September Baby 2023 🫶✨

DinkyDinky

3

bearbeitet 7. 01. 2023, 17:57 in Geburtskalender
Hallo ihr Lieben
Ich habe gerade das erste Mal überhaupt positiv getestet nach dem wir etwas mehr als 6 Monate versucht haben schwanger zu werden. Es ist ein unglaubliches aber noch surreales Gefühl. Bin 37 J und es ist mein erstes Kind. Wem geht es genauso und wer möchte sich darüber in dieser Gruppe austauschen? Freue mich auf Euch! ❤️🦋
Patricia1909selinJasmineEJC

Kommentare

  • @Dinky
    Halloo 🙌🏼 ich habe am Sonnntag positiv getestet & bin immernoch baff🙈
    Wie gehts dir denn so? Wie weit bist du und wann wäre dein ET? 🥰

    Liebe Grüsse🌸
  • Gratuliere übrigens von Herzen🥰🥰
  • Hallo,

    Ich durfte am 3.1.23 auch positiv testen. Mein ET wäre der 12.09.23.
    Allerdings ist es dann mein drittes Kind und ich werde am 20.09.23 dann 35 Jahre.

    LG
    Angi
  • Hey 😊 i ha vor paar Tag o positiv chöne teschte lut mire berächnig wär am 15. 9 mi Termin. Es isch mis 4 Kind.
  • Herzlichen Glückwunsch euch beiden🥰@A_Roth @Lejomi91Bi mir ischs 1. Kind denn und min ET wäre auch am 15.09 🍀❤️
  • Hallo ehr Liebe
    Öises Stärnli hets leider ned gschafft. Ha Bluetige becho und s leider verlore. Es esch em erste Moment en riese Schock, aber hoffe fest, dasi bald weder dörf uf es Wunder hoffe… ✨I wönsche öich alles Gueti!!!
  • Liebi @Dinky

    Das tuet mer uu leid😓Wünsche die ganz viel chraft! Vlt tuets dir guet, ich han au im letste Monet nomal e fg kah und es het en Zyklus druff grad wieder klappet🙏🏻 Hoffnig nöt ufgeh, wird sicher wieder 🍀🍀🍀🙌🏼🥰
  • Danke för dini liebe Wort! Versueche ou positiv z denke. Leider esch es hüfig, aber s tuet weh, wennmer sech es Chind wönscht. Heschs du denn mehrmols müesse erläbe?
  • @Dinky Absolut, das isch ganz normal! Ich ha leider scho 2fg kah aber ich han au Adenomyose. Chönt vo dem si. Bi mir isch allg nöt so eifach gsi uf natürlichem Weg schwanger zwerde.

    Wünsche dir alles Gueti🙏🏻🥰
  • Liebi Dinky duet mer vo Herze leid.🙏🌈❤️ ganz vil Kraft🌈 i ha oscho 2 Stärndli im Himmu 😩🌈
  • Hallo zämä, wie gahts eu so? Hend ihr scho irgendwelchi Symptom? Wenn hender eue Termin😃?

    Hoffe gaht eu guet sowiit🙏🏻🥰🍀
  • hei hei.. hmm nid würklech. mini brustwarze si sensibu u chönt dr ganz tag schlafe... aber süsch no alles guet. mir isch süsch immer meeeega schlächt. bis jetzt geits hoffe es chunt nid. u dir? 🥰 am 1 Feb. bi den 7 3 öpe
  • Ich merke au nüt🙈 müed bini au vorallem am Abig und ab und zue ziehts im Buuch. Ich han min Termin am Zistig inere Wuche bi denn 6+3

  • Ich gehöre auch hier hin, hoffe ich auf jeden fall... bin 43, habe 4 grosse Kids 20,19,17 und 15 und bin wohl jetzt 4+3 oder so😊
  • Hallo. Hab gestern Positiv getestet ET 13.9. Es ist meine 5 Ss und hab eine 6 jährige Tochter. Ich fühle mich eigentlich wie bei jede Schwangerschaft um dieser Zeit, nur die Übelkeit ist noch nicht stark vorhanden ( obwohl bei Ss 1 erst ab Woche 8 kam…)
    Hoffe es geht euch allen gut
  • Hey Zämä 😊 schön seid ihr auch an Board. Ich war am Mittwoch bei meiner FA und brauchte eine Ss Bestätigung wegen eines Medikament. Sie hat kurz geschallt, man hat eine Fruchthöhle gesehen und ein Dottersack. Alles noch sehr früh, da mein ES um über eine Woche sich verschoben hat bin ich rechnerisch auch erst mitte 6 Woche. am 1 Feb ist die nächste Kontrolle. Liebs Grüessli
  • Halloo ❤️-Gratulation allen 🙏🏻🥰

    Hatte meinen Termin letzten Freitag an 6+0 dem Krümel gehts wunderbar..das Herzchen schlägt schon kräftig🙈

    Am Dienstag habe ich nochmals einen Termin um das weitere Vorgehen zu besprechen.

    Wünsche euch alles Gute🙏🏻🙏🏻🍀
  • schön bi gspannt 😊
  • hey wiw geits öich? wär het scho aues dr erst US düre? bi mir alles sowit guet, zhärzli schlaht 🥰
    Samara88
  • Hoi ihr Liebe🤗ich dörf mich au id Septemberbaby Gruppe ihreihe🥰bin jetzt ide 7. ssw und han nöchschte Dunnschtig de erschti offizielli Vorsorgetermin mit mim Ma zemme. Bin vor 2 Wuche scho bim Frauearzt gsi go bestätige und luege öbs richtig sitzt, da ich leider scho e Eileiterschwangerschaft hinder mir han. Dasmal gseht aber alles prima us. Mer hets Würmli au bereits scho gseh gha. Mir sind extrem gspanne uf de Termin. 🥰

    Ich han leider nienets öppis über ds Thema gfunde drum hani denkt ich frög doch gad d inne..viellicht het die eint oder anderi scho e Ahnig.. und zwar wie werded ihr das nach de Geburt mache arbeitstechnisch? Hender da scho en Plan? Ich wür nämlich gern zum Muetterschaftsurlaub zuesätzluch no 1 1/2 Jahr diheime bliebe. Ich kenn mi eifach no zwenig us.. viellicht het ja öppert vo eui en guete Input uf was mer luege muess..
    ganz en dchöne Abig wünsch ich eui..
  • Herzlichi Gratuliation allne🙌🏼🥰🥰

    Ich rutsche morn i die 11. Wuche freu mi mega🥳 alles guet sowiit.

    Wie gsehts bi eu us?
  • Huhu zusammen...ich schleich mich mal kurz zu euch rein. Bei uns ist der Kinderwunsch abgeschlossen, daher hätte ich noch ganz viele Sachen wie Newborn,-BabyKleider für Jungs oder Unisex in Farbe weiss, gelb, beige von Grösse 50-86 günstig zu verkaufen. (CHF 2-3.- /pro Stück)
    Laufgitter, Maxi Cosi Autositz, Babytrage Bondolino, Spielzeug, Stillkissen sind auch noch zu haben.
    Wäre schön, wenn jemand ander noch Freude daran haben kann oder froh wäre um gut erhaltene preiswerte Occasionsartikel.
    Bei Interesse einfach melden und PN schreiben, schicke dann gerne Fotos.
  • Bi üs würds eigentli es Oktoberli geh, aber da es no kei Gruppe für Oktober 2023 het, hani denkt i schriibe do mal. Ha nächst Wuche min erste Termin bide Ärztin.
  • Ajo und herzlichi Gratulation a alli 😊
  • Hoi Zeme, alles guet bi eu? So still da…😊
    Bi mir isch grad halbziit und gspüüre fliessig mis baby.. wie hend ihrs eso?🙃
  • Hoi ihr Liebe🤗ich han aktuell au gad dhalbziit hinter mir und bin bereits scho chugelrund😂De Chline im Buch gahts prima. Isch ufjedefall recht aktiv. Mir hend jetzt agfange sbabyzimmer irichte🤗isch ja euises 1.😍
    selin
  • Hallo dir liebe 🥰 üs geits guet eifach sträng isch ja mis 4te und mini buebe fordere mi aui e bitz 😁 mir bechöme zum Abschluss no es meitli u si megaaa happy drüber 💕💕
    selin
  • Hallo zäme, so ich has no gschafft eh Gruppe z'finde :) Ich bin d'Michelle chume usem AG und wirde Endi September s'erschti mal Mami vonem Meitli, ich froie mii riiesig :blush:. Hend ihr eh Signalgruppe oder Whatsapp gruppe und hender Interesse üch us ztusche? :)
    Jasmine
  • hei hei gratuliere demfau🙂 auso i bi i kere WA gruppe hie in ischme aber o nid so aktiv... wenn hesch de dr ET
  • Huhu zusammen...ich schleich mich mal kurz zu euch rein. Bei uns ist der Kinderwunsch abgeschlossen, daher hätte ich noch ganz viele Sachen wie Newborn,-BabyKleider für Jungs oder Unisex in Farbe weiss, gelb, beige von Grösse 50-86 günstig zu verkaufen. (CHF 2-3.- /pro Stück)
    Laufgitter, Maxi Cosi Autositz, Babytrage Bondolino, Spielzeug, Stillkissen sind auch noch zu haben.
    Wäre schön, wenn jemand ander noch Freude daran haben kann oder froh wäre um gut erhaltene preiswerte Occasionsartikel.
    Bei Interesse einfach melden und PN schreiben, schicke dann gerne Fotos.
    JasmineMaddie
  • hei wie geits öich so.... möget dr no 😅
  • Hey @Lejomi91Also ja möge tueni langsam echt nüm, isch alles mega müehsam..laufe, schlafe, lang sitze😆Bi froh wenns sowiit isch. Wie gahts dir/ eu??😊
  • hey 🥰 ohjaaa i cha dir nache füehle 😅 geit nüm lang 🙏 süsch alles guet ir ss? ha ebe dasmau e ss diabtes u darf ganz sichr ni übertrage 🙈 macht mer bitz angscht hoffe mini bohne chuntvo ällei 😍
  • Ich bin wükli au froh wenns endlich losgaht. Bi mir wird i ca. 2-3 wuche igleitet willi en viel zhöche bluetdruck han. Ich hoffe es klappet alles und sie chunt denn au ziitnöch🤦🏻‍♀️
  • ui wie höch de?? u wi wit bisch den? i ha ss diabetes u muess evt o ileite.... ET wär 19.9
  • Bi mir isch alles guet, bis uf de verkürzte Gebärmuetterhals. Han Bettrueh verschriebe becho das kotzt mi bitz a will ich no gnueg ztue hetti🙈 Nestbautrieb bringt mi no uf de Wahnsinn😅

    Bald hemmers gschafft Ladys🙏🏻😊
  • @Lejomi91 ich bin aktuell ide 36. ssw. Min Bluetdruck isch immer durchschnittlich bi 152-175🤦🏻‍♀️ab bi Diabetes muss mer au ileite? Isch sbaby den zu gross?
  • Wie gahts eu so? Öbber scho vorher sBaby derfe kennelerne?🥺❤️
  • Nööö morn chunt us wenmer müesse ga ileite 🥺 bi 36 5
  • @Lejomi91 wiso ileite?😊
  • ss diabetes. am friti am 8i wirdi igleitet
  • Hey @Lejomi91Derf mer gratuliere?🥹😍Isch alles guet gange?
  • yesss 🥰 Juna, 3170g 50 cm 34.5KU 🥰🥰🥰
    fabecehhrenSami97Samara88
  • 1. sept. 2023 22.02 uhr isch si ufd welt cho 💗🥺🐖
    Sami97
  • Euisi chli Aaliyah isch am 06.09.2023 mit 3250gr und 49 cm ufd welt cho❤️❤️❤️❤️
    Sami97
  • Isch öppert vo eui umgebig Dübendorf diheime.
  • @Samara88 Ich bin vo winti
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum