Windelfrei Tipps

BASBAS

234

bearbeitet 28. 06. 2022, 14:53 in Allgemeine Themen
Mein Sohn bald 3 möchte einfach nicht ohne Windeln sein. Obwohl er es schon spürt zb sich auch verrsteckt u auch schon aufs töpfli war aber so richtig windelfrei möchte er nicht. Wie habt ihr das gemacht oder kamen eure Kinder aufeinmal von selbst drauf?

Wie alt waren eure Kinder? Habt ihr tipps. Das ich ihn nicht unter druck setzen sollte ist mir schon bewusst aber einbisschen fördern sollte man gleich.

Kommentare

  • Meine Tochter wurde im März 3 und ist seit einem Monat tagsüber trocken. Sie war genau so. Ich hab das Thema gar nicht adressiert und darauf vertraut, dass sie selbst sagt, wann sie soweit ist. Und an einem Morgen sagte sie plötzlich: „Mami, ich möchte Unterhöschen anziehen. Keine Windel mehr.“ Von da an war sie trocken 😊
  • Bei uns war das wie bei @Thea

    Plötzlich kam sie von aleine ...
    Ja kein stress aufbauen.

    Ab und zu kommen auch Tage da will sie manchmal eine Windel anziehen, dann lass ich Sie auch.

    Aber zu 90% geht es ohne Tags über
  • Okey demfall eifach abwarte:)
  • Bei uns hat die Nachbarin in den Ferien ein bisschen rumgestänkert, weil unsere beiden Töchter noch nicht trocken waren. Meine Tochter hat sich das sehr zu Herzen genommen und gesagt, dass sie nach den Ferien dann keine Windeln mehr tragen möchte. Und so war es dann auch 😅 manchmal helfen auch die richtigen sozialen Kontakte und Kinder als Vorbilder. Plötzlich macht es dann klick. Aber erzwingen kann man nichts 🙃
  • Die grosseltern sagen bei uns eigentlich genug aber bewirkt aufjedenfall nichts. Unser Sohn sagt dass er Windeln besser findet.
  • min sohnemann wett au no nüd wösse vom wc ond werd die woche drü… ech warte ab, gebe ehm die zyt woner brucht ond dänke im sommer chömer dose uf de terrasse chli teste…
  • Ichas jetzt scho paar mal testet mit nume boxershorts aber git meh arbeit als erfolg🤣
  • also i perdönlich han mi vorem 3 grburtdtag mol mega „stresse“ lo weg dem thema han gfunde er muss jetzt han ihm kai windeli ahgleit häfeli abegstelt und unterhose ahgleit. joo muss säge noch 2 täg hani ufgrh. i frustriert min bueb frudtriert und projekt windelfrei uf de früehlig innerlich vertagt. gstresst hani mi wel vieli i sim alter troche gsi sind und er no nöd. 2 Woche spöter 2 täg vor sim 3 Geburtstag het er am morge zu mir gsait mami i bruch kai windle meh i bin jrtzt gross. windle weg häfeli ane und es klappt sit döt ohni grösseri unfäll. am gliche tag simer grad go unterlibli poste und en pulli woner usgsuecht het. und es isch Januar gsi.
    mini lehr drus…stress di nöd er sait dir wener parat isch 🥰
  • Okey also demfall ned mal thema töpfli erwähne😂 bringt ja eh nüt. Has gfühl er isch ganz wiit davo entfernt irgendwie obwohl er scho 3 isch.
  • Aso mine het mit 3,5 gseit er welli jei windle me ha..ok ich ihm cooli boxershorts postet. Leider ischs jedesmal id hose gange (isch sunmer gsi) wenni ihn ned erinnerert han er seli doch ufs häfi gah. Nach 2 wuche hani gseit los ich glaibe du bisch nonig ganz parat mir probiererts denn endi jahr namal und hanem wieder windle ahgleit mit sim iiverständnis. Endi jahr hani ihn gfröget ob mers ohni wennd probiere..aso eifach mal nur diheime. Er isch iiverstande gsi. Immer wenn mer use sind hani ihm no windle ahgleit aber jedesmal gfröget ob er boxershorts wet ahlege oder lieber windle. Er isch immer muetiger worde und gli scho het er nur no ide nacht d windle brucht🥳 ich finds selber sehr wichtig das mer mit ihne redet und ihne d wahl au laht und akzeptiert. Egal für was sie sich entscheiden. Kei druck es chunt denn scho..Er isch churz vor sim 4. geburi denn windelfrei gsi am tag..
  • S chind seit wenns ready isch....mal dies mal das sege cha mer aber schlussends ischs au das chind wo seit wanns parat isch. No stress😊💪
  • jedes chind isch anderscht..mini cousine ihre kind isch mit 4 en halb winderfrei gsi…also ziemlich spoht…es wird vo elei cho 😊 ergenteinisch…!! bi gspannt wie lang das bi miner tochter goht😅 si isch erscht zwei worde🙈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum