash ish ish dafalgan
  • @Sarah 19 91 Bin i de 17 ssw am Mäntig 18ssw🥰🎈du?
  • Hoiiii Zäme! Ich bin zwar vo de andere Mai Gruppe aber finds irgendwie schad hets zwei, bi eui tönts luschtig😀
  • Ich bi eigentlich us de juli gruppe🥸😅😅
  • @Zireael i o 😂 mi ET isch 13. 6 chume am mänti o i di 18 wuche 🤪
  • hallo @MissLoquita und herzlich Willkomme 🥰🥳🤘
  • @meki_33 angscht muesch nüm ha du hesch es gschafft🥳👏 Min FA meint weme 10 gschafft het sig zrisiko scho sehr chli das no öpis cha passiere...

    guet es git o fäu wo spät öpis passiert i weiss 🕊️🥺 aber das isch seeeeehr chli das Risiko und das passiert üs nid 🙏🙏🙏🙏🙏❤️
  • @Sarah 19 91 Bisch du nöd au i de gliche Whatsappgruppe wie ich? 😂Has erst jetzt gmerkt wegem ET
    Ja ich au am Mäntig 18ssw🎉
  • @meki_33 Ha au oft Kopfweh gha bi normalem BD ha denkt das seg es normals SS Symptom🙈 Dis Herz mues ja bis zu 23L meh afange Pumpe, je nach Wuche wo bisch. Aber mit Magnesium und viel Trinke gahts bi mir
  • @Sarah 19 91 Jo i hoffs sehr das nüt me isch!!! I ha eifach chli schiss willi no graucht ha… i weiss sehr blöd aber has ächt schwierig ka mit ufhöre… aber i hoff isch alles in ornig und weiss es denn nächst wuche🍀❤️
  • @meki_33 Druck der Dume🍀Aber find die chline sind zächer als mir amigs denket♥️🥰 isch aber guet das jetzt ufghört hesch, wil jetzt fanget au Organ entwicklit a🍀
  • @Zireael Ja ich hoffes schwer!!! ❤️❤️❤️
  • @Zireael 😂😂😂😂😂 has doch o nid tschegget😂😂😂😂 ja stimmt simer 😁
  • Ja @Sarah 19 91 mir kenne üs no vom april chat hend ja leider dört zgliche müese düre mache
  • @meki_33 Mach dir nid zfest sorge wegs em rauche ich ha bi minere ssw chöne nid höre mit rauche zwar sehr sehr stark reduziert aber es isch alles guet gange (veruteilet mich nid ladys) 😂😅
  • @Sarah 19 91 😂👍Wen hesch eigentlich Organsacanning?
  • Ja genau mir kenne üs no vom april. 😘 @samira
  • @Zireael am 18 jan hani e normali US Kontrolle... hoffe si cha den zgschlecht ufne zedu schribe... hei a 12 feb e gender reveal party plant. 🙈 hoffe mer das echs zeigt. und am 14 feb hanis organscreening🙃 u duu?
  • @Sarah 19 91 Oh so schön 🥰Hoffe erfahrsch es den, ich has recht früeh dur de NIPT test erfahre. Endi Januar hani Organscreening glaub Ziitspanni isch det recht gross vo 20-24 ssw. Ich wird wie immer mega nervös si😄
  • @Zireael Hesh müese zuesätzlich für de nipt test zahle ?? Würd mich au intressiere bi sooooo ungeduldig😂
  • @samira. Ja de Nipt Test isch recht tür also ca 500.- für Trisomie 13, 18 und 21 den 150.- für sGschlecht.

    KK zahlt die 500.- nur wenn bim Erstrimesterscreening es Ergebnis under 1:1000 hesch. Das Ergebnis isch meistens de fall wend biz Älter bisch. Mit em BT chasches den zu 99.2% usschlüsse .
  • Merci @Zireael für info mues mal mini FA bim nächste termin frage obi nur das fürs gschlecht cha mache😂😅 bi mine andere zwei ssw hani eifach die standart sache gmacht nackefalte und bluet abgäh wäre natürlich döt öppis nid korrekt gsy hätti au witteri test gmacht
  • @samira. Ich ha ebe au nüm welle warte woni ghört han das es bi de Kollegin bis zur 22 Ssw gabge isch🙈
  • Ja i minere erste hani au müesse bis zum 6te monet müesse warte
    Und bide 2te isch es de grad ide 16w use cho😂 aber ebe git chinder wo sich bis ufs endi verstecke
  • i muess o warte bis i ir 25 ssw bi🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
  • Jaa kenne eini die bis zur geburt nid gwüsst het was es git😂 drück dir dume hesh es Wunsch geschlecht oder isch es dir egal
  • also ufe art bini froh das ichs scho weiss aber ufs Testergebnis warte isch für mich so schlimm gsi, ha so Angst gha es chönt öbbis nöd guet si🙄 und nach paar Täg hends mer aglüte und gseit das Labor en Defekt het und ich nomal Bluet abgeh muess😩 und schlussendlich hani müesse fast 2 Wuche ufs Ergebnis Bangen, und ich bi i de Mittagspause gsi i de Kantiene wo de Arzt mir mitteilt het es seg alles guet und es Meitli… ha grad afange hülle 😂😂
  • Das glaubi dir jaaa so sache sind halt shoo …… au vom organsreening hani immer respekt kha
  • Hallo ! Können Sie, un Ihre Umgebung, Krankenschwestern die Französisch kennen ? Danke !
  • Bei frauenärtzin oder spital nach einer Hebamme fragen die haben meistens listen
  • Ich kann nicht, dies ist für eine Online-Umfrage. Wenn Sie derzeit praktizierende Krankenschwestern (ES oder HES) kennen, schreiben Sie mir privat. Die Umfrage ist auf Französisch.
  • i ha 2 jungs wünsche mir sehr es meitli 🙈
  • @Sarah 19 91 Glaubi dir 😜♥️
  • und du hesxh 2 meitli u wünschisch dir e bueb gäu😂 auso klar i wirde mi bueb genau glich liebe.. aber möcht e chline minimi 😂🤷‍♀️ und frisürli mache..... 🙈i gloub da versteisch mi
  • Mir überchöme itz nach drü meitli no e bueb😘
  • herzlichi Glückwünsch 🙃🙏💙 so schön
  • @Sarah 19 91 Genau😂🥳 klar isch ja egal was es wird me liebts aber ich hett sho de wunsch jetzt nachemene bueb😅♥️
  • @Primeli Toll 🥳🥳🥳
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum