Schlafprobleme Schwangerschaft

Hallo zäme

Ich bin in der 36. SSW und ha sit de 30. SSW starchi schlafproblem.
Schlafe pro Nacht nur nu 2-3 h.
ich weiss nümm witer dr arzt hetmer homopathischi medis verschriebe, di bringe aber nüt😔

het öper en gueta tipp??🤩🤩🤩

Danke!!!

Kommentare

  • Hallo
    Geit mir genau glich🙈 Mir schlafe ging d Händ und d Arme i u das duet sooo weh. Ha morn Hebamme Termin u frage sie was mä no chönnt mache u gibe när bscheid. Zum Glück hei mirs gli gschaft😊 Orangeblüetetee sig o guet das het mir mau ä Hebamme gseit.
  • hesches mal mit magnesium vorem schlafe usprobiert? oder akupunktur? ide letzte schwangerschaftswuchene isches aber recht normal, dass mer nüme guet chan schlafe😊
  • @nic10 ja das isch nit wirkli besser 😅😅😅 ja wör froh um jede tipp

    @benuim nimme zwar magnesium wägs de chrämpf aber veli probieres mal vorem schlafe z näh 🤔

    ich weiss geiht vile eso aber so 2-3 wuche mit wenig schlaf isch gange aber ets magi nümm 😅🙈
  • @LillyFee ja ich kenns zu guet, mer wott eifach nur schlafe aber es gaht nöd😅. Was ich für mich au no usegfunde han isch, im bett es buech lese macht mi immer mega schlöfrig. Damit ich min maa nöd wecke, lies ich mini büecher ufem handy im nachtmodus (sehr wichtig wegem blauliecht).
    LillyFee
  • Wenn ich nöd ha chöne schlafe hani e Meditation gmacht. ZB. Ufem gratis App vo „Die friedliche Geburt“ hets eini zum ischlafe. Bin immer bevor sie fertig xi isch igschlafe 😴
    LilamamaLillyFee
  • Weiss nöd aber mir ischs glich gange🙈Bi mir hends gmeint vorbereitig für nach de geburt.
  • ach herjie iher machet mir nit vil hoffnig😅😂😂😉😉

    aber den probieri ets eifach das eswie uszhalte 🤷🏼‍♀️☺️
  • Mier gahts ändlich, und alles tut mr weh irgendwie🙈 miis siiteschläferküssi isch gold wert und de mittagsschlaf au...
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum