Verlobungsringe aus dem Internet?

bearbeitet 17. 02. 2016, 17:33 in Plauderecke
Hallo liebe Eltern und Mamis,

ich sehe bei Freunden zunehmend den Trend, dass Verlobungsringe oftmals im Internet gekauft werden. Es spielt aber nicht nur eine Rolle, dass der Preis deutlich günstiger ist. Online können Ringe mittlerweile genauso gut individualisiert werden, bei deutlich geringerem Preis.

Was meint ihr dazu? Hat hier jemand seine Ringe schon mal online bestellt? :)

Kommentare

  • riberaribera

    10

    bearbeitet 30. 03. 2016, 11:06
    Hallo Isabellla, also ich finde ja, dass die Kosten bei einem Verlobungsring erstmal keine Rolle spielen sollten. Wie unromantisch ist das denn bitte? Das heißt aber überhaupt nicht, dass ich gesteigerten Wert auf Luxus lege, ganz im Gegenteil. LIEBE ist das Wertvollste, das ein Mensch bekommen und geben kann. Ich finde nur, ein Ring den man ja, wenn es gut läuft, ein Leben lang tragen wird, sollte nach Optik, Symbolik und Stil ausgewählt werden. Preislich ist da alles möglich, auch ohne, dass Mann dabei ein Vermögen ausgibt. Die Auswahl ist allerdings ein entscheidendes Kriterium für den Einkauf im Internet. Ich kenne jeden Laden in der Stadt, aber wir haben nirgendwo etwas Passendes gefunden. Geht mir bei Klamotten, vornehmlich bei Schuhen auch leider oft so. Meinen Traumring haben wir jedenfalls gefunden. Er heißt "Infinity", was ich abgesehen davon, dass er meinen Geschmack perfekt trifft, als gutes Omen werte. Für den Fall, dass Du dort nichts findest, was Deinen Vorstellungen entspricht, sind in dem Laden sogar Einzelanfertigungen möglich, zu absolut guten Preisen, aber eben nicht als Sonderangebot deklariert. Viel Glück Dir und allen anderen die mitlesen natürlich auch!
  • Ne warum? Würde ich nicht machen. Ich wills im Orginal am Finger, an der Hand sehen. Passt nicht alles an jede Hand. Dann bestell ich welche, gefällt oder passt nicht, dann muss ichs wieder zurückschicken und das Spiel geht von neuem los.
    Ne würde ihc nicht wollen. Angesehen davon ist es doch ein schönes Erlebniss, die Ringe auszusuchen.
  • Aber die Verlobungsringe sucht man doch nicht zusammen aus! Das darf doch der Mann übernehmen.
    Glöö
  • bearbeitet 26. 04. 2017, 14:17
    Also ich kaufe mir auch ab und an Sachen bei Pandora Schmuckstücke aber die Verlobungsringe würde ich persönlich nicht im Internet bestellen. Wenn da etwas nicht passt bekommt man das dann erst mit wenn es schon zu spät ist.
  • Üsi fründschaft u verlobig heimer usem ricardo 🤷🏼‍♀️ mir hei die nüme würkli anne drum für üs e gueti alternative gsi hei jewils pro „ereigniss“ um die 50fr zaut mit de gravur😊Hei aber ou beidi jobs wose ni darfsch anne ha!
  • Why not?🤷🏻‍♀️ Wir haben unsere Ringe zwar aus einem Schmuckgeschäft, aber wenn man was passendes findet, was auch noch ins Budget passt, ist das doch super. Wegen der Grösse ists natürlich etwas blöd wenn er dann nicht passt. Mein Ring hätte auch aus einem Kaugummiautomaten sein können und ich hätte mich darüber gefreut! Weil für mich die Geste dahinter zählt und nicht der Wert des Ringes🤷🏻‍♀️
  • Kollege vo mir heii d Eheringe usem internet. Jz isch das sogar graviert! Www.sowieso.de das geit doch gaaaar nid 😅🤔😅
  • @MaryF waaas? Die Internetsiite isch in Ring inegraviert?😅🙈😂😂 das goht würklech nöd😂😂😂
  • Ja würklech! Und ig ha nid dörfe lache.
    Hahaha 😂
  • @MaryF hahahaha ui naaaai😅🙈 do bisch mitme Ring usme
    Kaugummiautomat dev besser bedient🤪😆
  • @JuNa haha ganz genau 🤣😂🤣
  • Also i ha min verlobigsring au us em internet und eusi ehering wärdemer au dert bstelle wells i de löde eifach nix het wo eus gfallt i gseh da also gar kes problem
    Glöö
  • Huhu☺️ mier hend eusi eheringe vom internet... erstens um vieles günstiger ( im gschäft hetti mine über 3‘000.- kostet) und zweitens isches en sonderafertigung.. online hemmer für beid Ring 900.- zahlt, roségold, mine mit brulliant und gravur🥰😍und au bimne juwelier wenn kes modell „vode stange“ nimmsch chasch ersch probiere und a luege wenner fertig isch... chund also was das betrifft ufs gliche use😉 qualitativ aber denki isch en Ring usem Gschäft sicher hochwertiger😌
  • Aso Verlobigsring het min Maa kauft und mit bim Aatrag geh. De suecht mer doch ned zäme us? 🤷‍♀️😅
    Hochziitsring hemer ide Ferie in Spanie kauft, bimene Juwelier. Isch halt viel billiger gsi als da ide Schwiiz. 😊 Finde wens für beidi passt chamer au guet de Hochziitsring im Internet bstelle. Isch ja eigentlich egal solang er beidne gfallt. 🤷‍♀️😍
  • ja das han ich au scho gseh 😂 de name vo de WEBSITE wo drigraviert isch, sorry, bi alles liebi, aber NEI 😂
    JuNa schrieb: »
    @MaryF waaas? Die Internetsiite isch in Ring inegraviert?😅🙈😂😂 das goht würklech nöd😂😂😂

  • ich wärm das thema etz wieder uf! 😃

    zeiged mal oi verlobigsring? händ oi partner:inne die selber usgsuecht, und sinder z'fride gsi? (und wie häntz d'grössi gwüsst? 🤔)
  • Also ich han au scho vor de Verlobig Ringe treid. Mine Maa hed denn eifach eine vo dene mit is Gschäft gnoh gha😊
  • Mi Maa het ne selber usgsuecht ide Türkei, e wunderschöne Verlobigsring…er isch eifach perfekt ❤️ sit 9 Johr jede Tag a mim Finger 🥰
    Er het glaub eifach uf „guet glück“ e standardgrössi gno 😅 und er het perfekt passt. c578e410-1cc6-11ed-ba6e-a985fe930041.jpegD Eheringe heimer de spöter zäme au ide Türkei usgsuecht, si nid ganz so tüüri gsi…glaub öbbis um die 500 Fr.
  • wow dä isch ja mega schön @AnDu88!!! treisch en einzeln und de ehering uf de andere site?
  • 75391770-1d6d-11ed-ba6e-a985fe930041.jpeg

    Das isch mine. Ich han mir eigentlich en eggige gwünscht, min Ma hät de klassisch usgsuecht 😄 i dem Gschäft wo er en gholt händ tüendses immer inere Standardgrössi verchaufe und nachem Atrag chaschen gratis go apasse lah, au mehrmals bis es würklich passt.
    Celeste
  • ohh schön @Sonnenblümchen 😍 das chamer wahrschindli bi allne juweliere oder?

    chunt mer denn en neue über oder tut mer en effektiv apasse? stell mit das no schwirig vor 🤔
  • @Celeste apasse lah chasch sicher bi allne Juwelier. Weg de Chöste machets sicher alli chli anderst.
    Er isch effektiv apasst worde, mine. Min ma hät wie de Stei usgsuecht und nöd d‘Fassig. Drum au standard-Grössi bi de Fassig
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum