Sommer Baby 2024 🦋
Dinky
3
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Dinky
3
Neu hier? Registriere dich kostenlos, um mit anderen Eltern zu tauschen.
Kommentare
1
Hier Es+ 8 und schon positiv getestet. An den Brüsten zeichnen sich schon Adern durch und bei dir schon Anzeichen sichtbar?
LG
33
3
33
8
Ich han überraschenderwiis dörfe am 10.12. Positiv teste, es isch e absoluti überraschig und völlig unerwarted gsi. Freued üs drum umso meh. Ich han am fritig de erst Termin bi de Gyn. Bin mega gspanne.
2
Ich han im März ebefalls e Missed Abort gha und bi jetzt i de 8. Woche. De erst Ultraschall hani am 18.12.23 gha und bis jetzt gseht alles guet us. ET wär de 3. August, wenn das mol alles guet goht.
Ich merke mega d'Müedigkeit, Verdauigsproblem und sit paar Täg esches mer übel....
33
3
33
Hoff aber es kunnt alles guat. Nögscht termin hani am 27.12.
I druck dir dume das alles guet kunnt
3
33
I wünsch dir viel Glück und das alles so klappt wie ihr eu das wünsched. Alles Guati
3
33
8
Ich wünsch euch allne alles gueti und viel glück fürs neue Jahr.
3
3
I ha gester bi 6+4 de 1. US gha, bes jetzt gseht alles guet us und s Herzli schloht. Be so froh, ou weni weiss, dass di heikli Phase noned dore esch. So wit semmer bide anderne mou ned cho bzw. dases sech bes jetzt guet entwicklet 🙏
2
82
Bin sho es wili e stilli mitleserin..
Es duet mir sehr leid für die wo ihres Baby verlohre händ 😢
Mir händ im Herbst e Fählgeburt gha & drum han ii de 1. Termin bide FA wölle abwarte..
Han die wuche entlich de termin gha & s'herzli dörfe gseh shloh 🥰
Termin ish mitte August..
Wie gohts eu so?
Übelkeit hät chli nohloh, han abr immr nochli en flaue mage..
0
40
Maxi Cosi Autositz, Babytrage Bondolino, Spielzeug, Stillkissen sind auch noch zu haben.
Wäre schön, wenn jemand ander noch Freude daran haben kann oder froh wäre um gut erhaltene preiswerte Occasionsartikel.
Bei Interesse einfach melden und PN schreiben.
82