Neu hier, stell dich vor! #3

2

Kommentare

  • Hallo zäme!

    Ech be d'Regi, 35gi, ha zwöi Chind, de Jaden esch zwöi jährig (31.03.20) ond Jordan üsi Tochter esch 3 Mönet (07.04.22) alt. Mer send vell onderwägs ond verosse, ech werde abem Oktober 20-30% schaffe ond mer wohnid ide Agglomeration vo Lozärn.

    Bis velecht bald. 😊
    tigernoodle_
  • Hallo zäme

    I bi Tanja, wirde das Jahr no 35gi u bi Mami vo 3 Ching. Dr ältischt isch 15ni, die mittler wird das Jahr 11i und dr jüngst isch hüt grad 8 Wuche. Wohne düe mir im wunderschöne bärner Seeland. I die eigentlich sehr fiu u gärn läse u fötele, chume aber momentan grad gar nit drzue 😅
    Schaffe dueni 50% ir Reinigung, das heisst, das hani bis vor dr Geburt, wies nachem Mamiurloub witter geit, bini grad am überlege.

    Me list sich😁👋
  • Hallo zäme

    Mi Name isch Nina. I bi 29i, wohne in Kirchberg BE bi Burgdorf und schaffe im HR.

    I bi im 4. Monet vo mire 1. Schwangerschaft. Koche, bastle, spaziere, gärtnere und Karte-Spieli fäge. Wer het Lust sech bimne Treffe usztusche? I freue mi uf dini Nachricht. 😊
  • Hallo mitenander
    Ich bi d Nadine und 31. Bi ursprünglich vo Basel und vor vier Johr uf Luzärn zoge. Ha mis erste Kind, e Büebli im September 2021 becho.
    Im Moment bini vo mine Kollegin eini vo de erste mit Baby.
    Ich schaff momentan 40% inere Frauearztpraxis und das gfallt mr sehr.
    Bi viel am Rotsee (wohne in dr Nöchi), allgemein viel dusse und würd mi au freue, wenn öper mol Lust het öpis z unternäh.
  • Hoi mitenand
    I bi d Larissa, 27gi, chume us Tüüfä AR, und ha im April 2022 min erste Bueb übercho.
    Freu mi über neui Kontäkt zum öppis underneh und/ oder z ustusche!
    Dörfed eu gern mit ere Nochricht bi mir melde :) wür mi freue!
    Grüessli
    Larissa
  • Hallo, Ich bin neu hier :) Ich heisse Simone, bin 33 Jahre alt und wohne in Zürich. Ich werde im Herbst Mami und freue mich riesig auf das kleine Wunder! Beruflich habe ich mit Kinderwagen zu tun - sehr passend ;-). Aus dem Bedürfnis heraus das Leben von Eltern einfacher zu machen, habe ich mich mit anderen Mamis und Papi’s selbständig gemacht. Mit loopi bieten wir einen Kinderwagen Service in Form eines Abonnements an.

    Ich bin hier weil ich mich gerne austauschen möchte mit anderen Schwangeren :).
  • hi zäme. i bi d santemi, 24zgi und chürzlech mami vom ne bueb worde, jezze 2 mönet alt. mir wohne in niederbipp be. mir würde üs sehr über neui bekanntschafte im gliche alter freue :)
    sxaina
  • Hallo,

    Ich bin Lisa, 35 Jahre alt, Mama einer inzwischen fast 7 Monate alten Tochter. Wir wohnen seit Anfang des Jahres in Wittenbach und ich würde mich nun sehr über neue Bekanntschaften hier in der Umgebung freuen.
  • Hallo alle zusammen,

    ich bin Nadja und bin 30 Jahre alt. Mein kleiner Sonnenschein, Liam wird am 29. August 1Jahr alt. Wir wohnen in Herisau und würden uns sehr freuen andere Eltern in der Umgebung kennenzulernen. Schön wären Bekanntschaften mit etwa gleichaltrigen Kindern für gemeinsames Spielen/ Erkunden der Welt. 🤗
  • Hallo zäme!
    Mir si neu da und sueche liebi Mamis & Chind zum sich mal z träffe… spaziere, spile oder eifach dusse si. Ich bin 35gi und min Sohn isch 11 Mönet. Mir würde eus freue uf es paar liebi Antworte 🤗
  • Hallo zämme ,
    Ich bi 31gi ,bi jetzt sit 2 Woche im Muetterschutz und wörd mi mega freue öber Kontakt mit anderne Mamis.
    Mi ET isch schon gli 15.09.2022 und ha en 14 J. Sohn.
    Bi us em Kanton Solothurn (Gäu) .
  • bearbeitet 27. 09. 2022, 20:22
    Hallo Zusammen

    Ich bin Katja aus Bern. Ich hab 3 Jungs (1,5; 3,5). Ich hab dieses Forum erst jetzt entdeckt... Ach da wäre ja einiges einfacher gewesen.
    Ich freu mich über Erziehungsratschläge bei einem sehr (!) eigensinnigen 5-jährigen...
    Freu mich auf Kontakte!
    iR!S
  • Hallo zeme,
    ich heisse Rea und bin 30i.
    Mini Tochter isch ez den 4 Mönet alt und mir wohnet in Rapperswil-Jona SG.
    Würd mich freue Mamis us de umgebig zkennelerne zum go spaziere, käffele ect.

    Liebi Grüess
    Rea💞
  • Hoii mitenand
    I bi Linna und 27i und wohne ide stadt st.galle.
    Mini Tochter isch endi august ufd welt choo. I bi eini wo unterhaltig und bewegig brucht, seii es spaziere, lädele oder käffele. Wär cool öper kennelerne wo i mi ustusche chaa.
    Liebs grüessli
    tatjanadem
  • Hallo Metenand
    Ech be d’Fabienne, chome vo Lozärn & be 39i.
    Ech wörd mech sehr fröiie wenn ech paar Ustüsch chönnt mache wäg mim psychisch Zueschtand (scho vor & jetzt) während de Schwangerschaft.
    Vielleicht fendi do öpper wo mech cha verschtoh oder sogar s‘gliiche metgmacht hed & us Erfahrig cha brechte.🙏🏼

  • Hallo hallo, bi d‘ Iris us Bärn, bi 31i und Mami vomne Sohn 2018. Würd mi gärn chly ustusche vorauem mit Mamis wo viu müesse schaffe und lieber chly meh wette deheime sy. :-)) liebe Gruess
    Larissa122
  • Hallo 😊Ich bin d Michelle, bi 25ii und chume usem Aargau. Min Sohn wird im Januar Zwei und mini Tochter ish im Juli uf d Welt cho. Wen öbber us de nöchi chunt wür ich mich übere ustusch und au über spill- oder Spazierdates für mini Chind freue🎊
  • Lili27Lili27

    155

    Symbol
    bearbeitet 11. 10. 2022, 09:18
    was meinsch duu
  • Hallo ihr Lieben
    Mein Name ist Svenja und bin 32 Jahre alt :)
    Ende November werde ich zum ersten mal Mami und bin schon sehr aufgeregt.
    Wir leben in der Nähe von Sursee.
    Ich freue mich schon über den Austausch und lasse euch allen einen lieben Gruss da 🥰
    JessyCTami3
  • Hallo Zäme
    Ig bi zwar nüme so neu uf dem Forum aber probieres mal no soo, neuii Fraue i mire umgäbig z finde. :) I bi t Saskia, 29 u wohne in Heimberg BE. Üsi chlini isch 5 Monat alt u mir würde üs mega über Mamis ir Nööchi freue mit glichalterige Babys❤️
  • Hoi Zeme
    Ich bin d Soraya, 32 und mami vonere bald 4 jährige Tochter. Mir wohned z Rümlang ZH und sind offe für neui Bekanntschafte zum was unterneh.

    Liebi Grüess
  • Hallo zusammen
    Ich heisse Rahel bin 28 Jahre alt und wohne in Zürich. Wir haben jetzt gerade gestartet und probieren das erste Mal schwanger zu werden. Freue mich auf den Austausch 😊 Liebe Gruess
    susu90
  • Hallo zäme

    i bi d‘arbenita u bi 27gii han 2 kids ( s‘meitli isch 3jährig u de bueb 1jährig) ursprünglech chumeni vo bärn bin aber scho längers in kanton aargau ( umgebig fricktal) züglet. i fröi mi ufen ustusch☺️
    susu90
  • rml94 schrieb: »
    Hallo zusammen
    Ich heisse Rahel bin 28 Jahre alt und wohne in Zürich. Wir haben jetzt gerade gestartet und probieren das erste Mal schwanger zu werden. Freue mich auf den Austausch 😊 Liebe Gruess

    Hallo und herzlich Willkommen in Forum.
    Hier findest du gleichgesinnte, die sich ebenfalls einen zweiten Strich wünschen: https://www.babyforum.ch/discussion/4510/hibbeln-ob-mens-ausbleibt-oder-nicht#latest

    Viel Erfolg und eine kurze Bastelzeit, wünsch ich dir.
    LG
  • Nitaa schrieb: »
    Hallo zäme

    i bi d‘arbenita u bi 27gii han 2 kids ( s‘meitli isch 3jährig u de bueb 1jährig) ursprünglech chumeni vo bärn bin aber scho längers in kanton aargau ( umgebig fricktal) züglet. i fröi mi ufen ustusch☺️

    Hallo und Willkommen im Forum!
  • Hi ihr Lieben, bin ganz neu hier :)
    Mariella (34) habe 2 Söhne 3 und 4 (fast 5), schwanger mit Baby Nummer 3 ( ET Juni 2023)
    Wir wohnen nahe des Passwangs (SO/BL Grenze). Bin eigentlich Vollberuflich Imkerin aber momentan noch Hausfrau :)
    Meine Hobbies sind Häkeln, Kochen, Zeichnen aber am liebsten bin ich draußen in der Natur mit meinen Jungs, wandern, erkunden und all sowas.
    Freue mich euch kennenzulernen :D
  • Hallo Zäme 🙂

    Ich bin Simona 28i. Bi ide 7 Wuche Schwanger. Momentan hollet mich immer wieder Ängst ih und bi chli verzwiflet. Wer cool weni mamis oder werdendi mamis ide nöchi kennelerne dörfti. Ich bin usem Kanton Aargau. schribet mer doch :)
    samiraschroeder
  • Hallo ihr liebe
    Ich bin d Naike, 28gi und bin jetzt, im Februar22 zum erst mal Mami worde❤️
    Bin usem Säuliamt(Bezirk Affoltere a.A.) und sueche de Ustusch zu anderne Mamis, käfele, Spaziergäng und evtl. Fründschafte?!🤷🏻‍♀️
    Freu mi uf eui Nachrichte
  • Hey zämme
    Ich heisse Léonie, bin 27i und i de SSW 14🤰🏼Wür mich freue, werdendi Mamis i de Region Meilen Kt. Zürich kennezlerne😊
  • Herzlich Willkommen im Forum @Kyuubi Hier geht es zu den Geburtskalendern des jweiligen Monats: https://www.babyforum.ch/categories/geburtskalender Wenn es für deinen Geburtsmonat noch kein eigenes Thema gibt, kannst du gern eines starten :smile:
    Hier findest du sonst auch Mamas in deiner Nähe: https://www.babyforum.ch/categories/treffen-und-veranstaltungen

    Viel Spaß und alles Gute für deine Schwangerschaft!
  • Auch dir ein herzliches Willkommen @MaMa22
    Mamis, die ebenfalls im Februar ihre Wunder willkommen geheißen haben, findest du hier: https://www.babyforum.ch/categories/geburtskalender
    Mamis in deiner Nähe kannst du hier kennenlernen: https://www.babyforum.ch/categories/treffen-und-veranstaltungen

    Viel Spaß hier
    MaMa22
  • @leo_28 auch dir ein herzliches Willkommen im Forum und alles Gute für deine Schwangerschaft!
    leo__28
  • Hallo ihr Lieben,

    ich bin aktuell in der 21. SSW, 27 Jahre und heiße Nicole und suche noch ein paar werdende Mamas, die vielleicht Lust auf Austausch haben ☺️ wohne in der Nähe von Rapperswil-Jona.
    leo__28sxaina
  • @nici95 Hallo und willkommen im Forum! Mamis, die ebenfalls gerade schwanger sind, findest du hier: https://www.babyforum.ch/categories/geburtskalender
    Mamis in deiner Nähe kannst du hier kennenlernen: https://www.babyforum.ch/categories/treffen-und-veranstaltungen

    Viel Spaß hier
  • Hallo zemme,
    Ich bin Sanida und ben 26gi. Ich han im August en Sohn übercho. Wohnhaft bin ich im schöne Luzern.
  • Hallo,

    Ich bin Simona , 26 Jahre alt, Mama einer inzwischen fast 3 Monate alten Tochter. Wir wohnen in Zürich und ich würde mich sehr über neue Bekanntschaften hier in der Umgebung freuen
    alejandra2camila
  • Hoi Zämme :-)
    Ich bin d Samara, 34 und gad mitem erschte Chindli schwanger, dass vorussichtlich im September cho sötti. Mir wohned in Dübendorf. ich wür mich über mami Kontäkt freue:-)
    OwliniSamara88
  • @Simona und @Samara88 herzlich Willkommen in Forum!
    Mamis, die ebenfalls im gleichen Monat wie ihr, das Baby bekommen (haben) findet ihr hier:
    https://www.babyforum.ch/categories/geburtskalender
    Mamis in deiner Nähe kannst du hier kennenlernen: https://www.babyforum.ch/categories/treffen-und-veranstaltungen

    Viel Spaß hier im Forum!
    Samara88
  • Hoi mitenand

    Ich heisse Barbara, chume vo de Goldküste am Zürisee. Min Partner und ich sind grad a üsem KiWu dranne, es gstalted sich leider ned so eifach wie erhofft.
    Ich freu mich uf rege ustuusch und eui erfahrige.
  • Hallo Mitenand

    Ich bin d Soukaina 25j vom Züri Oberland, zurzit aber im Usland bis im April. Ich han min chline im juli 2022 becho und wür mich freue über neui bekanntschafte. :)
  • Gits do Mamis vom Sarganserland?? mini Chind 4i und 6i ☺️🤗
  • Hallo zäme 😊 Ich bin d‘ Yasemin us Uster und han en 4,5 Monate junge Bueb. Ich würd mich über Mamis freue die sich gern mal ustusche und uf en Spaziergang träffe möchtet.
    sxaina
  • Hallo zämä
    Bi 34gi und im Novämber 2022 s erschte Mal Mami worde 💙
    Wohnä im Kanton Zug und wür mi freuä neui Kontäkt z knüpfä und sich usztusche.
    Grüessli
  • Hallo Zäme 🙋🏻‍♀️
    Ich heiss Fabienne, bin 34gi und schwanger mit eusem erschte Chind wo im Juli uf d Wält chunnt.
    Min Maa, euse Hund und ich wohne in Winterthur-Wülflinge und freue eus uf de Ustusch do im Forum☺️
    Samara88
  • Hallo zusammen

    Ich bin Mila und lebe neuerdings in Bern. Im August kommt unser erstes Kind zur Welt. Ich würde mich echt freuen, andere Schwangere oder Mamas aus Bern kennenzulernen.
    Ich freue mich über Austausch, Tipps, Spaziergänge oder sonstige gemeinsame Aktivitäten.
  • Hallo zeme

    Ich heisse Noemi bin 31 und wohne in Wollishofe Zürich.
    Bin inde 31. SSW mit eusem erste Kind.
    Wür mi mega freue anderi Mamis us de Region kenne z‘lerne 😊

    Lg Noemi
  • @Noemi_2023 Hi Noemi und willkommen im Forum. Ich weiß jetzt nicht, ob du noch im April oder schon im Mai Geburtstermin hast. Hier findest du jedenfalls Monatsgruppen, um dich mit anderen Schwangeren auszutauschen: https://www.babyforum.ch/categories/geburtskalender

    Hallo @Mila_rodix und auch dir ein herzliches Willkommen! Hier findest du andere Eltern, die ebenfalls in Bern oder Umgebung leben: https://www.babyforum.ch/categories/mittelland

    @Owlini auch dir ein freudiges Willkommen! Hier gibt es schon ein paar Mamas und Papas, die ebenfalls in deiner Umgebung wohnen: https://www.babyforum.ch/categories/zuerich

    Zusätzlich dazu gibt es auch die Monatsgruppen. Falls ihr, für euren Geburtsmonat, noch keine Gruppe finden könnt, dann könnt ihr auch einfach eine erstellen und euch so mit anderen werdenden Mamas austauschen.

    Viel Spaß hier!
    Mila_rodix
  • Hoi Liebe mamis

    I bi d Victoria u chumme us lohn (Solothurn) i ha mi et am 24.4 u ha denkt i luege mau wer schüsch no ufem Forum interesse hät es neus mami kennezlere.
    I bi no ganz es jungs mami wo sech sehr über Kontakt mit angerne freut u momentan no idr usbildig isch.

    müüsli
  • Hallo ich bin Anja, 40 Jahre alt, Kanton Bern und in der 4. SSW. Bei uns ist es auch das erste Kind. Ich fühle mich immer schwach auf den Beinen und haben ein ziehen im Unterleib... Ist das normal?

    Freue mich über eure Tips.
  • Hallo @victoria23 und willkommen in Forum. Hier findest du den Weg zu unseren Geburtskalendern https://www.babyforum.ch/categories/geburtskalender da findest du Mamis die ebenfalls im April ihr Kind erwarten.

    Auch dir ein herzliches Willkommen @A_L_0205
    Die Symptome die du beschreibst klingen sehr normal für eine Schwangerschaft. Herzlichen Glückwunsch!

Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum