Erfahrung mit Clomifen

ElaEla

254

bearbeitet 22. 12. 2014, 18:17 in Kinderwunsch
Hallo zäme,

Nachdem ich ide KiWu klinik gsi bin, isch mier 2 mal täglich clomifen verschrebe worde...
Het öper scho erfahrig demit odr sogar erfolg gha?

Kommentare

  • Schade, bini di einzig :-(
  • Was isch das??
  • Das isch es medi wo de eisprung uslöst...
  • nane90nane90

    17

    bearbeitet 4. 01. 2015, 18:08
    Hallo Ela

    Wurde beim ersten Zyklus mit Clomifen schwanger. Baby ist nun 3 Monate alt
    ich wünsche dir viel Glück
  • Hei so schön het sich öper gmäldet :-) kuul hei, ich ha gad hüt de 2 zyklus mit clomi agfange.. Ich sprich emel druf a, ich hoff be dem alauf klappets
  • Bisch du lang dra gsi bis clomifen becho hesch?
  • ha vellech 2 monat d pille abgsetzt... de hanimi bir froueärztin gmäldet...ha scho lenger PCO diagnostiziert also hani grad e sprütze öbercho zum de Eisprung uslöse...s PCO schint relativ schwach zsi.. also hesch du ou eifach 1 sprötze öbercho? get gloub vo de awändig här onderschied.. be wörklech sehr öberascht gsi, be irgendwie ned devo usgange dases klappt :)
  • Ah oke nei bi mier isch alles usezoge worde, s heisst ja den imr , ja si sind ja na jung und blaaablaaa...
    Han jezt genau voremene jahr d pille abgsezt gha, und eich fasch nie mini täg becho, defür imr zwüschebluetige, bin mega verunsicheret gsi das was net stimmt met mier... Di erschte 7 mönet hets imr gheisse das da total normal isch und ebe ich seg ja na jung und seg alles in ornig, nach 8 odr 9 mönet ischs denn doch nüm soooo normal gsi fürd FA, ha denn min monschterzyklus vo fasch 100 täg met duphaston chöne abbräche, das het au klappet, abr nachr hani mini täg gliich wedr nüm becho, nach langem hin und her bini denn id kiwu überwese worde, ha denn en monet uf de termin müsse warte... Det het denn de arzt ohni untersuech au pco erwähnt, si wo de ultraschall gmacht het meint zwar eher net... Kei ahnig was gnau los isch, ich tipp uf e eirifigsstörig, was pco gnau isch weissi bis hüt net...
    Ufjedefall heter mer den clomifen als tablettene ge, 5 täg 2 tablettene, und han denn churz vorm eisprung müsse go luege obs follikel geh het, und sihe da, 1 grosse und en mittlere, und de isch au tatsächlich gumpet, das hani ja 9 täg nachm ES müsse go teschte, ich glaub das isch min erschte richtige ES gsi, das heisst ich sprich uf clomifen guet a, leidr hets be mier net bim erschte mal klappet, jezt bini ebe im 2 te versuech, negschte mentig muessi denn go luege obs follikel het!
    Ich muess gotseidank net sprütze, das muesch glaubs nur wens ei net vo sälber gumpe chan!

    Ui ez hani fasch es buech gschrebe!
    Hesch du eifach eimal müsse sprütze?so schön hets gad klappet ne dier, und au das so schnell ghandlet worde isch.
  • Ok, dönt scho bezli nach PCO, naj... das esch super wen s gumpet esch ;) got secher nöm lang.. ou wen alles guet esch chas es zitli go bes schwanger wersch... aber so weisch uf jedefall das de eisprung gsi esch. sprütze esch ned schlimm gsi, d ärztin het das gmacht ond s esch jo nor einisch gsi, d eier si bi mir grift ond ned abgumpet.. mir hend gloub eifach wörklech mega glöck gha hets sofort klapt. Binere Bekannte hets ou par zyklene me brucht.. aber het de ou klappet ;) hoffe werd positiv dasmou
  • Ah wow nur 1 mal sprütze, aha be eus isch gad umkehrt..

    Ja bi mega gspannt, si sind na am agklähre obi e kontrastmittelspüehlig muess mache, wett abr zersch wüsse ob die evt riifi follikel kaputt mache chan...

    Isch scho müehsam wens net eifach normal klappet...

    D hoffnig hani nani ufgeh
  • Jo das esch natürlech am schönschte wens eifach so klappet! naja chont scho guet, am beschte locker ahgo höt chamer vöu mache und vellecht gots plötzlech ganz schnäu! mini dume si drückt
  • Danke dier vill mal
  • Also es esch luut ärztin kei pco... Abr sie weiss au net wiso das mini eiriifig e störig het, seg alles in ornig, gelgkörperhormon und susch d hormone alles im grüene berich, muess ez mal na s insulin go teschte...
    Uf jedefall het min maa guets ergäbnis vo sine soldate, juheee... Mindischtens das isch guet...
  • Schwaaaaaaaaaaangeeeeeeeeeer!
    Chan clomifen wüki nur empfehle
  • Ooh so schön. Gratuliere!!! s fröit mi grad sehr! glg ond gniesses
  • Daaanke nane mega lieb
  • :) s werd e spannendi zit! För me het höt leider scho de Muetterschaftsurlaub gändet, ongloublech wie d zit lauft. Gniess d Schwangerschaft ond haut mi ufem loufende ;)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum