SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1424345474895

Kommentare

  • @Adriana die wo Jara gnennt hett sind super.. The Sinner oder Haus des Geldes liebi😍
  • super danke!!
    @jara ne wa isch da fĂŒr e doku? lueg eigentli nöd so dokus
  • hermine schrieb: »
    @Principessa ich darf trotzdem frage wasi schenke chan oder?? Oder darfi das nume im JuniđŸ€·đŸ»â€â™€ïž

    Ich has gar nöd so gmeint. Ha nur welle sĂ€ge wills lĂŒt gĂ€ het wo gfragt hend ob de hĂŒt isch. Schenke was heter den gern?
  • @Adriana das isch die doku vo dem
    Meitli wo i de ferie verschwunde isch & de hends plötzlich d eltere verdĂ€chtigt und so... isch dazumals mega krass ide medie gsi.. muesch mal google.. d doku isch meeeega spannend😅 wenn d föteli im
    Internet aluegsch, chasch di sicher grad wider a de fall erinnere
  • Was hend ihr fĂŒr balkon garte stĂŒhl tisch? Euse wird immer rostig das nervt total. Hend ihr sottig wo nöd rostet?
  • @Principessa ich han epois bastlet miteme foti vo ihm und em chliine
  • @hermine das isch doch super, de wird er freud ha
  • @fuchs ist ja super, wenn sich der Weg nicht verlĂ€ngert. Meine Toleranzgrenze liegt bei 20min TĂŒr zu TĂŒr.

    @nanu14 weiss nur in der 32. ssw: 2.2kg

    @Adriana pretty little liars, las chicas del cable, bodyguard

    Ich war heute bei Kunden... nun soll ich noch an der GV teilnehmen und da auch etwas sagen. Hmm, das macht mich nervös
  • @Adriana oje das isch sicher nöd lĂ€ssig sone migrĂ€ne aber ich chönt imfall au ned nebet dir si wennd đŸ€ź de mĂŒsst i ja au gradđŸ€­đŸ˜… hesch denn sust öpis gĂ€ge d schmerze gnoh? Im notfall chönds ja au nix anders mache und musch erstno meega lang warteđŸ€·đŸŒâ€â™€ïž
  • Het mir öpper dr ultimativ tipp gĂ€g hueschte? Mini 3,5j tochter cha nid schlafe vor luter hueschte.
    FĂŒechti luft, inhaliere, hochlagere, honigwrap machi scho😬
  • anra schrieb: »
    Het mir öpper dr ultimativ tipp gÀg hueschte? Mini 3,5j tochter cha nid schlafe vor luter hueschte.
    FĂŒechti luft, inhaliere, hochlagere, honigwrap machi scho😬

    41c35cf0-4a8c-11e9-95af-2f69a94b39ad.jpeg das hilft mim sohn mega!
  • anra schrieb: »
    Het mir öpper dr ultimativ tipp gÀg hueschte? Mini 3,5j tochter cha nid schlafe vor luter hueschte.
    FĂŒechti luft, inhaliere, hochlagere, honigwrap machi scho😬

    Herdöpfelwickel, öffnet d bronchie
  • @linaaa und @nanu14 merci die salbi und ou wickel mit hĂ€rdöpfel hani ou gmacht😅 si het jetz Ă€ndlech chönne ipfuseđŸ™đŸ»
  • anra schrieb: »
    Het mir öpper dr ultimativ tipp gÀg hueschte? Mini 3,5j tochter cha nid schlafe vor luter hueschte.
    FĂŒechti luft, inhaliere, hochlagere, honigwrap machi scho😬

    Bisolvon phyto het bi ĂŒs immer ghulfe
  • @Adriana Safe uf netflix isch au spannend
  • fuchsfuchs

    251

    bearbeitet 20. 03. 2019, 06:30
    @kläffchen das wĂ€ri traumhaft, hend aber glaub die wenigste



    Usserd me wott er stadt wohne und ich mags eher ruhig
  • Weiss eperd wo in winti dasmer gĂŒnstig cha frontschiibene vomne iphone 8 ersetze la?
    Bi de swisscom zahlt mer sich ja dumm und dĂ€mdlichđŸ˜±
  • Alina vo HĂ€gedorf wo mal Fotoshootings gmacht hĂ€t.. HĂ€t öper Kontakt mit ihre? Weiss öper ob sie no Shootings macht?
    Sie hĂ€t vor 2.5j es super Shooting mit eusem Baby gmacht gha & mir wĂŒred gern wieder eis mache
  • @mariechäfer ide archhöf
  • @rosa weisch grad de name vom gschĂ€ft?
  • @mariechĂ€fer nebed en irish pub aber zahlsch su gnueg mösstisch vergliche
  • Hat von euch jemand einen 50% myBaby Coop Windel gutschein wo er nicht braucht
    danke im voraus
  • Weiss eperd wo in winti dasmer gĂŒnstig cha frontschiibene vomne iphone 8 ersetze la?
    Bi de swisscom zahlt mer sich ja dumm und dĂ€mdlichđŸ˜±

    Min Maa bstellts uf Apfelkiste und wechsleds mit Youtube selber. Zahlt 55.- und funktioniert immer😄
  • @anra mini Chind hend au fescht hueschte gha, mini Ă€rztin het denn gsait am beste nĂŒtz dunkle Bienehonig 3x tĂ€glich. Isch innert chĂŒrzister ziit guet gsi😊
  • @mrspfeffer ui ok,bi ebe chli en technikdubbel😄🙈WĂŒrdsch grad per zuefall i de nöchi vo winti wohne?😂
  • @mrspfeffer ah mega cool!!
  • Ja well sĂŒnsch zahlsch ja ĂŒber 200.-đŸ˜±
  • @mariechäfer in Kilchberg ZH😅 isch ned grad um de ecke. Ja er machts immer selber
  • @fuchs fĂŒr mich kĂ€me ein lĂ€ngerer Arbeitsweg nicht in Frage, habe aber auch GlĂŒck, dass die Nachfrage bei diesen Stellen viel grösser als das Angebot ist. Und in der Stadt wohnen wir auch, aber an einem ruhigen Fleckchen.
  • Klopf auf Holz, zum GlĂŒck ist mir noch nie mein Display kaputtgegangen. Mein Mann wollte seinen Display reparieren lassen und es wĂ€re teuer gekommen. Deshalb hat er nur den Akku ersetzt - dabei ist der Servicestelle das Display zerbrochen und sie haben es gratis ersetzt 😂
  • Ebe... ich bin ein absolutes landei was wohnen anbelangt😂😂 am liebsten ganz einsam
  • @fuchs das wĂ€re gar nichts fĂŒr mich. Ich rege mich schon auf, dass viele Restaurants sonntags geschlossen haben 😂
  • weiss nomol öbbert wienich uf de homepage selber chan mini föteli z.b. bim flohmi lösche?
  • Nasenbluten bi Kind.
    Mini Tochter 2.5j gsii hĂ€t i de letste ziit ab & zue mal chli e bluetigi Nase gha. Mengmal isch es au wenn sie selber mit de finger i de nase umefingerlet & sich mit de nĂ€gel warschindli chli „verletzt“.
    aber vorher hĂ€t sie eifach kurz chli en tĂ€ubeliafall gha wegem esse & wo sie den zu mir cho isch hani gseh dass sie blĂŒetet im einte naseloch. aber nĂŒt ade finger, also glaub wĂŒrkli eifach so. gits da irgend en grund oder hĂ€nd ihr au kind wo das eifach so ab & zue hend? sĂŒst isch sie au nöd krank oder so etc.
  • Huhu. Was meinet ihr drzue? Isch das gemein?
    Eis vo eusne Chinge het zur Wiehnacht sone elektrischs FahrzĂŒg becho, wome chad drisitze und Gas gĂ€. Mir si beidi nit fan vo so Sache. Darum stohts au nur im Keller. Batterie leer, nur d Hupi goht. Äs nimmt mega viel Platz Ă€ wĂ€g. EbĂ€ und zuedĂ€m hei mir so Sache nit gĂ€rn. Isch das jetzt gemein, wenn mir das witerverchaufe? Also wĂ€ggĂ€be?
    Do mir halt 3 Chinge hei, si mir immer froh, wenn me eus frogt, was sich d Chinge wĂŒnsche, resp. sie hĂ€tte jo Ă€ Wunschliste. Und das FahrzĂŒg isch halt eifach kauft worde. Eusi Chinge choi mit Trotti, Velo, Dreirad, rollschueh, etc. umekurve, sich bewege, isch eusi Meinig. Mh... bi hi und hĂ€r grisse. 😏
  • @Vitele uii das wĂŒr mir gnau glich go..nei find so gschenk ganz schlimm..und jo ich wĂŒrds definitiv verkaufe..oder je noch dem was ihr fr es verhĂ€ltnis zu dene hfnd wo das gschenkt hend ev. halt das aspreche und froge obs ok seg wenn ihrs wĂŒrded wiiter ge..hmm..schwierig..
  • @Vitele nei wens ĂŒch nix bringt und ihr das nit heit welle. WĂŒrdis eu witer verkaufe, den gfinds Ă€ platz wos brucht wird und ihr hent zGĂ€ld zum dĂ€ Wunsch erfĂŒlls wo ĂŒchi Kind hei. Wen frage git wĂŒrdi sĂ€ge: negscht mal fregĂ€, den gits diĂ€ Situatione nimme.
  • @Vitele Ich wĂŒrds verkaufen und der erlös dem kind, dem es gehört, ins kĂ€sseli geben! Finde es auch schade wen solche geschenke gemacht werden!
  • Vitele schrieb: »
    Huhu. Was meinet ihr drzue? Isch das gemein?
    Eis vo eusne Chinge het zur Wiehnacht sone elektrischs FahrzĂŒg becho, wome chad drisitze und Gas gĂ€. Mir si beidi nit fan vo so Sache. Darum stohts au nur im Keller. Batterie leer, nur d Hupi goht. Äs nimmt mega viel Platz Ă€ wĂ€g. EbĂ€ und zuedĂ€m hei mir so Sache nit gĂ€rn. Isch das jetzt gemein, wenn mir das witerverchaufe? Also wĂ€ggĂ€be?
    Do mir halt 3 Chinge hei, si mir immer froh, wenn me eus frogt, was sich d Chinge wĂŒnsche, resp. sie hĂ€tte jo Ă€ Wunschliste. Und das FahrzĂŒg isch halt eifach kauft worde. Eusi Chinge choi mit Trotti, Velo, Dreirad, rollschueh, etc. umekurve, sich bewege, isch eusi Meinig. Mh... bi hi und hĂ€r grisse. 😏

    Ich verchauf alles wo mer ned chönd bruche😬😬 ich duen s geld eifach ihm ufs konto oder chauf ihm öbis sinnvolls demit
  • Toll!!! Min Partner chan morn bir.letschte Ultraschallkontrolle nöd debi sii well en Notfallisatz im GschĂ€ft het...😱
  • @Ängeli cha vo trochne schliimhĂŒt si das plötzlich eifach es Ă€derli platzt.. chasch ja mau chli kochsalz dri due zum befĂŒĂ€chte! Git vo emser Ă€ gĂ€bige wo wie ne gel isch Ă€xtra fĂŒr babys u chli chind!

    @Adriana mi maa isch immer nume zum ETT mit cho u sĂŒsch nie🙈
  • @Adriana uii nei...wieso isch das scho din letschte ultraschall? Hesch nachher ke termine meh bim FA?
  • @jara und @Adriana bi ir SSW 36 u ha hĂŒt au mini letschti Kontrolle gha. I 3 Wuche wirds per KS gholt 😳
  • @jara ko aso ich nimmes a das de letschti isch?! bin jo au scho 36 1 und denn mached doch ersch eine am ET wenns noni cho isch..aber villicht tĂŒschi mi au..mini kollegin isch glich wiit und sie goht is geb. hus und het det die letscht kontrolle ka gester
  • @Adriana aha.. hmm machsch de ab ez d kontrolle im spital? Well ich ha min ET am 11.4. . Ha hĂŒt en untersuech gha und ha ez Afangs April namal en Termin bim FA wo mer d herztöndli und so loset😁

    @schildchrötlimel gahsch de du i dene 3 wuche na im spital id kontrolle? Wenn hesch gnau de KS?
  • @jara ha de KS am 11.04. S‘wird ke Kontrolle meh gĂ€h. Muess am 10.04. fĂŒr d‘Vorbereitig is Spitau u det wird aues nomau kontrolliert
  • @schildchrötlimel so guet, de bechöme mer eusi babys vellech am gliche tagđŸ˜‚đŸŽ‰đŸ‘đŸ»âœš falls mine pĂŒnktlich isch
  • @jara ich weiss nöd gnau wies greglet isch..isch mini erscht ss. werds morn erfahre..aber i glaub dass denn di negschti kontrolle am ET aso 17.4. im spitol isch woni gebĂ€r..so is mol bi minre kollegin gloffe..aber es chunt hoffentli frĂŒener 🙏
  • Samstig schwiegereltere, zistig schwiegereltere, mittwuch schwiegereltere, dunnstig schwiegereltere nd den wieder samstig usw đŸ”«đŸ”«đŸ”«đŸ”«đŸ”«đŸ”«â›â›â›â›â›â›đŸ’ŁđŸ’ŁđŸ’ŁđŸ’ŁđŸ’ŁđŸ’ŁđŸ’ŁđŸ’ŁđŸ’ŁđŸ”«đŸ”«đŸ”«đŸ”«đŸ”«đŸ”šđŸ”šđŸ”šđŸ”šđŸ”šđŸ”šđŸ”šđŸ”šđŸ”šđŸ”šđŸ”šđŸ”šđŸ”šđŸ”šđŸ”šđŸ”šđŸ”šđŸ”š sorry fraue het use mĂŒesse 😂😂😂
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum