😍😍 August 2019 😍😍

Aui wo der ET im August 2019 hei. Si hĂ€rzlech willckomme 😍😍
«1345

Kommentare

  • Huhu, du hesch dĂ€mfall ou vo sm gwĂ€chsled 😂
  • Genau 😊👍
  • hier đŸ™‹đŸŒâ€â™€ïž
  • Hey supper 😊👍
  • Ich chume au malđŸ€— evt chunts ja vorherđŸ€°đŸŒâ€ïžđŸ„ł
  • Hey so cool 😍
  • ET 27.8 đŸ„°
  • Be ou mol hieâ˜ș
  • Be do au mol am ineschneuke, han ET 31.8.
    mol luege welles App be mer bliibt weiss es noned
  • Bi ou da😊😊
  • Ich bin au debi min ET isch am 21.8.2019
  • Min ET wĂ€hr am 1.8.2019 😍
  • Mi et wĂ€r se 21.08.19
  • @ Igeli19 mir hend ja am glichĂ€ Termin đŸ„°
  • Hehe aber isch ja meistens eh ken punktlandi be gspannt wenn die zwergöi de wörkli chömedâ˜ș
  • bei mir wars so. erste ET 27.08 dann FA Termin dann wars 23.08 und nach ETT wars 20.08
    tja... wenn ich gefragt werde wann ist es soweit sage ich „mitte august“.â˜ș
  • Wie gahts euch soo??â˜ș
  • Oh ich bin au daa đŸŒžđŸ™‹đŸŒâ€â™€ïžWie gahts eu so?
  • Hellooo Ă€ngeliâ˜ș i ha amig z gfĂŒhl dasi mis kline scho richtig gspĂŒĂŒree und das erfeut micj voller glöckđŸ„° und dir?
  • I bi eifach sehr mĂŒed und uhh schnĂ€u reizbar 🙈. SĂŒsch geits mer eigendlech sehr guet. Und gester wo i ufem buch bi glĂ€ge und mau chlei rue ha gha, ha i mis bebe ganz fest gspĂŒrt stĂŒpfe 😍😍😍
  • mir gahts eigentli super & han s‘baby jetz scho sot ĂŒber 1.5gspĂŒrt, aber jetz gspĂŒris sit em mĂ€ntig nĂŒm, mach mer chli sorge
  • *sit 1.5wuche, sötts heisse
  • Ich han au s gfĂŒhl das ichs gspĂŒrĂ€ han scho gmeint ich spinn aber es fĂŒhlt sich so finn ah.
  • Oh so schön ech gspĂŒhre leider no nĂŒt, aber das met em schnell greizt kenn ech leider 😒
  • wer vo eu laht sich mit em geschlecht la ĂŒberrasche? 🐞
  • I has mer eich vorgnoh bes ama chluss z warte aber jetzt beni eifach zu gwunderig well i mim bekanntes und familiekreis alli söged es wird en bueb und sie mich als buebemami gsĂ€ndâ˜ș
  • Bi o da 😃
  • Ui chönt ned so lang warte 🙈
  • Hallo zĂ€mme.... bi au da. Ich ha dĂ€ et au am 1.8.! Mir gaht guĂ€t, ussert dass ich mit em rugge chli mĂŒĂ€h han đŸ˜«. Bi jetzt scho i dĂ€ 19wuche. Da hani bi mim sohn scho einiges gspĂŒrt. Jetzt aber nid wĂŒrkli.... aber ich hegi Ă€ vorwand plazenta, lieht warschindli a dĂ€m. Ich freu mi scho, wenn ichs den richtig gspĂŒre. Ah ja no Ă€ frag, da schriebt mer eifach en kommentar oder? Git nid gruppene, zum bitrĂ€te?
  • Hoi. Geit mir genau glich, gspĂŒre ou no nid sooo fiu. Aber des chunt ja de scho no 😉. Ja genau, eifach dert schribe wo du wosch 😊
  • Hoi zĂ€me! Ich han dĂ€ et zwar am 7.9, bin aber mit Zwilling schwanger und die werded ziemlich sicher im August cho. Drum chumi au id august gruppe go ine gĂŒggsle 😊
  • Oooo cousine kriegt afang november au es baby i freue mich grad soooo festâ˜șâ˜șïžđŸ˜
  • Hie đŸ™‹đŸŒâ€â™€ïž
  • igeli19 schrieb: »
    Oooo cousine kriegt afang november au es baby i freue mich grad soooo festâ˜șâ˜șïžđŸ˜

    Oh so lĂ€ssig đŸ„°
  • Gugus zĂ€mmĂ€, hend ihr en Mutterpass becho vo de FA?? Ich han scho ide 1 SS nĂŒt becho vo ihre....🙄 und ez bim 2te weis au nöd finds komisch.... wie isch bi ĂŒch?
  • I ha ou ir erste keine becho, und jetztbou nid. Mi FA het gseit des sig merheitlech im dĂŒtsche so, hie brucht me des nid wĂŒrklech đŸ€·â€â™€ïž
  • Ich han ebefalls keine🙈
  • Mir het sie letst mal gseit i kriege den bim nechste untersuech eine. De hani den am mĂ€ntig.
  • Ok aber mol ahgno mir passiert was, und ich bin ellei und nöd ahsprechbar etc und dĂ€nn findis mega blöd dass es keine git?!?
  • de Muetterpass isch nur in dĂŒtschland normal oder obligatorisch. da i de schwiiz nöd. ich han i de 1.ss eine becho glaub um die 20ssw, weiss nĂŒm gnau wenn.
    jetzt hani gar nonig dra denkt. mal luege obs wieder eine git oder nöd
  • Ech han bes etz e allne SS eine becho, aber nor will ech em Osland gse be... min FA seit au do e de CH eschs ned nötig, will wenn e Notfall esch bechont de Spitol d‘Infos schnell wenn öpis esch... anders aber wenn me em Osland esch... denke i dere bechom ech de au wieder eine will mer em April no es Tschechei gönd
  • Ich han au keine... Bi minere erste ss und enere andere fa hani aber vo afang ah eine ĂŒbercho... Ha das toll gfunde😍😅
  • Ich ha sowohl i minere erschte ss wiĂ€ au jetzt eine becho. Immer bereits nach em erschte untersuĂ€ch und bi jedem untersuĂ€ch wird er wieder na gfĂŒhrt....
  • Ich han au keine becho. Anschiinend bechumi den nur sonen bluetgruppe uswies - falls mal öbis wer.
  • Frauue wie gahts euch??
  • I ha im momĂ€nt rĂ€cht fiu buch weh, aber sĂŒsch im grosse und ganze geits mer guet. Und dir?
  • Uii das kenni escb ne mer zim glöck scho verbi🙈 mer gahts sowiit guet mis bĂŒchli fangt langsam a wachse so dasmers emu nömm chan sege es sigi numme fett🙈 am donnstig hani wedr en termin und darf abbytv gugge und freu mi riesigâ˜ș
  • Mir gahts au sehr guet. More bani wieder untersuech und bin gpsanne wies usgseht.
    Ha öbe die chli es zieh im unterlieb aber sust mega guet. Mengisch hani sgfĂŒhl dasi gar ned schwanger binđŸ€Ł
  • Mir goz au guet 🙃 bis uf sehr empfindlichi brustwarzen alles io 😅🙈 kennt das au öper?
  • Mer gohts au guet, osserd ned so geduldig 🙈Jo da met de empfindleche BW esch glaub normal... has i jedere SS gha, aber momentan esch för mech s‘stille ned so toll wills recht weh macht 😔
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum