Ausreden um die Schwangerschaft zu verheimlichen 😎🤥

bearbeitet 11. August, 10:35 in Schwangerschaft
Ich durfte gestern Morgen Positiv Testen und musste mich gestern bereits um die erste Ausrede kümmern.

Mein Mann und ich wollen die Schwangerschaft erst im 2.Trimester verkpnden.
Da wir bzw. ich aber noch einige Anlässe haben, bei denen auch Wein und Bier getrunken wird, benötige ich noch einige gute Ausreden.

Was habt ihr so für Ausreden benutzt?
Teilt doch eure Erfahrungen und Ideen. 😊

Kommentare

  • - Ich habe über die festtage zu viel Alkohol konsumiert, jetzt möchte ich auf alkohol ein wenih verzichten.
    - ich werde alt, irgendwie vertrage ich den wein/bier nicht mehr so gut (am abend) 🙈- ich fahre 😉
  • Ich han e Blaseentzündig muss Antibiotika schlucke… de hanich viel gseit 🤣
    aenn
  • @simi99 de isch super 😅👌
  • da mit de Blaseentzünndig undem Antibiotika hani au viel bracht:) Bi de jetzige SS segi dasi na am Stille bi vom grosse :p
    oder: ich fahre und trink ned
    oder: han fesch Chopfweh gha hüt und Schmerzmedis gnah
    oder: dir ischenke lah umd mit alk astossw und de Partner trinkts denn heimlich😆
    Esperanza
  • Aktuell chasch es jo als neujohrsvorsatz verchoufe.
    Bi üsere Gross hani amigs gseid ech seig ned so fit ond mage wäg dem nüd trenke. Bi de jetzig Schwangerschaft hani das Problem zom Glöck nöme, do ech eh nümi meh trenke.
  • ich säge antibiotika/blaseentzündig, oder aktuell isch es "en wilde summer gsi" (stimmt sogar 😂) und mer mached trochne september.

    und eigentlich... isches ja eh es no-go so öppis z'fröge. das isch doch so heikel?

    1. chöntz nöd stimme, wie peinlich isches wenn öpper frögsch und sie hät eifach zuegnoh? 2. chöntz e fehlgeburt gsi si (isch mir passiert und ha's gradus gseit, die werded sich das so schnell au nüme getraue 😉) und ebe 3. filich wett mers gar nonig verrate.

    ich wird sicher au knallhert mal säge "das frögt mer nöd" und denn isch au rueh im kartong 😄
    aenn
  • Also nit ver bös aber der mit em Blasenentzpndig isch so offesichtlich🤷🏼‍♀️🫣😂😅 Aber findes eh en frächheit wenn öper so sache fragt.

    Aber zrug zum Thema
    Han halt vorer scho ab und zue bewusst alkoholfriisbier trunke😏

    Und susch halt ägstra z Auto mitgnu.
    Oder bim Wii: Lah ihschänke und nur so tah als obi trink und mit persone wo ihgweijt sii gsi z glas heimlich tuscht und nahm 2 glas immer nei gseiht☺️

    Deheime hani eifach trubesaft in en eigenti wiifläscha gfillt oder wasser ind ginfläsche
    merkt ja niemert🤷🏼‍♀️😅
    Celeste
  • Ich finds eh bitz truurig das mer immer wieder so doofi Sprüche muess ghöre wenn mer kei Alk trinkt..., 😔😢
    Sid de Geburt vo mim 2. Chind im 2019 trink ich kei Alkohol meh und wirde jedes mal wenni amne Fästli bin blöd abgmacht..🤷‍♀️🙄

    Lauraannah
  • Ja gäu, trinkä ou chum u wirdä immer wider schräg agluegt 🙈
  • Mir trinket beidi scho sit e paar johr nüme, den gits kei froge meh. Min maa mag mittlerwile alkoholfrei, es paar bier mag er und es git anschienend immer meh campari oder so sache.. findi cool
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum