März Mamis🐾

Wer het alles dörfe positiv teste?
Ich bin nach app hüt ide 5 wuche 😍

Kommentare

  • Ich ha gester chönne positiv teste und bin noch App i de 3 wuche
  • Gratuliere eu!
    Ich bi ide 6. Wuche, luut App 5+5

    Wie gahts eu so?
  • Ich weiss nöd aber ich glaub ich bilds mir iih das ish scho Symptome han😂Aber ich han immer wieder sones steche im unterliib🙈
  • Bis wz guet immer chli e zieh im unterlib
  • Ich han bisez gar nüt, chas denn amig chum glaube dasi würkli schwanger bin aber isch jo au no sehr früeh🤗
    Isches bi eu di ersti ss?
  • Nei bi mir sho die 2 i
  • @ALe Nei die zweit aber s‘erschte Kind hemmer nöd bi üs a de Hand 👼🏻 wär suss am 26.03.22 uf d’welt cho
    hoffe mer das da blibt und gsund isch und schwer Krank wie üses erschte.🙌🏻🙏🏻
  • A welem Datum im März söttet ihr noch App s‘baby becho?
    Bi mir ischs de 19/20 März
    Medo
  • Denn hoff ich ganz fescht für dich mit das jetzt alles guet isch...
    Ich han e Tochter dihei wo ez 20 Mönet alt isch und ha afangs johr e fehlgeburt gha und hoffe ganz fest das jetzt alles guet isch.

    Mis Datum isch nach App de 02.03.
  • Hoi zämä ha am mentig au de positivi test vor mer gha, 1ss und lut app ir 6. wuche
    Am 18. gahts zur Ärztin im Momänt isch alles no so unreal hoffe chas de besser griffe
    D düme sind druckt dases allne guet gaht und alles guät chund
  • Gratuliere dir :-)
    Wie fühlsch du dich?
    Ich han so so e extremi müedigkeit, unglaublich, bin ufbläht und fühl mi irgendwie grusig😂
    Han min termin am 28.07., bin denn 9+0 luut app
  • E mischug zwüsche freud/ nervös und unglaube 😁Mues chli ushole..
    Mir sind zwar scho 11 jahr zäme und ez de 4 jahr ghüratet aber hend eigentli ersch im 23i welle afange
    Bi raucherin (1-1.5 päckli am tag) unf ha bis ändi jahr welle ufhöre
    Ha ke follsüri gno und natürli au noni uf alk/koffein und ernährig gachtet.
    Also alles ned die beste vorussetzigä…
    Ha sit m test vor FA follsüri becho min kaffi konsum fasch uf 0abegfahre kämpfe mit 3-4 zigis pro tag zum uf null abecho und ha natürli chli angst dasi em würmli scho chönt gschadet ha (1x circa 1/2 l wii)
    Ez mal de mentig abwarte de wirdi hoffentlich chli ruhiger
    Symptom hani bis ez müed, chli es zieh im unterlieb und find e paar grüch nöd so agnähm wie vorher was evt au ibildig isch😁Nimme a ihr hend all scho follsüri gno?
  • @stanny
    Gratuliere erst mal😅😊mach der kei sorge isch mer gnau glich gange. Kettenraucherin des Todes bini gsi.:-( han Corona gha nierebeckeentzündig jenste scheiss. Han zerst nöd chöne ufhöre.. aber woni so han afange spüre hani vo hüt uf morn ufghört. Mis schlechte gwüsse het mi in wahnsinn triebe. Aber bi de meiste Mamas oder schwangere erwähnsch es lieber nöd, han ständig vorträg ghalte becho
    LillyFee
  • @enelaa94Merci tuet guät so was z läsä
    Ja uf die tipps und vorwürf ect freui mi am wenigste ha scho en verdacht das da di eint oder ander ume isch wo asträngend wird😁Also ned nur im bezug ufs rauche … schöns weekend eu
  • Das chunt sicher alles guet, bimer sicher du gisch dis beste :-)
    Ich han folsüri gno ab denn woni positiv testet han, bi minere grosse tochter hanis au so gmacht gha. Hets jetzt chöne besser wüsse aber jo wies amig so isch 😂
    rachel1983
  • Chlieses update vo mir
    Ha min erste fa termin gha mer het sogar scho s herzli ghört und gseht bis ez alles guät us bi üs
  • @stannyOhh sehr schön 🥰Ich cha am 3 August go
  • Wie wiit bisch denn du ez?
  • Hallo
    Update vo mir:
    Ich han immer es mega zieh im rechte eierstock.
    Bin ständig ufs wc am gah😂Und am 26.7 hani min erste termin.
    Bi voll ufgregt😍
  • Hend ihr au scho azeiche?
    Momentan düend brustwarze weh aso so wie brenne und zwisched durre hani au mol chli e zieh im underlieb.
    Bin hüt i di 6Ssw grutscht wie wiit sind ihr?
  • Ich bin 7+3
  • Ich bin 6+4
    Bi chli müeder als schusch das cha aber au ade wärmi ligge und han au hie und da mal chli es zieh gha
    Bi sehr erliechtered das alles guät usgseh het
  • Ich bin 7+5 hüt, cha am 28.07. endli zum FA. Bi au scho ganz ufgregt...
    Ich bin sehr müed und has gfühl mini brüst tüend amig chli weh aber susch nüt würkli🙈
  • Hey wie gotz eu henders guet?
    Hender au zwisched durre mit übelkeit z‘käpfe?
  • Bi gester i di 7 wuche grutscht
  • Bin sit hüt ir 9. wuche und gaht mer guät
    Das mit der übelkeit hani nöd wükli, verträg eifach es paar grüch weniger
    Merks me bi de huut ha sit langem wieder mal bibeli becho, hoffe das wird nöd no schlimmer
  • Ich bin hüt knapp ide 9 wuche.
    Mir ish am morge amel mega übel und bi eifach hundsmüde😌
  • Ich bi hüt grad bi 9+0 acho, mir isch öfter mol übel aber über de tag verteilt, sehr müed und han au e unreini huut. Im grosse und ganze aber guet :smile:
  • Hoi zäme, ich schlüsse mich gern eu ah ☺️ Bi mir set s Baby vorusichtlich am 13.3.23 cho😄
  • Hey freut mi nomal öper begrüesse z dörfä😉 alles guät bi üch?
    Denise
  • Hallo ihr all
    Wie gahts euch?
    Ich bin jetzt ide 14 wuche. Und usem nüüt chunt bi mir wieder d übelkeit. Es ish so müehsam😩
  • @allyGuet bin ez i de 13 wuche abm mäntig denn i de 14 wuche. Bis ez isch alles guet mitm chline❤️am 27 September hani de nöchst US bini sehr gspannt 😃und am 4 oktober e Punktion im Spitol.

