So ich ha mich mal dur das App „kämpft“ und muss säge es isch gar nöd so schlecht oder unübersichtlich wie viel schriebet 😊 Ich bin frühner bi Swisamom gsi denn bi LocalFamily und während de SS hani das BabyForum na abeglade, bin aber lieber bi LF gsi will mir det de Chatverlauf passt hät und ich nöd i de Themene ha müsse go Sache sueche aber wiederum isch halt immer wieder s’gliche gfraget worde und meistens hät mer halt d’Frag gar nüm gfunde kah wenn eim dem selber Mals gliche interessiert hät 🙈. Ich find Struktur nach Themene nöd schlecht, vermiss aber d‘Ihstiegersiete mit allne Bieträg scho au wo mer eifach mal „Guete Morge“hät chönne wünsche. Evtl wär das öpis wo mer na chönnt ihbaue @Admin 😊
hey ich schliich mich da au mal ine... bin mit minere erste schwangerschaft bi swissmom gsi - stimmt es, dass das forum gschlosse wird? (und was isch eilech local?)
@Celeste swissmom gits scho lang nüme u local family hets denn überno u imne neue desing witer gmacht. Aber die app gits gloub sit öpe letscht herbst o nüme, drum simer itz im babyforum CH😉
@Primeli hä aber ich chan mich immerno ilogge und kommentiere bi swissmom? 🤔 han grad letschti müse mis passwort zruggsetze und han no gmailt mit dene 😅
Kommentare
271
3
5
34
412
Falls ich jemandem den Nutzernamen ändern soll (auf den Namen von LF), gebt mir bescheid. Das kann ich gerne machen, wenn er noch frei ist.
Liebe Grüße
Admin
34
781
531
Snake gspilt 😂😂😂😂
781
4
Grins- bi mir grad ähnlich 🥰
114
86
36
125
36
36
Die sind vo Wish. I find sie suscht nienets so ählich.
781
1
80
163
412
141
163
163
169
163
bin ebe 2009 sehr aktiv gsi deet, bi mim erste chind; deet hämmer nonig mal smartphones gha lol