Mamis Juli 2015

1235

Kommentare

  • Ah ok..ja das dönt doch scho ganz andersch als bi mir ☺️ eigendlich ja positiv.
    Ich han s gfühl es sieg bi mir wider chli besser aber anschienend bini allergisch uf die tablettä gäg d enzündig. jetzt hani öbis anders übercho bim undersuech geschter. de FA häd gmeint es sieg alles i.o. und au de gebärmuetterhals sieg tip top. jetzt binich am morge am 5i ufs wc und han liecht blüetet!!! was isch etz au das wider? chönt ächt das vo de enzündig sie, oder vom untersuech? ich tru afengs fascht nümne alüte :-( häd das au schomal öber gha?
  • Moorgää... also es cha verschiedeni Gründ ha wieso dasses biz blüetet het... H
    auptsächlich harmlos. Wohrschindli vodä Entzündig. Aber ich wür ihm FA churz alütä und nohfrogä. Viellicht chaners jo grad am Tel. Sägä ohni dasst vobii muesch.
    Er seit jo nid Danke wennt nid alütisch und denn gliich öpis isch ;-) gueti Besserig
  • Ah jo was en epi no isch weissi jetzt au :-D hend en ide Geburtsvorbereitig gha. Ich find en halt fascht chli tüür für das dass d dammmassage gratis isch ;-) jo und liebi mache nützi jo schiins au ;-)

    Die Senkigswehä hani au Energy. Mir het au niemer gseit das die so unagnehm z.T sehr Schmerzvoll sind... Da freut me sich grad uf die richtige Wehä... oh je
  • ja er häd gmeint es siegi vom untersuech geschter und wie du seisch vode enzündig :-) halb so wild demfall widermal. aber nach so langer ziet widermal bluet zgseh isch scho erschreckend :-D

    ja ich find au daser sehr tür isch. han eifach so vill positivs ghört. aber ich gseh au immerwider das d lüt bruchti chaufed, de chunt mer au wider öbis chli zrug über. me muessen eifach mit kondom benutze. ( ich würd niemals en bruchte chaufe!! :-) )
  • ui ehrlich?! das hani au nie ghört das die scho unagnähm sind! han demfall nu überhaupt kei sänkwehä :-) aber ihr sind glaub au 1-2 wuche wieter als ich
  • @20Sunny15: jaaa gell? De frogi mi scho biz obi äch sooo wehlidig bi oder was... gestr bini de ned is Yoga wells mer ned wohl gsi isch...
    Aah und also da mite "Liebi mache" mueni grad mim Schatz zeigä hihi- er het scho schiss dasses dWehe uslöst well er gseht dassi jetz jede zweite Tag die Senkwehe ha- obwohl ichs ihm erklärt ha... aber Mannä- finds jo herzig vo ihm... ;-)
  • Hallohalloooo,so ruhig idä Gruppä....? Schad,jetz wos im Endi zuä goht ;-)
  • hallöchen :-) ja gäll! debi bini so nervös! haha ich han hüd de letscht arbetstag und s wätter gseht ja tip top us nächscht wuche ;-)
  • @Energy13 Das nennt me die Ruhe vor dem Sturm ;-) du bisch doch au idä 37. Wuchä, es chönt jeder Ziit loosgoh :-)

    Also mis schätzli het sich scho chli gsenkt. Endlich wieder meh luft und jetzt gspühri ihn au wieder regelmässig, weil er wieder platz het :-)
    Da het din Maa au biz recht Energy, weil Sperma segi au Wehä uslösend. Wobii im jetzigä Ziitpunkt wärs jo nid so schlimm...
    Minä het jetzt au langsam müeh und chli schiss er lösi öpis us oder machi mir oder em chliinä weh. Darum wartet mir jetzt bis noch de Geburt.

    @Monalii du muesch nid unbedingt schmerzhafti Senkwehä ha, sgit Fraue (mini Muetter) die gspüüred fascht nüt. :-)
  • Hallooo, hmh ich sehe manchmal einfach den letzten Beitrag nicht- es zeigt mir einfach an"1weiterer Beitrag"... also antworte ich aber gerne @Sunny: jaaa die Ruhe vor dem Sturm ;-) ich bin heute 37+3 und ja es könnte wirklich jederzeit losgehen- ich bin bereit, habe heute noch im Garten "gewütet" - glaub das geht unter "Fenster putzen" ;-)
  • ja das hani ufem natel au. de gangi amigs gschwind uf d webside.
    ich bin geschter numal bim arzt gsi. de "schmärz" woni amigs han sind glich sänkwehä. und er häd gmeint, de chli chem wahrschiendlich bizli früener. ich bin jetzt 35+6. aber er isch 3000g schwär und öbe 47cm gross.
  • @Monali: also wegen der Grösse neint das dein Gyni? Bei mir wars vor 2Wochen 49cm und 3590g ;-) aber ich kanns kaum glauben und bis 400g variert ja die Gewichtsangaben...
  • ja genau :-) wow!! hihi ja mal luege wie gross und schwär dass schlussändlich sind.
    phu..die letscht wuche isch also nüd ohni gsi mit dere hitz. hender au so müeh mit gschwullne füess wo weh düend und wänn ja, was chamer da mache?
  • Jo denn chömmer üs grad zämmä tue, miis seg au viel zschwär (200 g zviel vor 3 Wuchä) aber ich mach mir do au nid sonen Chopf...
    Jo Monalii die hitz isch fascht chli zviell gsi.. mir sind fascht jede Obed in See go bade. De Tag durä hani ufem Balkon t Füess id Babybadwanne ghebed. Aber bi mir sind t Händ fascht schlimmer... he jo besti Medizin isch halt gliich tGeburt... nümm lang :-)
  • ich han mich geschter de halb namittag im pool vo mine elterä umetriebe lah X-D herrlich isch das gsi ;)
    ja säg nüd. d geburt verschaft sicher "linderig" bi so manchem ;) langsam plangi richtig, und ich hoffe es gaht nüd no wiet übere termin us.
  • Aaalso ich ha hüt de letschti Untersuech gha. Sowiitt alles guet bis ufs Gwicht :-( gseht us als würds es 4 Kilo Schätzli geh.
    Hetti am 20. Jo de Termin. Aber am Mäntig wird jetzt iigleitet. Also hani no 7 Täg de Ziit ;-)
  • Ou Sunny, okay, ja dänn suuuper uf mini Ko morn :-/ ich ha au meh müeh mitä Hitz alsi dänkt ha- aber ned wägem Wasser sondern eher Kreislaufmässig... aber ich bin extrem gnärvt die Wuchä und es "gnüegelet" mer eifach irgendwie :-(
    Gspüre au jede Sch.... wie ebe Sänkwehe, jetz normali Wehe wo aber nüt bewürke und schwach si ectr- klaro dänki de immer "gotz jetz los?!" Wäri eifacher wenn nüt wär unds efach wurd am Tag x losgoh...
  • Salü zämmä! Gits scho irgendwelchi News? Zum Glück ischs momentan jo ziemli erträglich mit de Temperaturä. :-)
    Hüt morge früeh isch bi mir jetzt iigleitet wordä. Aber bis jetzt isch no nüt passiert. Bin sit 10 Stund am warte... he jo no chli chille im Spitol ;-)
  • 20sunny15. Ja du hesch recht. Gnüsses no. La di na chli verwöhne. Ich wünsche dir e gueti Zit.
  • oh so spannend!! :-) bin sehr gspannt was z verzelle häsch!
  • Hoi zämä, ja dir machets spannend... de verzell ich mol ;-), euses Büebli isch am Mentig,13.07.15 ufd Wält cho, statt wie im US 4'400 het er normali 3'700g und isch putzmunter ;-) eus gotz tiptop und i bi gspannt uf euri Babynews
  • Herzliche Glückwunsch. Gnüsseds.
  • Ooh Energy Gratuliere! :-D

    Denn mach ich Winter ;-)
    Üsem Goldschatz isch am Dunnschtig, 16,07,15 uf twelt cho. Isch e Wunderschön Büebli. 4000g und 53 cm. Sehr zfriede. TGeburt isch noch 3 Tag ileite no 13 Std Gange. Aber es hät sich glohnt :-D mir sind überglücklich :-)
  • Gratuliere au dir. Gnüssed die erscht Zit.
  • oh so schön ihr zwei!! :-) gratuliere üch ganz fescht!! ich hoffe bi mir gahts au nümme allzulang! ;-) gnüssed die ufregendi ziet!
  • Schööööön schön
  • Es isch e wahri freud de chlei Goldschatz dörfä i eusem Läbä z empfangä ;-) Sunny mir si vo Afang a gleich wit gsi- super, wpnsche eu e guete Start und freu mi vo eu zghörä ... Monalii wenn hettsch du ET?
  • erscht am 30.7. :-) und so wies usgseht muessi schonuchli geduld ha. mir gahts so guet wie scho lang nümme und han keinerlei ahzeiche me usser immer die gliche vorwehä woni sid über 3 wuche han :-)
  • Ah dasch doch toll- hani chli vorher au gseit gha... ;-) hmh de chönnts also au e August Baby geh he... ok, alles Gueti wiiterhin ;-) glg
  • ja chönt guet si :-) hoffes aber nöd. ;) danke vill mal. gnüssets!:-)
  • Hallo liebi mamis
    Ich han mich neu Sälbständig gmacht und verkauf neu Baby artikel
    es het sicher au öbis für euch derbi
    msdesign-shop.ch
  • Hoi zäme :-) hender üch guet igläbt mit üchne schätzis? ich bin ummernu am warte. hüd wär min et aber es duet sich leider gar nüd :-(. ich han die nacht so guet und ruig gschlaffe wie scho lang nümme :-/ ich han jetzt agfange stäge ufe und abelaufe und d nachbere führed mich a! haha
  • Immer na nix? Ja laufä isch inmer guet ;-) i bi am Sa zobä au no durs Dorf duurä gloffä und am So Nami hend dWehe agfangä ;-)
  • Eus gotz tiptop- es isch nach 2Wo deheim immerno es "kennelerne" aber de Chli isch soooo süess und alli Müeh wärt ;-)
  • nei leider immerno nüd :-/ jetzt bini bi et+3 und es gseht nüd so us wie wänn sich hüd no öbis ändere würd. morn hani numal en arzttermin, mal luege waser meint. han jetzt glaub all wehäfördendä tips uspeobiert, usser die cocktails ;-)

    oh ich mag chum meh gwarte :-) freut mich wänns gnüssisch mit dim schätzeli :-) klappet so wiet alles mit stille odet schöppelä?
  • Bätte mer dasses nümm lang goht... ;-) ja sowit klappet alles dankä, i due stillä und bi mega froh dasses klappet... momentan isch er chli 3Mönetskrämpflig... mol luege wies idä nächste Täg usächunnt...
  • Chai Tee und liege het bi mir ghulfe.
  • Energy13 das freut mich fases so guet mitm stille klappt. hoffe dases bi mir au so guet funktioniert :)
  • ja stimmt, zimt müess au würke. (das isch doch i dem drin oder? ich bach hüt mal zimtchüechli :-) hoffe fescht daser vo sälber chund, susch müemer ufs wuchenänd ileitä. vor dem hani chli angscht.
  • muckelmuckel

    313

    Symbol
    bearbeitet 4. 08. 2015, 15:12
    @Monalii Versuch doch mal kurzfristig noch einen Termin für Akupunktur zu bekommen (bei jemandem der dafür ausgebildet ist!)! Bei einer Kollegin hat das damals gut geholfen! (Auf dem Heimweg im Postauto gingen die Wehen los...)
  • Ja stimmt Akupunktur hatte ich auch einen Tag vor der Geburt. Und mich hin legen und Chai Tee trinken. In der Nacht gingen die Wehen los.
  • Ich mach sid 4 Wuche regelmässig Akupunktur im Hirslande :-/ Leider häd sie erscht am Fr wider en Termin frie. Ich han sid geschter vermehrt "Mensschmärze" wer weiss. Villicht gahts ja glich glie los ;-)
  • Das kann sehr gut sein:) ich hatte auch so "Mensschmerzen" bevor es los ging. Halte durch. Es kommt schon gut.
  • Miaflurina häsch rächt gha. Ich han sid am 24.00 wehä und sids am 13.30 e pda gleit hend, gahts mer au zimli guet :-) danke für d tips
  • Oh je 13 stund wehä das isch jo echt heftig... Ich Han noch 13 stund wehä mit 2 min Abstand nümm mögä. Aber dadurch o schriebsch machsch du das besser! Super, wiitergeh soo. Jetzt hesch DIN schatz sicher scho idä arm! Ich wünsche eu numä äs aller beschte und gnüss das Glück!
  • Uiuiuiui, ja looooos gib alles ;-)
  • :) bei mir hatten die Wehen um 23.30 Uhr eingesetzt mit Blasensprung um 14 Uhr PDA bekommen um 20.30 war sie dann hier. :) die PDA ist wirklich super. Da kann man echt froh sein das es so etwas gibt!
  • So...geschter am abig am 7i hemmer nach 17 stund üse gsundi bueb dörfe in arm näh :-) es isch en wahnsinnig strängi geburt gsi, da d pda 2 stund vor de geburt d würkig verlorä häd. de chli häd d nabelschnuer ume hals und umd schultere gha und isch so nur mit de gloggä usecho :-( aber es isch ihm zum glück immer guet gange. jetz mueser nur ahfangä vode bruscht ztrinke und dä isch alles guet. Er isch 3870g schwär und 52cm lang
  • Härzlichi Gratulation Monalii, gniesset die erschte Stundä zämä ... bis bald
  • Gratuliere dir. Genieß es. Ich muss noch ein paar Wochen Geduld haben;)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum