Mamis Juli 2015

1246

Kommentare

  • oh mann... wüsseder was ächt doof isch? wännd im gschäft s wc defekt isch, und mer aber all halb stund öbe muess :-D Ich chum schier vögel über. und dass eim wäg so seich au immer grad schier müend träne cho machts nüd besser. haha
  • Haha oh man.... mis herzliche Beileid Monalii :'D
  • danke :-D hahaaa das isch öbis gsi. jetzt gahts wider ;)
  • Hallo ihr Lieben!
    Ich bin ganz neu hier, mein Termin ist der 3. September, also bisl später als die meisten von euch. Ich hoffe, dass ich bald meine Energie wiederbekomme, das 1. Trimester ist so gut wie rum. Wie ist das bei euch?
    Hat jemand Lust sich mal auf einen Kaffee (oder Saft ;) ) zu treffen zum Austauschen? Ich wohn im Kreis 6, arbeite nah am Unispital Zürich.
    Liebe Grüsse!
  • Hallo kiwi, lustig mein termin war letztes jahr am 4.9 :-) und genau dann kam mein kleiner schatz auch ;-) wünsche dir alles gute
  • Hallo zäme,wie goz euch? mol e frog: hend ihr euch entschiide wege Hebamme und so? ich ha entschiide dassi de Weg ohni Hebamme, odr ohni speziell jetz eini sueche, gang! Suech efach no gueti Sportkürs zur Becketraining und odr Geburtsvorbereitig wie zB SSYoga odr so! Kennt öpper sich do us?

    @kiwi: hoi,ich bi leider füres Kaffi bizeli witer weg... ;-) abr anderi wohnet sichr meh ide nöchi! lg
  • hoi energy!

    darfi frage wieso ke hebamme?
    di chäm ja ou di erschte tag zu dir hei damit chli hilf hesch...

    Wägem andere: i ha ss-yoga gmacht (im wasser). het mega guet da... u isch "entspannend" gsih weu ke gwicht hesch gha...! würdi immer widr mache!
  • Hoi Mamilou, ich bi jetz ide 20SSW und de "stress" vo wege me mue grad luege wegere Hebamme und quasi reserviere hetmer grad abglöscht ;-) also ich hami no gar ned def. fürs Spital entschiide, de garantiert ke Hebamme dass si au wirkli denn zur Geburt do isch und vorher findi bruchi efach keni- wüsst id für wa. Während de Geburt chunnt jo de eini und entweder die passt mir odr halt au ned- wenn ned de wird sie sicher ihres Handwerk trotzdem kenne und mache- de isches halt efach so und nach de Geburt hei mir do e super Müettereberotig wo gratis isch (Hebamme zahlt mer Kasse id voll) und ich ha rund um mi ume Lüt und Mamis woni au jederzit cha froge wenn öppis wär... jo dasch so einigi Gründ werum ;-)
  • SSYoga im Wasser? warm Wasser?!
  • Also ig ha gnueg Zyt gha mer ä Hebamme ds sueche, hät ou no chönne sägä nei u ä anderi sueche...
    Aber stimmt, im Spital isch si ou nit drbi gsih u wet Lüüt um di hesch wo für di da si u dir chli Hälfe bruuchtes würklech nit.

    Warum im Wasser? Ha meg Ruggeweh gha ir SS u de hanni mi entschlosse, Wasserqymnsatik zmache. Ha de Kurs gfunde Ss-Yoga im Wasser... Het mega guet da u mi Rugge isch chli entlastet worde!
  • Hihi nei i ha gmeint warmes Wasser odr chalt?! ;-) tönt guet i lueg grad mol nachere möglichkeit bi eus ume...
  • @Jerani: Oh schön, ist ein gutes Datum :) Mein Freund hofft, dass der Wurm ein wenig früher kommt, damit es nicht zu nah an seinem Geburtstag (6.9.) ist. Wär doch aber ein schönes Geburtstagsgeschenk :)

    SS-Yoga will ich auch machen. Werd mal in meinem Yogastudio fragen, ob sie sich damit auskennen, was man machen darf und was nicht und dahin gehen solange es geht.. Kann sonst jemand richtiges SS-Yoga empfehlen? Hat jemand das im Unispital getestet? Glaub aber das geht erst ab 24SSW..

    Wie funktioniert das mit der Hebamme eigentlich? Übernimmt das die (allgemeine) Versicherung?
  • Ja wäre ein schönes geburtstagsgeschenk für ihn. Für das kleine wärw es aber vielleicht nicht so lustig, habe selber 2 tage vor meiner mutter geburtstag :-)
  • ach so... warm wasser!
  • halloo,darf jetz mol am Mentig ine Schnupperstund SS Yoga und hoffe dass mer da biz hilft au allgemein e chli abefahre und meh entspanne und ebe au Becke- und Ruggemuskulatur stärke ;-)
  • Hoi zäme. ich gang amigs au is ss yoga und mir duets extrem guet. und füre rugge chani id physio und einisch ide wuche gangi go schwimme :-) han grad e sehr aktivi phase. wie gahts üch? gspühred ihr s würmli scho?
  • hoiii, was heisst bi dir "e sehr aktivi Phase" ? Ich bi am Sa amene Seminar gsi und mi Buch het am Mittag e linkssitigi Lag gha und am Nomi ischs los gange und de Chlei het gruuumoret und gstramplet und nachere halb Stund isch wieder ruhig gsi... ;-) tolli Erfahrig gsi ;-)
  • oh wow. so cool :-) ich warte sehnsüchtig ufs erschte stramplä. aber ich glaub er isch wie de papi chli en gmüetliche. bim ultraschall pfuseder oder wänn er wach isch dümeleter und streckt sich und schlöflet dänn wieter :-)
    ich han eifach luscht uf vill bewegig und sport (!) vor de ss bini e fuuli sportverweigerin gsi
  • Haha, okay, voll e Sportskanone also, jo i find de Sport au ide SS sehr wichtig und solang me no mag und keni Buchmuskle üebige macht de umso besser - au für Geburt sehr guet- hani mir lo säge... ;-)

    Und weg de Bewegige- dasch jo bi allne andersch und wird de bi dir au cho- no merks ume ich- vo usse gspührt me nix und im US zeigt sichs als Zappelphilipp ;-)
  • ja das hani au ghört, dass sport für d geburt guet söt si. das isch au chli e areiz für mich.
    Ja de arzt häd am mändig gseit gha, dases au no normal isch, wännen erscht im ne monet gspühr. also üeb ich mich in geduld :-) ( en stärchi vo mir ;) )
  • übrigens isch am letscht Mentig die ersti SS Yoga Stubd gsi und es het au mir sehr guet do und das wirdi sicher wyter mache! Nur e Geburtsvorbereitigskurs ersetzts jo glich ned- ha vo minere Schwögeri jetz no de Tipp becho e Kurs im Wasser zmache- mit Üebige und Gspröch und au Partneröbe, da tönt no guet- jetz chunnts ganz ufd Kursdate druf a was mer mache ;-)
  • ja das glaubi au. ich bin mer am überlege wäge hypnobirthing. aber bin nonig sicher.
    bizli ziet bliebt ja nu ;-)
  • was isch de da?
  • :D ich han das au nüd kännt. Han mal googled wäge geburtsvorbereitig und bin so druf cho. es gaht irgendwie drum, dass du dich oder die partner dich chan dur hypnose entspannä während de geburt. ich känn aber niemer wo erfahrig demit häd. aber s dönt no intressant.
  • Okay, da tönt mer jetz eher zu schräg ;-) abr mir het luschtigerwis hüt Nomi no öpper vo "sanfte Geburt" verzellt- muesch au mol google- da tönt jetz au no toll- abr mol abkläre was mini KK zahlt ... haltisch mi ufm laufende... ;-)
  • ja das hani au scho ghört :-) sanft gebähre. nimmt mi also scho wunder wie das gaht :-D
    mir ischs au biz schräg ine cho. :) mal luege öbi mi überwinde.
  • Jo gell, wahrschiindli gotz bi beide ums gliche Grundprinzip: dass de durch inneri Ruhi und Selbstvertroue dWehe odr Schmerze besser im griff hesch... mir werdes gseh ;-)
  • Hoi zäme, sisch so ruhig i eusem Chatt...? Wie henders? ;-)
  • Hoi :-) Danke gaht sowiet guet. Langsam wirds chli stränger ;-) Wie gahts dir? Alles guet?
  • Ja da stimmt, chume meh und schneller is schnufe ine wie normal ;-) und de Buch wachst au- gestr simmr mini SS Hose woni vonere Kollegin becho ha und scho ab de 10. Wuche mega froh gsi bi zha- voll nümm wohl gsi- da Stoffband het mer obe igschnitte- und hettis no Platz aber obe schniidets i...
  • Hendr euchi Chinderzimmer parat? Mir si no niene... ;-)
  • Ciao zämmä! Also bi mir sowiit au alles tip top! Ha langsam aber sicher ds richtigs ränzli. Bi mir flüssed Tränli chli schnell. Bi susch keni wo schnell hühlt... Und gspüre tueni ihn au regelmässig.
    Üses chinderzimmer isch no es Büro ;-) ha zum maa ersch grad gseit anderi heged es chinderzimmer scho vo afang ah ;-) mir hend jo no 2 bis 3 monet ziit. Haha :-)
  • Haha Sunny- bi eus isches ebe au no e Büro ;-) Zit vergoht trotzdem megaschnell und ich bi eher die wo gmüetli alles im Vorfeld erledigt und mi Schatz isch de wo alles im letscht Moment macht ;-) jetz mol abwarte...
  • Hallo zämä, na? Es nöchet bi eus allne- wie goz eu bi dem warme Wätter? Euses Chinderzimmer isch immernuni ganz parat aber es isch ufem guete Wäg ;-) Schlofe wird langsam müehsam und i bruche viel meh Pause am Tag dure als i mir "gwohnt" bi! Mi Buch leit au vo Wuche zu Wuche zue und i finden RIESIG- im Umfeld aber si dLüt geteilter Meinig- die eine säge er isch chli, die andere meine jo du, isch gwachse ;-) glg
  • Hoi Energie! :-) üs gahts sowiet guet usser dasi zimli starch heupfnüsel han und das bringt mi ume schlaf. schaffe dueni nu 50% bis ändi juni. und dä muessi ehrlich säge, dasi chli plangä ufs ufhörä. die haltig bim schaffe, vorallem bi gsichtsbehandlige und so hänkt rächt ah. du schaffsch no guet?
    s chinderzimmer isch sowiet parad bis uf es paar details wo aber meh mir wichtig sind als fürs baby :-D langsam wirds spannend ;-) hihi
  • Ja dasch sichr doof mit Heupfnüsel.. . Nei ich schaffe scho länger nümme- idch biz doof do im Chatt erkläre aber isch alles biz sehr doof gloffe im Gschäft- schlussement hetti gern wytergdchaffet aber es isch für mich unds Baby nümme verträtbar gsi und jetz gniessi die Zit deheime- irgendwie hani da au no brucht ;-)
  • oh ja säg nüd...du häsch doch so chli en verständnislose chef gha :-/ ich gnüsses jetzt au wäni cha deheime si und chli vorbereite cha. :-) ändlich hätmer mal chli ziet für sache womer susch nie macht :-)

    Säged mal... hender au sones zieh im underbuch gäg abe? ich han das jetzt sid drü täg und sisch zimli unagnähm. bis jetzt hani dänkt, das dass hald au wider irgend sones zimperli isch wo hald dezue ghört aber jetzt wirdi langsam chli unsicher. kännt das öber?
  • Salü Zämmä! :-)
    Jaa mir hend jetzt zwichtigscht binenand. Also dörf üses Schätzeli cho.. min Buuch platzt scho fascht :-D
    Da ich die erschte 7 Monet so verschont bliebe bi hani defür jetzt jede Saich. Vo Schwangerschaftsdiabetes über Wasser ide Bei und Händ bis Karpaltunnelsyndrom. Gspür mini Händ zum Teil gar nümm. Und und und... aber suscht alles supi! Ha bis jetzt 7 Kg zuegnoh und es Würmli het defür 200 g zviel. Aber alles im Rahme.

    Monalii hesch denn du die Schmerze konstant? Oder isches nur Ziitwiis? Jetzt chömed nemli langsam Senkigswehä. Die sind bi jedere Frau andersch. Es Chöpfli nischtet sich laangsam im Becki ih.
    Aber wenn du unsicher bisch, gohsch lieber ei Mol zviel zum FA churz go zeige.

    Hend Ihr eu scho entschiede was für e Geburt Ihr wend? Mit PDA, Wasser, Huus oder suscht öpis? Wür mi interessiere :-)
  • oh nei du armi! das dönt ja sehr müehsam! isch bi derä hitz ide letschte paar täg sicher au nüd besser worde!!
    ich bin grad am gwändli und bettzügs wäsche für de chli :-) me weiss ja nie wänner gedänkt zum gnau cho ;-) er dörf oder söt aber schonu biz warte. han ja erscht am 30. juli termin

    nei ich han de "schmärz" nüd permanänt. nur wäni lauf oder irgendöbis uflupf/ träg. es muess aber nüd schwär si. han äbe au a sänkwehä dänkt, aber isch das ändi 33. ssw nüd chli früeh? susch lüti de glich gschwind a, wänn das susch niemert hät.
  • mir sind am letschte sa imne geb. vorbereitugskurs gsi binere seeeeeeeeeehr alternative hebamme ;-) mim ma sind schier d haar z bärg gstande :-D sie häd üs au umbedingt vonere husgeburt welle überzüge. aber mir isch wöhler im spital und bin im hirslande z züri agmäldet. i zwe wuche fangi mit aq punktur a und hammer jetzt sonen epi no kauft :-) bide pda bini nonig sicher. wets mer chli offe lah, jenachdem wie schlimm dases isch.und ihr?
  • Senkwehä fanged bi dä meischte idä 34. Wuchä ah. Du wärsch somit grad richtig. Aber we gseit lieber ei mol zviel vobii, koschtet jo nüt ;-p
    Jo die wo mir GVKurs git isch au eso hmm jo alternativ triffts ;-) die erst geburt als huusgeburt würi nid wellä.
    Für was bruuchsch en epi?
    Ich tendiere zu PDA. Hami nonid entschiede. Aber ich goh in Spitol, de het do en guete Ruef.
  • Hoi zämä, Monalii sone Sz han ich au siit gestr- meh als nume Gebärmuetterkontraktione und zT sehr unagnehm, bi de anägläge, ha Himmbeerblättertee trunke und de Buch massiert- dänke au an Sänkwehe-da es aber so hitzig isch hani also ke luscht uf es Baad- warm bade seit meh gings weg...
    Wäg de Geburt so stelli mi im Spital uf kei Position bsunddrs i- i wett flexibel si und denke i merke de scho wa mir guet duet! Wett eifach ke PDA... me isch ebe de nümm so beweglich,sRisiko dass di müe mite Suugglogge nochehelfe isch grösser ectr...
  • ich bin jetzt underwägs zum fa, will die schmärze eher stärcher wärdet. :-/ han jetzt es paar chunde mal abgseit hüd. aber morn hetti au no vill ztue. hoffe muess nüd allne absäge. ich wür nurnu 2 wuche schaffe und das wär rächt doof aber das hät hald jetzt eifach nüd priorität. am pfüdi gahts aber glaub guet. de stramplet wie veruckt :-) also eigendlich wie immer.
  • @sunny: de epi weti dänn zur geburtsvorbereitig probierä. weiss nöd öbs nüzt aber ich han scho vill guets ghört. villicht chamer en dammris vorbüge
  • @Monalii was isch bi dir usächo? Alles im grüene Bereich? Und Epi seit mir gar nüt.. kenne nur es Epiliergrät und das meinsch glaub scho nid ;-)
  • :-)))) hahaaa! nei das isch öbis anders. gib mal bi google "epi no" i.

    ich han en enzündig wo rächt schmärzvoll isch :-/ aber ich han mer scho ganz anders usgmalt gha ;-) es isch nüd so schlimm, muess eifach 5 täg tablettä näh. am mändig hani eh untersuech.
  • @Monalii: was hesch de füre Entzündig? I ha gestr wieder unter de Senkwehe glitte- si au no unterwägs gsi... irgendwie hani de so dönkt- bini eigentli so wehlidig oder wa?!
  • ich weiss es au nüd so gnau. er häd en vaginale undersuech gmacht und das ällei hät scho sehr weh gmacht :-/ aber ich gang ja am mändig numal verbie und muess nomal gnau nahfrage. ich bin i dem momänt eifach erliechtered gsi dasses nüd schlimms isch. ich han ide 6. wuche schomal soöbis gha. kei ahnig vo was.

    bisch dänn sicher dases sänkwehä sind? wie fühlt sich das a?
  • Hmh, eigentli bini scho sichr... fühlt sich a wie Periodäschmerze eifach chli heftiger und isch so wehemässig aber unregelmässig gsi und mit dem Zieh und jo- es Baad hani jetz is gno- isch jo scho gnue heiss gsi aner es isch besser worde woni ha chönnä anäliggä und mi entspanne...
  • Jo, no schwierig zum erkläre... aber öppä so fühlt es sich a...
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum