Schwanger nach KS

ShibasaShibasa

684

bearbeitet 5. 10. 2014, 19:36 in Kinderwunsch
Meine lieben wann wurdet ihr nach dem KS wieder schwanger? Habt ihr lange geübt oder schlug es gleich ein? Bin auf eure antworten gespannt :)

Kommentare

  • Niemer öppis drzue ts sägä? :(
  • Ich leider nein. Hatte keinen Kaiserschnitt.
  • Ich hatte einen KS aber sind noch nicht am 2.Kind planen.
  • Wir Sind leider auch noch nicht am planen aber Von Meiner kollegin weiss ich das es sogar schneller geklappt hat beim 2 und sie hatte beim ersten auch einen kaiserschnitt ;)
  • Unser Sohn ist zwar erst 7 Wochen alt und doch planen wir schon. Werde es sicher am 15. noch mit meiner FÄ anschauen :). Danke für eure Antworten
  • ist es schwieriger nach einem ks wieder schwanger zu werden?hatte auch ks...
  • Also mein arzt hat Mir damals gesagt man sollte ein jahr warten mit schwanger werden... Würde das auch mal mit deinem arzt anschauen;)
  • Scandy i dänke das chunt uf di Körper drufab. KS isch haut scho ä rächte ihgriff.
  • Nikki das hei mir scho es paari gseit aber kenne äbä o viu wo churz druf abe wieder si schwanger worde. I wet eifach nid e au zu grosse Autersungerschied. Heisst ja ou nid dases grad ihschlaht ;)
  • Mhhh isch gloubs wege dr Narbe wo Cha rise o mit 2 Jahr Unterschied Heisi no fun...;) würd di Körper i Vordergrund Tue ... U we z erschte chli elter isches o gäbiger ner weu sie selbständiger si zum helfe;) het o sini Vorteile :)
  • Ja äbä lueges sicher no mit dr FÄ ah. Mi ghört haut sooo viu verschidnigs. :)
  • Hallo shibisa ich han au ks kah vor 5wuche:-) und wod au nöd lang warte uf zweite kind.aber hebi hät mir gseith ich söt 9monat warte aber müsst dän wieder ks mache.für e spontani geburt muess i 2jahr warte
  • Bi mir gits sowieso e KS, das isch scho fix :)
  • Shibasa: was het die FA gmeint? Also min FA het gseit das we s nit wür ga für en norm Geb, wäg de Narbe, git s en 2. KS. Aber gmäss Statistik hei über 85% Froue wo bim 1. x KS hei ka u 1 J spöter nomou e Geburt hei ka, normal hei chönne gebäre. U mini Narbe sigi guet verheilt, Chance staht guet.

    Wobi, bim 1. isch au aus i.O. gsi. Aber nach 2 T Wehe u Geburtsstill- stand u Fruchtwasser isch scho grüen gsi, het s en Not KS gäh...

    Drum, wenn s bim 2. au en KS söu gäh. Au ok. Hauptsach gsund, gell;-)
  • Mini FÄ het gmeint öppe es haubs Jahr warte, weni normau wet ca. 1 Jahr. Früecher heigme gseit ersch nach 2 Jahr wieder gebäre. Mir lös itz eifach uf üs zuecho. Bim zwärg hets e Not KS gäh wiu nümme vorwärts gange isch u ör am Schambei ahgsteut het. Us da die 2. Geburt isch gsi wo nid ohni Problem verlüffe isch (1. sugglocke, 2. not ks) gits bim 3. definitiv e plante KS.
  • Mein sohn kam juni 2013 per KS danqch habe ich die Spiralle eingesetzt bis Mai.2014 wollte kein riesen alters unterschied in Juni schwanger und in März 2015 kommt der zweite Bubi hätte nicht gedacht das es so schnell nach ei er verhütung ginge sie werden 20 monate unterschied haben
  • Muss KS werden da die Narbe nicht vollständig verheilt ist bzw reissen könnze
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum