Fruchtwasser oder Urin?
3
Hallo ihr liebe
Ich befinde mich i de 37ssw.
Hüt hani müesse nüsse und es isgh wasser abegloffe nöd ganz viel aber han müesse de Bode putze. Chas nöd ischätze isch es Urin oder Fruchtwasser? würdet ihr au no 1 Tag abwarte und luege was passiert?
Ich befinde mich i de 37ssw.
Hüt hani müesse nüsse und es isgh wasser abegloffe nöd ganz viel aber han müesse de Bode putze. Chas nöd ischätze isch es Urin oder Fruchtwasser? würdet ihr au no 1 Tag abwarte und luege was passiert?
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
33
0
Isch sit denn nomol öbbis cho?
Grundsätzlich chasch scho abwarte. Wenn öfters öbbis chunnt söttsch es go zeige. Falls es Fruchtwasser isch wirdsch regelmässig überwacht wäge de Gfohr vomene Infekt.
Ha 2mol Blosesprung gha aber kei Wehe. Isch eimol 2 und einisch 3 Däg no gange bis dKids uf de Wält gsi sind. Aber i bi im Spital unter beobachtig gsi.
Alles Gueti für dini Geburt 🍀
3
Bis jetzt isch nüt meh cho. ich denke ich warte ap. ich würs sicher merke, wenn ich is spital sött oder?🥰
173
4
4
440
79
Bin unsicher gxi und gange go zeige.
Mini fa het denn en test gmacht mit dene Streife aber het gmeint, s nöchst mal slipilag ine und denn luege, wenns süsslich schmöckt und liecht rosa isch is fruchtwasser, aber wenn die unsicher fühlsch chasch ja mal alüte und nafröge nimmt dir niemert übel
Oder ebe mit Streife us de Apothek teste...
Alles gueti dir🤗
8
8
0
Aber wenn bis jetzt gar nüt me cho isch, denn wirds warschiinlich kei Fruchtwasser si.
Wend di unsicher fühlsch würd i churz alüte unds go zeige. Wie die andere gschriebe händ mache si denn churz en Test. Denn weisch wora dasd bisch.
0
3
Bin hüt zum Frauearzt will ich immer sgfühl gha han bin ganz nass . Aber ich han kei fruchtwasser verlore🙈zum glück susch hetets müeswe ileite.