    Wie gotz dir?
  • Mir gahts eigentlich guet. Ich han nur leider wie scho bide 1 ssw krampfadere im intimbereich becho, ich chan also chum meh als 5‘ am gliche ort stah und es macht höllish weh- durch d Durchblutung
  • Hoi zäme, mir gahts au gued han nur ab und zue nachem Esse weni am schaffe bin plötzli so Krämpf im Buch, wo erst verschwindet weni dehaime bin und chli ligge chan.
    @ally: Ou nei das tönt aber sehr schmerzhaft! Hoffe chasch eppis dagege mache!
  • Hey zäme
    Mir und am chline gahts tiptop( ufem letzt ultraschall het ners gschlächt scho zimli sicher chöne erkenne😉) sind nomal chli am ferie gnüsse und ha so z sägä kei Symptom.. bi ir 15. wuche mittlerwile
    @ally uf das tönt mies hoffe wird besser oder hesch das ir letzte di ganz zit gha?
  • Hei zämä
    i bi iz gd uf öie chat gstosse u hoffe i chami no ahschliesse?
    i ha am fritig d 1. triemestungersuechig gha u es het aues guet usxeh:)
    Termin isch ufe 25.3. festgleit worde und ish üses erste wunger☺️
  • @celda Bi mir isch de Termin am 20.03.23😃Mir wäred das Johr eigentlich Eötere worde aber, isch leider nöd so cho denn wers am 26.03.22 uf d‘welt cho.
  • @Waschbär1993 Ohje das duetmer mega leid😢 Ig hoffe, dass dasmau aues guet chunnt!
    isches bi öich ou z erste?
  • Bi mir isches s erste
  • Bi mir isches au s erste :)
  • 19.03.2023 ET

    🥰

    Sind ihr au so müed und kaputt?? 🥱😴
  • Nai müed und kaputt nöd, aber i bi sit 4 wiche immer wieder mal erkäktet und zwüsche drin gsund. Etz ish so schlimm worde mit huste und halsweh, das ich hüt namittag en termin bim FA han. Mache mir irgendwie au Sorgen ums baby. Termin 12.3.23
  • @ally Mach dir keini Sorge chunt sicher guet 🙏🏼

  • Ich chenti direkt ihschlafe😴😴
    ET 13.3.23
    @ally: Ou nei wünsch dir ganz gueti Besserige!!
    Medo
  • Hallo alli
    Wie gahts euch so?
    Ich bin 35+3 und emotional völlih kaputt. Mir ish mega oft nach brüelle und han ständig senkwehe😕Ich mun in letzter ziit au oft dur de tag tag gross ufs wc, das shört mich so. Ich mage lamgsam nümm.
  • I bin jetzt bi 34+2 und mag langsam au nümme🙈 mini Rippe schmerzed ase fescht und bin au megaa viel gnervt und denn froh wenn die chli denn entli do isch.
    Ez chunnts mer vor wies no mega lang wür go bis zum ET🙈
  • Huhu zusammen...ich schleich mich mal kurz zu euch rein. Bei uns ist der Kinderwunsch abgeschlossen, daher hätte ich noch ganz viele Sachen wie Newborn,-BabyKleider für Jungs oder Unisex in Farbe weiss, gelb, beige von Grösse 50-86 günstig zu verkaufen. (CHF 2-3.- /pro Stück)
    Laufgitter, Maxi Cosi Autositz, Babytrage Bondolino, Spielzeug, Stillkissen sind auch noch zu haben.
    Wäre schön, wenn jemand ander noch Freude daran haben kann oder froh wäre um gut erhaltene preiswerte Occasionsartikel.
    Bei Interesse einfach melden und PN schreiben, schicke dann gerne Fotos.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum