Hochbett - Ab welchem Alter?

bearbeitet 27. 01. 2022, 00:07 in Heim und Haushalt
Ab welem alter händ Ihr es Hochbett gnoh ?
Mi i isch jetzt 3. Ich würd ihre es Hochbett zuetraue.. und es wär für Ihres Zimmer Ideal.

Bin jetzt am gugge für es günstigs Flexabett im Tutti oder Ricardo...

Kommentare

  • Ig ha au grad überleit obi söll oder nid für mi Bueb (5i) und sini schwöster (1,5j) damit si zäme chöi schlofe.
    Empfohle wirds jo eigentlech früehstens ab 6i und ig cha eifach nid 100% säge, dass mi gross nid doch würd usegheie ir Nacht. Mängisch hockt er im schlof ebe uf und chehrt sich etc. Es isch mer doch zu riskant gsi und ig ha jetz schlussendlich fürd Kids es Bett gno mitere Usziehmatratze damit beidi im gliche Zimmer chöi schlofe.
  • Hät ou eis wöuä. Di Gross isch 4,5 u dr Chli 2. Dr Grossä würdis zuetrouä. Ha aber Angst dass dr Chli ufächlätteret u abäkheit. 90% vo dä schlimmä Unfäu im Chinderzimmer passiärä wäg Hochbett. Ig wartä no.
  • Ich immer chli vom chind abhängig mini tochter het eis mit 3 becho das vo ikea isch 180 höch ha ihre eifach immer gseid wen sie wach wird das sie mich rüfe söll und nid grad abe wen sie no verschlafe isch jetzt mit 6i het sie natürlich kei problem mit ihrem bett und cha au verschlafe abe sie isch nie abe keit sie schlaft sit 5i intensiv i ihrem bett da mir viel kuschel nächt ufem sofa mache😂 nachteil isch chli bett ahzieh da mues mami natürlich ufe klättere oder wen mal eh albtraum isch😅😅
  • Denke au wie Samira je nach chind.. Mini schwöster het damals aus seeehr früeh eis becho.. de isch mega höch gsii und sie hets supeeer gmacht nie usekeit...
    Ich traue min Sohn higege nonig mal sis bett ohne gitter haha 😭😁 de macht ebe russianroulette im bett und ich bi mir zu 100% sicher er keit use.
    Es het in micasa en meegaa schöne! Bett isch chli höch und une dra wie nes hüslii mit tür.. schicks der auscht mal per whatsapp denn. De isch ssoo schön 😭😍
  • Was au no e gueti idee isch wenn es hohebett wetsch isch zbsp so de himmelvorhand vo Ikea ( muesch a de decki here schrube) über hohe bett tue, denn de rest vom vorhang det wo matraatze denn here chunt lege und a de inneri sitte strecke und postiche.. so es do it yourself style.. denn matratze ine lege.. da keit sie sicher nöd abe... ( De textil isch no recht stabil , de risst nöd eifachso... Ich hoffe du weisch wie ich meine 😂
  • @samira.
    Ja ich trau es minere Tochter eigentlich au zueh ... sie isch super im chlätere und hät ihre Körper guet im Griff ..

    Es Flexa vo Micasa gfallt mer aber ich würd au scho chli es höchers neh das mit 140cm höhi ... das mit nur 120cm findi grad chli niderig...

    Isch de das vo de Ikea au stabil? Damit ich au mal go kuschele cha ? 😍
  • Also ich ha das stuva heisst jetzt anders het no eh schrank, latterost und schreibtisch intergriert ich ha viel nächt i dem bett verbracht es git nüd stabileres als de 😂 au min schwager het sho döt obe gschlafe😂😂😂 kei anderi möglichkeit kha

    Mues säge ich hätt nid besser chönne investiere 3jahr alt kei schrube locker oder es gwackel und es het eh sehr höche raus fall schutz de hani immer no montiert weil sie doch im schlaf es zappeli isch

    Kostet zwar 500 fr aber für die Stabilität echt lohnenswert
  • Git au immer wieder Occasion im nezt wen das für euch nüd usmacht ☺️
  • Ich han ez nid alles glese aber als Idee, mir hend es Hochbett wo une 140cm und obe 90cm isch. Han denkt d Chind, ez na z chli, den es Gschwüsxhtertibett z mache und sie hetted den na d Möglichkeit nach obe usgwichr
  • 4isabzccvh85.jpg
    So ungefähr hani gmeint chasch shochebett denn gstalte, sicher und kids liebet so hölene mit liechtli etc etc.. das machi denn a min Sohn 100% chasch imfall uf AliExpress Kids tent igeh..
  • Matratze würi natürlich inedure tue suscht bringta nüt 🤭
  • Ja ich ha es wunderschöns Hochbett gseh vom Micasa es Flexa ... aber ebe ich bin mir mit de höchi ned sicher, langed es 120cm oder isch das zum drunter spiele scho fascht zniederig ... oder sölli es Mittelhochs neh mit 143cm oder isch das für Sie na zhoch 🤭🤔

    Also vertaue duen ichs ihre ...
    Und wenn sie ja ufs Wc de muess chan Sie mich ide Nacht rüfe 👍
  • Ich bruch ja meh wegem platz es Hochbett drumm isch es Kajütebett unpraktisch ... ich bruch de platz zum spielsache drunder ztue 😁
  • 3135f320-81ac-11ec-bec2-d111094e6385.jpeg315d0320-81ac-11ec-bec2-d111094e6385.jpeg

    Die giz ja im ikea ich ha das türere ja und under em schreibtisch passt guet die passent spielkiste hani au drunter und shüsh ganze zimmer bestaht us ikea

    Zwei schränk für kleider wo uf wand chash mache + für spielsache die trofast mit de spielkiste 2x die treppe und 1x es 3er unter einem vo de treppe 😅
  • Woaaaa das Kura gfallt sogar mir 😋 grad speichere für min sohn spöter 😂
  • Kura chash ja ah bode oder als hochbett benütze also chöntish sho jetzt kaufe und den spöter umbaue 😄
  • Ja mir sind grad uf de wohnig suechi und min Sohn schlaft immerno bi mir 😂 wenn mir züglet fangi denn grad a ihn a sim Bett gwöhne , aber sehr guet danke viel mal!
  • Mir hend üses hüt em tutti verkauft...es tolls Halb Hochbett ned so hoch aber schlicht und weg eusi Tochter cha ned selbstständig abe dur d Leiter...immer na ned...voreme Jahr postet und denkt es gaht mit 3 aber nei....drum hemmmer ezz es ganz normals ;-) vum Babybett is Jugendbett umgmodlet ,)
  • Mine het au es halbhochbett mit 5i becho. Di chli isch 3. Han gfunde es halbhochbett isch verträttbar. Es hochs würdi no uf kein fall. nöd nur weg mine chind. S gföhrlichste isch Bsuech& mini Chind. Wenns übermüetig werdet, oder de abig hald mal chli länger dured. Es chan hald würklich au no mit 6+ passiere das si s im Spil i someme fall vergessed oder sich verschätzed. 😏 Woni mit de Tochter mal im Spital gsi bin hets Hochbettchinde gha, eis devo isch im schlaf use gfloge😬 und min chline Brüeder het sich weg mim Hochbett de Oberschänkel broche🙈 Es chan so schnell passiere.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum