Mamis Juli 2015

2456

Kommentare

  • Nid nur Du ;)
  • Ganz schön krass, wenn das Zweite schon grad hinterher kommt, wenn das Erste vielleicht dann noch nicht mal laufen kann! Wie erklärt man einem so kleinen Kind, dass da nun ein anderes Baby ist, welches Mamas ganze Aufmerksamkeit braucht und dass Mama es nicht mehr auf den Arm nehmen kann/darf (wenn z.B. während der Schwangerschaft Probleme auftreten)...
    Für mich ist klar, dass unsere Kleine erstmal etwas von uns haben soll, bevor ein Geschwisterchen kommt.
  • Naja ich kenne einige, die ihre Kinder recht nah bei einander haben. Unser Sohnemann währe dann auch schon etwas mehr als 1 Jahr und hat sicherlich noch genügend von uns.
  • Meine Mutter hat vier Kinder davon drei im Abstand von einem Jahr Altersunterschied. Der Jüngste 6 Jahr abstand. Ich habe nie etwas vermisst( bin die älteste). Hatte immer Freude an meinen Geschwister.
  • Ich denke auch das es reine "gewöhnungssache" ist. Die kleine meiner Kollegin akzeptiert den 3 Jahre jüngeren Bruder immernoch nicht und dieser wird 2.
  • So ich bi bim FA gsi. Alles i. O. S'Härzli schloht we wild und alles sowiit gsund und munter. :-D
    Es Screening gits ersch Afang Januar...
    We gsehts bi eu us? Alles i.O? Energy immerno am chözle? ;-)
  • Super Sunny :) Gratuliere :) bi üs isches leider nüt gsi. Jänu mir hei ja Zyt ;)
  • Gratuliere Sunny!! ich wünsche dir eine super SS ohne Probleme und Komplikationen!! :)
  • Tiptop Sunny, i luege sBildli oft a deheim- es isch scho e fantastischs Wunder ;-) bisch de jetz immerno gliich wit wie ich? Mir goz eigentli guet- s' chötzi isch jo biz "Jommere uf höchem Niveau" - bi anderne klappets ned so megaschnell und das darfi jo id vergesse abr so 3-4 Tag idr Wuche ischmr schlecht und zobe chunnts ame obe use :-/
    Shibasa das duet mer leid dasses bed klappet het abr i merk scho dass des easy nimmsch und du hesch au völlig recht demit dass der no Ziit hend ;-)
    Monalii wie goz dir?
  • Hallo Zämä, i gselle mi o mau derzue. Ha Vorgeschter positiv teschtet bi ca. 4 +6 u cha nächscht Friti zum FA. I hoffe äs isch alles ir Ornig. Äs wär üses zwöite, dr Gross isch jetzt gad 14 Monat alt worde. I wünsche öich ä ganz ä schöni SS :-)
  • Energy ja i nime das ganze würklech Easy ;). Klar währs schön gsi, aber was nicht ist kann ja noch werden ;)
  • Hoi Cleo, herzliche Glückwunsch ;-) du weisch jo demfall wies lauft ;-) Wie alt bisch du wenni froge darf?!
  • Salü Zämme :)
    Danke Funky, Shibasa und Energy!
    Energy, nei nümme. Vorher bini en Tag vor dir gsi, jetzt bini recht hinnedrii ;-) 6W+ 5T. Hani grad chli doof gfunde.. aber ebe soviel zum Thema zum jommere uf hochem Niveau ;-)
    Hey Cleo Gratuliere dir ganz herzlich, schö bisch au do!
  • Hoi Energy bi 31 und du?
  • ich bi 29gi- frog mi innes paar Täg nomel de bini 29+1 ;-))) freu mi scho ufe Rundä Geburi ;-))) Hmh, ich glaub nur dass mi Schatz de ein in Bau wird ha- er trinkt mer de Wy weg und iich schänk iii, haha ;-)
  • Ig bi a mim 30 Geburi chugelrund gsi , u alli hei trunke ussert ig:-) Fyret de schön. Wie machet ihr das alli über d Festtäg, dass niemer merkt dasder ss sid?
  • I has letscht Wiehnachte no nid gwüsst gha dasi SS bi u ha glich drunkä. Ha ou später ihr SS mau es Gläsli Rotwii drunke oder es Panache. Haut eifach nid übertriebe. :)
  • Mir gönd amed mit em Auto furt und do cha jo nume eine drinke. Und das isch halt jetzt min Maa. Do schöpft niemer Verdacht ;-)
    Und a Wiehnachte selber verrote mirs de engste Familie, sotsägä als Wiehnachtsgschänk :-)
  • Also falls mir am Geburi hoffentli ned schlächt isch unds jede merkt de verrote mirs au a Wiehnachte- esisch denn nuni ganz 12 Wuche abr ehrlich gseit wurde sis au erfahre wenns schief goht- also freue mer eus doch gmeinsam und hoffe dass alles guet goht ;-)
  • Genau so gsehnds mir au Energy. Isch jo schliessli Familie wo au do isch wenns nid ganz noch Plan lauft...
  • Hallo Juli Mamis... Quatsche etze ou chli mit, wobi mi chlii im Juli 2015 scho 2 wird...
    Das mit Wyenachte isch so ä Sach, aber no luschtig das all ihri SS als "Wyenachtsgschänk" sägä... Hei mer drum ou gmacht. Oma & Opa hei ss Tassli becho (OMA / OPA ist der / die beste) u am Gotti heimer Stelleinserat gschänk u am Götti a Body (Göttis Sunneschyn)...
    Wünsche öich allne schöne Wyenachte u no ä achöni SS...
    LG, Marianne
  • MonaliiMonalii

    75

    bearbeitet 2. 12. 2014, 15:23
    So ich bin jetzt geschter au (ändlich) bi mim FA gsi :-) alles am richtige Ort und guet sowiet! bin jetzt 5+4 :-)
  • Hoi Marianne, he dasch no e gueti Idee mite "Gschänkli" - bi eus isch abr Oma/Opa beidi Syte scho... abr da chönnt me no ableite zB als: x-fache Groseltern gesucht ectr ;-) merci für de Idee-astoss ;-)

    Monaliii gratuliere ;-)
  • ui eis i zvel ... ;-)
  • :-) haha. spilt kei rolle
    danke!! bin/ mir sind sehr ufgregt vor freud. han bis geschter s gfühl gha, es sieg nümme ume. defür bini jetzt umso glücklicher.
  • mir sägeds üsne eltere de dunschtig, will mer zuefällig alli mitenand go ässe gönd. und ja, ich gsehs au so. ich wür au welle mitne drüber redä wänns schief gah würd.
  • Danke Marianne für de super Tipp! Ich denk das chöntemer grad chli abluege :-)
    Jo Monalii das goht mir amed au so. Mi gspührt immer chli es zieh und Brüscht tönd weh. Und denn gspührt me wieder Tagelang eifach nüt... Mengmol scho chli komisch. Viellicht mue das so sii.
  • Ja genau. D Brüscht düemer extrem weh aber suscht hani bis jetzt no nüd (zum glück) nüdmal speziell müed. usser; wänni hunger überchum, hani uf de stell extrem hunger
  • Hahaha genial, du verzellsch es gliich wie ich! Genau so gohts mer au. Scho luschtig ;-)
    Guet ich mu no chli ufs zahfleisch luege.
  • I ha bi üsem chlii i de SS immer extrems Zahfleischblüete gha. :(. Ha när ufene Chinderzahbürschte gwächslet wiu die Fiiner si.
  • Jo das hani au mösse. Defür muni 3 mol am Tag putze. (Tue susch nur 2×) hejo aber es isch jo no e absehbari ziit :-)
  • Bin ich eigentli die einzig do inne wos schlecht isch, wo ständig ufs WC secklet und unter e Duurmüedigkeit liidet???? Also i cha grad guet demit umgoh- well mi Duuurgrinse sitem pos Tescht isch immerno do isch abr jo.... ????
  • Mir is h bis jetzt ono nid schlächt, eigentlich fasch zu guet:-) bir erschte ss bini viu müeder gsi. Villech chunts ja no ;;)
  • Ich hoff dir gohts bald besser Energy. Müed bini amed au, schlof denn e rundi und scho isch wieder guet... Das sött aber au bald weggoh...
    Mol no e anderi Frog: Schenked Ihr eurene Männer öpis wo Spetziell mit Däddi/Papi ztue het? Di eint oder ander Idee wär supi :-D
  • Danke Sunny, also de Geburi hani guet überstande defür bini die letschte zwei Tag wieder am ch...e :-(

    Hmh da hani mir au no überleit abr mir fehle grad no Gschänkidee- bi do ame ned so kreativ- ersch im letscht moment ;-)
  • Salü Zämme.
    Nümme lang Energy sött bald besser sii mit de Übelkeit (hani ghört sägä)
    Wie stönd Ihr eigentlich zum Thema Hebamme? Brucht me eini?
  • Hoiiii

    Sunny- Jo Deine Worte in Gottes Ohren- i bi jetz syt gestr am Itinerol (2x1) mampfe und jetz gohts grad dütlich besser- han eigentli ned welle abr schlussentli hanis nümm usghalte!

    Hebamme? Müemer eus scho drum Gedanke mache? jetz mol zersch de next US Termin abwarte, de isch bi mir am 29.12 und i überloh s Wort de anderne do inne zum Thema Hebamme ;-)
  • Ich han mer au no gar kei gedanke gmacht zunere Hebamme. Ich find das aber eigendlich sehr symphatisch eini zha irgendwänn. :-)
    Min nächschte Undersuech isch am 22.12. denn gsehni (hoffendlich) s härzli schlah und mi ma chund au scho mit :)
  • Findi guet. Bi nemli gfroged worde und ha denkt i mach mer do zwenig Gedanke. Aber demfall bini ganz normal ;-)
    Monalii, sHerzli hsehnder denn sicher scho schloh. Denn macht Er oder Sie e Föteli wo ihr chönd mit Hei neh :-)

    Min nöchschte Termin isch am 12.01 und mir mönd üs bis denn no Gedanke mache weg de ganze Tests wome muess und cha mache...
  • Sunny die Test- hesch do e Lischte bechu odr was het di FA gmeint?
  • Er het üs e Buech mitgeh " mama - Ratgeber und Begleiter für werdende Eltern Schwangerschaft und Geburt " und het gseit i mössi siite 36 bis 44 läse und mir bis zum Termin Gedanke mache.
    Das sind:
    Fruchtwasseruntersuechig, Chorionzottenbiopsie, Molekulare Chromosomenuntersuchung, und Nicht-invasiver Pränataltest...
  • hmh, also mich erwartet de US mite Nackefaltemssig- ich mein dass da dezue ghört- alles anderi isch e Frog vo Choste-Risike Abwägig, odr id? Gits e bsundere Grund dass ein vo dene Test möchtisch mache?
  • Ich weiss no gar nid ob und was ich möchti mache oder teschte... Am liebschte so wenig wie möglich damit me halt so wenig Risike wie Möglich ihgoht. Aber ich ha mis Urteil nonid gfällt...
  • Ich hoffes :)
    Min FA häd gseit er empfilt mir eifach de bluettescht womer so ca ab de 10. ssw macht. min ma wär sehr defür und ich bin mer no nüd so sicher. Choschtet ja au u vill
  • Ig ha bi mire erschte SS dä Bluettescht gmacht das übernimmt alles KK...
  • Wenn genau heit ihr alli ET?
  • @ sunny ig ha jedi zwöiti Untersuechig ( die ohni US) bire Hebamme. Dernah hani ä Belegshebamme gha, woni vor dr Geburt einsch gseh ha u när natürlich bi dr Geburt. Für was wetsch de ä Hebamme?
  • Also de Bluettescht wo ich mein (weiss natürlich di genau Bezeichnig nöd) übernimmt d Krankekasse leider nöd. De choschtet 1200.-. das häd mer min Arzt vo afang a gseid. De gits ja au nunig lang. Kei Ahnig.
  • Min ET isch am 30.7. ussert er wird numal verschobe :)
  • @ Cleo
    I mim Umfeld hends entweder (no) gar kei Chind oder 4 bis 8 (!). Und was für mich sehr spetziell und neu isch, isch natürli für di andre nid sehr spannend. Binere Hebamme chönnt me denn viellicht au "dummi" Froge stelle. Ja und sie wür eim denn ab und zue au sägä das alles nomal isch...

    @Monalii er het mol gseit so ca. 20 Juli. Aber en Definitive ET git er mir am 12.01...
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum