Mamis Juli 2015

1356

Kommentare

  • Bi mir isches eifach dr erscht Trimeschter Test gsi. Ig ha ET 5.8 wes bliibt :)
  • Bi mir hets gheisse zwische 15-17. Juli ;-) gnauers wirdi wahrschiins au am 29. Dez erfahre
  • Hoi Cleo, willkomme "zrugg" ;-)
  • @ sunny äs giit gloub ke dummi frage :) aber klar wiso nid scho jetzt ä hebamme näh.

    Merci Energy :D
  • Wüssed ihr scho wieners mitm schaffe mached? Ich bin sälbständig als Kosmetikerin und möcht a dem Standort woni bin sicher chünde. Ich han aber es halbs Jahr chündigungsfrischt. Das heisst wäni no im Dez chünd wäri schön en Monet vor ET fertig und wänni bis im Jan warte wäri gnau ufe ET fertig aber dä wäred immerhin die 12 unsichere Wuche dure. :/ weiss nöd rächt wasi söll.
  • Ich mein es isch mer klar dasmer nüd cha vorus säge, wie lang dasmer mag. aber was isch ächt so "üblich" mit ufhöre vor de Geburt?
  • @Monalii wenn du jetzt scho kündisch verschenksch du din Urlaub. Es halbs johr isch halt scho lang...

    Sobald ich verkünde dasi schwanger bin, dörf ich min Bruef nümm usüebe. Zudem hani 4, 5 moned muetterschafftsurlaub. Darum wart ich bis ca. 2 wuche vor de Geburt mit künde, da ich nur 4 Monet Kündigungsfrischt han. Ich denk das mue jede für sich wüsse...
  • Ich war selbständig arbeitend als Fusspflegerin. Bis Ende 7 Monat konnte ich sehr gut noch arbeiten. Dann war es schwieriger. Vor allem beim sitzen kam der Bauch in den weg. Ende 8 Monat ging es noch so lala. Im 9 Monat war es sehr schwierig. Aber es ging. Ca 1 Woche vor der Geburt habe ich bei meinem Mann noch Hotelzimmer geputzt und im Service geholfen. Zwei Tage vor der Geburt sagte die Hebamme ich solle nun ruhen. Ich hatte viel Wasser Einlagerungen. Wenn ich wählen könnte würde ich spätestens Mitte 8 Monat die Arbeit reduzieren und im 9 Monat aufhören, oder stark reduzieren. Die Schwangerschaft noch geniessen. Es geht dann plötzlich schnell vorbei.
  • Wenn du finanziell abgesichert bist, würde ich jetzt kündigen.
  • @20Sunny15 meinsch du de Mueterschaftsurlaub? De hetti trotzdem zguet au wänni en Monet früehner wür ufhöre schaffe, ich dörft nur d AHV nöd chünde. Aber das würdi eh nöd, wili nacher wider will schaffe, eifach nüd i dem Lokal woni jetzt bin. :)
    @Miaflurina Danke für din Bricht. Das hanich mir äbe au dänkt. Und will ich mich äbe mine Chunde gägenüber sehr verpflichtet fühl, wüssti nüd öbi denn so liecht reduziere chönt. Villicht gschider jetzt wosmer no guet gaht bestimme :)
    Danke für üchi Meinige
  • @Monalii
    Isch das Schwiizwiit so greglet oder isch das bi dim Arbeitgeber so?
    Ich han nemi bi minere Gwerkschaft nohgfröged und die hend gseit, wenni jetzt künde hani ken Muetterschafftsurlaub. Wär jetzt no interessant...
  • Ich bin ja sälbständig, also min eignig Arbetgeber :) Das isch chli anderscht gregled als wänn d agstellt bisch. Mir ischs meh drum gange wie lang die meischte so möged schaffe, will ich ja muess es halbs Jahr vorher chünde. Und wänni erscht spöter chünde würd aber nümme schaffe chönt, müessti glich d Mieti und die laufende Chöschte zahle und das ohni Lohn. :)
  • hallo Fraue,wie gotz euch? bi mir isch die Wuche bessr mit mim chötzi und em Kreislauf! bi hüt bym 2. US gsi und bi jetz luut em FA bi 11+1 (und id 11+5) und ET isch am 19.07.15 ;-) e guete Rutsch und i würd mi freue vo euch zghöre...
  • Ciao Energy13 jo das tönt doch super :-) jetzt wos chötzle weg isch chasch de Alltag wieder meh gnüssä. Ich bi nonid bim 2. US gsi daher gits no ke News. Usserd dass mis Büchli scho chli gwachse isch yaay :-)

  • Hoi zäme :-) ich bin hüd 9 +5 und bin vorere wuche bim 2. us gsi. alles sowiet guet. am nächschte mo lömer de panoramatescht mache. (jetzt weissi au wiener heisst) ;-) und ET isch am 30.7. bin also nuchli weniger wiet wie glaub die meischte da.
  • Hey Ladys! Hoff dasses bi eu allne guet lauft, ohni Komplikatione...! Monalii, de Panoramatest isch guet gloffe?
    Han hüt De Screenig Termin gha.. Supi gloffe :-D jetzt hani offiziell de 20.07.15 als ET
  • Hey Ladys! Hoff dasses bi eu allne guet lauft, ohni Komplikatione...! Monalii, de Panoramatest isch guet gloffe?
    Han hüt De Screenig Termin gha.. Supi gloffe :-D (Shet immer de Duume im Muul gha :-) ) jetzt hani offiziell de 20.07.15 als ET, also en Tag noch dir @Energy13;-) Ps : nochträglich no e guets Neus Johr!
  • Jö so härzig :-) das freut mich für dich! ich chume ändi die wuche bscheid über, öb alles guet isch und wämmer wend, au öbs es büebli oder es meiteli git :-) wends ihr wüsse oder weisses scho öber?
    Dir au es guets nüs!! Danke :-)
  • Danke ☺ also üses hets üs no nid welle zeige.. aber mir würeds gern wüsse und für üs phalte ;-) ich vermuete das mir es meiteli überchömed... gisch denn bscheid wennt meh weisch?
  • Hihi bin ganz nervös. Ich han irgendwie gar keis gfühl wases chönt si. mir hends zerscht nüd wellä wüsse aber jetzt simmer glich gwundrig :-) und ich wirdes nüd chönne für mich phalte. ich bin so en schwafli det dure. aber ich finds uh schön wäners für üch phaltet. dass isch es gheimnis wo nur ihr hend :-) ich prichte dänn.
  • hellooo, irgendwie gseh ich ame ufem App ned alli Biträg, mue ame ufem Labtop go nochelese... Sunny, mir si wirkli fasch gliiich uf ;-) hihi und iiiich wotts au meeega gern wisse wases git abr mi Schatz ned- und de "darf" ichs au id wisse, ich verplappere mi eeeh,da het er ebe leider recht ;-) am 29. hani de next Termin ;-)
  • Ich han hüd en sehr guete Bricht übercho vo mim FA :-) mit em Würmli isch alles guet, es isch sowiet gsund. und... es git es Büebli :-) flippe grad schier us vor Freud! hihi ubd mi Ma natürlich au.
  • @Energy13 Min ma häts zerscht au nüd wellä wüsse, und für mich wär dä klar gsi, dasses ich au uf kei fall dörfd wüsse, willichs nie chönt für mich phaltä :-) aber jetzt ischer gliech gwundrig worde :-)
  • Jaa Energy! Am schluss hämmer denn de gliich Tag ;-)
    @Monalii das freut mich segr! Jetzt cha nüt me schief goh :-D
    Jo mir seged allne dass mirs nid wüssed, so werdemer au nid usquetscht ;-)
  • jaaaa i glaub das diskutiere mer jetz schön bis am 29. ;-) also iiiich gang jo devo us es git e Bueb- irgendwie hanis im Gfühl- egal was es wirkli git ;-) und mir näme beides sehr gern... abr e Gwundrigs bini gliiich... hmh... ;-)
  • Das isch ja würkli witzig mit üchne nöche Termine :-)
    Ja bi üs häd de gwunder definitif gsiegt ;-)
    Aber allne säge dasmers sälber nüd weiss isch au e gueti Taktik! :-) aber ich chönts unmöglich für mich phalte. ich bin eifach e schnorri.
    Ja danke vill mal. mir hend u freud aber ich han au nüd es wunschgschlächt gha. ja me hoffed es gaht nüd meh schief! ich bin hald immer chli ängschtlich.
  • Hey Ladys :-D also es Ergebnis isch cho. T'Chance das es e Chromosomestörig het liit bi 0,02 %! Und ich bi sicher gsi dasses e Meitli würd aber es wird e Bueb! Ha mega freud! Und da ich au e riiese Babbeli bi hend mir folgendi neui Taktik: Ich dörf allne säge dasses e Bueb git und er verzellt allne dasses e Meitli git. ( Er cha das Isschalt behaupte ) ;-)
  • Haha Sunny, gueti Taktik- meinsch i cha da au so veriibare ;-) Gratuliere zum Büebli ... ;-) glg
  • Hallo Zämä, schön dases öich allne guet geit. Ig ha am Friti ändlich mi Termin bim FA für 3 Monat Untersuechig. i gseh das giit ä jungs rundi :-) i welere wuche sit ihr de das ihr ds gschlächt scho wüsset??
  • Jeeh Sunny!! :-) gratulierä ganz härzlich!! gäll sisch grad es anders gfühl uf e art, wämmer weiss wases isch.
    Ich bin ab morn ide 14.ssw und mir hend ja de bluettescht gmacht. det chund mer grad s gschlächt au über wämmer wet :) aber er hät üs geschter im US au dütlich zeigt daser es bürschtli isch ;-)
  • Ächt, de heisi bi dir ahand vom bluettescht gseh dases ä bueb giit? Mir heis drum bim erschte nid welle wüsse...
  • ja genau. mir hends eigendlich au nüd welle wüsse aber wo denn de arzt gfragt häd, häd de gwunder gsiegt :-)
  • Hallo zäme, ha mol e Frog: sytere Wuche merk ich ame es zieh odr e "Druck"im UL, no schwierig zum beschribe und gestr zNacht bini mol e zitli wach glege well mi Buch so biz "krampfet" het! Susch goz mer guet, bi sehr vel weniger stressbelastbar abr luege fliesig dassi mini Pause cha ihalte! Ned eifach abr i bi dra dasses no besser wird!

    Kennet ihr da au? bi indr 15+0 ...
  • hoi energy
    ja ich han das au gha, mir hett de arzt den magnesium geh, das hett gholfe.
    ich han s diasporal und vo dem chani bis zu 4 am tag neh.
  • Ah ehrlich? ok de weissi wani mue mache- i nimm eigentli scho div Mineralie- trinkes abr id regelmässig wells so grusig schmöckt ;-) muemi demfall meh adr Nase neh zums trinke- Diasporal hani ebe au id so gern- bin es heikels worde mite Hormon ;-)
  • hihi ja ich nimmes amis au nur wenns grad schlimm isch und den wieder paar täg nid.... finds au grusig, aber sie sind hald höch dosiert.
    wes mit dem nid innerhalb vo paar täg besseret oder schlimmert wird, bluetige oder irgend öpis uftrette de gah aber zum arzt. lieber einisch zviel gah!
  • FunkyFunky

    194

    Symbol
    bearbeitet 25. 01. 2015, 10:21
    :)
  • ha keni bluetige- susch wäri viel meh beinruhigt... am Do hani eh scho Termin... Merciiii
  • Hey ihr Liebe. Wie gahts üch? Häd öber vo üch au so wahnsinns Rugäweh? Ich hans jetzt sid drü Wuche und de Arzt häd mer eifach e Salbi gäh wo nüd nüzt. S schaffe fallt mer so extrem schwär. (ich bin Kosmetikerin und massier au rächt vill) Kännt öber Wundermitteli? ;)
  • Guete Morge mitenand :-)
    @Energy13 gohts dir wieder chli besser? Hets mit em Vitaminmangel ztue gha?
    @Monalii mini Kollegin het das Problem au gha, ihre het de Arzt gseit sie sölli uf de Siite schlofe und es Chüssi zwüsched Bei chlämmä. Das hegi denn au gnützt. Chasch jo mol probiere ;-)
  • Ja das hilft würklich. :-) ligge isch sowiso guet. Hami jetzt nu für s ss yoga agmäldet. das söll au guet sie hani ghört. min arzt häd hüd gseid ich söll mer vom husarzt massage oder physio verschriebe lah. wiso nöd :-)
  • Hoi zäme, hoi Sunny, bi jo am Do bim Gyni gsi und ha wieder e tolls US Bildli becho ;-) es het ned direkt mitem Vitamin- odr Mineralstoffmangel ztue, de Speicher isch super Gfüllt! Es isch efach stressbedingt- ich wird zurzit leider vo mim Chef zimmli umherghetzt und ebe, mags ned wirkli vertrage- has au biz unterschätzt abr jetz weissi dassi mich jederzit cha a ihn wende und ich ha zwar gestr mitem Chef gredet abr glaub eher ned dass ers tschegget het! jetz warte mer mol ab wies wytergoht...!
  • hallo Fraue,wie goz euch? fangt eure Buch au afo wachse?
    i ha gestr e ganze Sack voll SS Chleider becho und jetz hani entli wieder Hose wo passe ;-)
  • Hey Energy
  • Oh mann... wider de ganz text glöscht.
    Ich han schochli es Büchli
  • sorry... s nimmt mer eifach nüd de ganz Text
  • @monali
    das passiert bi mir au weni vom handy us schriebe und den irgendwelchi icons isetze, den löschts au ab dert...
  • Hey Energy! Ich hoff du heschs mittlerwiile nümm so stressig. Dim Chef dörfme mol e Wiiterbildig I Empathie sponsere ;-) jo bi mir macht es Büchli fäng erscht e Kleidergrössi us..
    Ah danke @Funky ha mi au scho gfroged a was das dass liet...
  • ah danke! :-) jetzt hani zweimal en riese text gschribe.
    ich han scho bizli es büchli und wird jetzt au druf agsprochä.
    ja din chef isch scho rächt vordernd. da hani glück, dass ich mers sälber chan iteile.
  • Jo danke, ich schaff jetz no e Wuche und de hani no e Wuche ferie- ich finds efach no schwierig zum ischätze wievels mag "liide"... ich mein eigentli chani guet schaffe und es goht au guet abr ebe,mit 0,0 Verständnis und vor allem Rücksicht goz natürli ned :-/
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum