Hochbett - Ab welchem Alter?
JennyHelin
488
Ab welem alter händ Ihr es Hochbett gnoh ?
Mi i isch jetzt 3. Ich würd ihre es Hochbett zuetraue.. und es wär für Ihres Zimmer Ideal.
Bin jetzt am gugge für es günstigs Flexabett im Tutti oder Ricardo...
Mi i isch jetzt 3. Ich würd ihre es Hochbett zuetraue.. und es wär für Ihres Zimmer Ideal.
Bin jetzt am gugge für es günstigs Flexabett im Tutti oder Ricardo...
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
786
Empfohle wirds jo eigentlech früehstens ab 6i und ig cha eifach nid 100% säge, dass mi gross nid doch würd usegheie ir Nacht. Mängisch hockt er im schlof ebe uf und chehrt sich etc. Es isch mer doch zu riskant gsi und ig ha jetz schlussendlich fürd Kids es Bett gno mitere Usziehmatratze damit beidi im gliche Zimmer chöi schlofe.
343
430
860
Ich traue min Sohn higege nonig mal sis bett ohne gitter haha 😭😁 de macht ebe russianroulette im bett und ich bi mir zu 100% sicher er keit use.
Es het in micasa en meegaa schöne! Bett isch chli höch und une dra wie nes hüslii mit tür.. schicks der auscht mal per whatsapp denn. De isch ssoo schön 😭😍
860
488
Ja ich trau es minere Tochter eigentlich au zueh ... sie isch super im chlätere und hät ihre Körper guet im Griff ..
Es Flexa vo Micasa gfallt mer aber ich würd au scho chli es höchers neh das mit 140cm höhi ... das mit nur 120cm findi grad chli niderig...
Isch de das vo de Ikea au stabil? Damit ich au mal go kuschele cha ? 😍
430
Mues säge ich hätt nid besser chönne investiere 3jahr alt kei schrube locker oder es gwackel und es het eh sehr höche raus fall schutz de hani immer no montiert weil sie doch im schlaf es zappeli isch
Kostet zwar 500 fr aber für die Stabilität echt lohnenswert
430
0
860
So ungefähr hani gmeint chasch shochebett denn gstalte, sicher und kids liebet so hölene mit liechtli etc etc.. das machi denn a min Sohn 100% chasch imfall uf AliExpress Kids tent igeh..
860
488
Also vertaue duen ichs ihre ...
Und wenn sie ja ufs Wc de muess chan Sie mich ide Nacht rüfe 👍
488
430
Die giz ja im ikea ich ha das türere ja und under em schreibtisch passt guet die passent spielkiste hani au drunter und shüsh ganze zimmer bestaht us ikea
Zwei schränk für kleider wo uf wand chash mache + für spielsache die trofast mit de spielkiste 2x die treppe und 1x es 3er unter einem vo de treppe 😅
860
430
860
335
256