Abstand zwischen den Kindern
LoLa.
3
in Plauderecke
Mir reded gad über es zweits Chind und de „optimali“ Abstand zwüsched de Chinde. Was händ ihr für Erfahrige gmacht? Üsi erst wird ez denn jöhrig..
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
211
860
786
Es git aber kei generelle „perfekte“ Abstand. Ig bi eifach psychisch nid parat gsi für es zweits bis dr gross öbbe 2,5 isch gsi…ersch denne hani dr wunsch nacheme zweite Chind afo becho.
Kenne einigi wo scho vorem 1. Geburtstag oder churz nachher für es zweits hei agfange üebe 🤷🏼♀️ ig selber chamer das für mi absolut nid vorstelle😅
430
Wens 4+ jahr undernand sie het me es super selbständigs chind sho fangt aber wieder bi null ah
Ich ha zwische mine 2 5jahr unterschied es isch mega schön aber bi jetzt wieder gwollt ssw und mittlere und letzte wäret 17mönet unterschied weil ich nid wieder warte wott und neustart mache wott für mich stimmt beides viel wartet au bis zerste wenigstens troche ish 😊
0
baby 3 chunnt im 03/22 und het denn 22mt abstand… freu mi druff!
aber ebe, s git kei richtig odr falsch… s muess für euch stimme und sobald s baby do isch findet me si wäg….
3
84
4
3
Wie begründet die das?
161
Mittlerwiele sinds bald 6i & 4i. Es isch de Hammer. Sie spielet zemme und hend die gliche Interesse mis Meitli chunnt im Summer in KiGa. 😍 ich freu mich druf chli ziit für mich zha am morge und endlich en bessere hushalt zha 😅
4
626
11
53