PDA - Erfahrungen
in Geburt
Mich würde interessieren, welche Erfahrungen mit der PDA gemacht wurden. Hat die PDA gewirkt oder nicht (und warum)? Hattet ihr irgendwelche Folgeschäden?
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
669
bi mir eimol gstoche überhauptnet weh do, und es het grad gwürkt guet do…au kei folgeschäde gha oder so nacher …!
1
169
48
Ber 2. Gebort si d Wehe no vöu heftiger gsi as ber erste; ha denn au ä PDA welle. Leider esch d Geburtsklinik übervoll gsi und d Ärzt hei kei Zyt gha um d PDA cho z legge 😩 und när wär’s luut Hebamme sowieso z spät gsi. Eg ha‘s as mega schlemm empfonde, ha die Schmärze fasch ned usghaute. Öisi Chli esch äs Stärneguckerli gsi, hei sie mer de när verzöut🙃
4
Folgeschäde gits kei - alles super.
Ha vor 4 Wuche s dritte Chind entbunde und d Geburt isch ab de PDA wieder sehr entspannt gsi. 😊
148
bir zwöite geburt het d zit nid glängt fürne pda 😅
49
0
791
Ha mir denn bi de 2. Geburt gseid, das wetti mier nümm a tue mit de PDA. Und es heds au würkli ned brucht. (han innerhalb vo 30 Minute nach Spitalitritt üsi Tochter i de Arme gha😅)
Für mich isches also nüt, die PDA🤭
1
26
S'stecha selber isch für mi dä horror gsi do sie im lige öppe 5 mol probiert hend und s'nöd gange isch, im sitze hen sies den gschafft, isch aber alles andere wie ahgnehm gsi.
Schmerze sind den schnell weg gsi, ha d'wehe immer no gspürt au ufstoh chönne und ufs wc.
Noch es paar stunde hät den d'wirkig no loh. Pda isch verrutscht gsi und sie hend nomol müsse stecha. Und den hens mer irgedwelche Mitel inne loh das i gar nünt meh gspürt han und vollig usergfecht gsezt gsi bin.
I ha den au noch dä geburt ca. 4 wuche lang taubi zecha ka, sie hen sich immer kalt ahgfühlt und chrüsselat.
33
1
531
Bir spinalanästhesie wird eimalig es Medikament ine spinalkanal gsprützt, während bir PDA kontinuierlich es Medikament i de periduralrum lauft mittels pumpi. Au zsteche isch nit ganz glich. Aber bi beidne wird vorgängig e lokalanästhesie gmacht. 😉 nur grat eso zum differenziere.
55
1
93
9
Nach 10' hat die PDA gewirkt und es war wie der Himmel auf Erden. Von da an war alles super und die Geburt richtig toll. Auch das Schieben/Pressen war schön. Die Beine konnte ich noch tiptop bewegen, aber Schmerzen hatte ich keine. Allerdings musste ich an den Wehentropf, weil die Wehen nachgelassen haben. Ich bekam einen Knopf zum Drücken und die Medikamentengabe selbst zu steuern.
129
148
bim zwöite ohni pda hani ä dammriss gha.
9
4
5
Die nächste Geburt mache ich auf jeden Fall mit PDA 🤞
340
11
669