August-Baby 2020

2»

Kommentare

• Hey zämä, ig gratuliere euch aune ganz härzlich zur Schwangerschaft. 💕🤰
    Oh mir si überglücklich mit üsem zwöite, plante Bebeli schwanger zsi. 🥰
    Ig bi 27gi und mi Maa und ig wohne im Berner Seeland. Mir hei scho ä Tochter, wo jetz de im März 1jährig wird. 👧💓
    Üses chline Buuch-Würmli isch jetz scho 13 Wuche aut und dr ET isch planet ufe 31. August. Ig ha jetz de ire Wuche dr ETT und bi scho ganz ufgregt und hoffe aues sig guet. 😍
    Heit dir bi öich wöue wüsse wases wird? Mir drum bim erste nid. Und jetz bim zwöite Wunder si mir üs no unsicher öb mir wei oder nid. Würd mäs de überhoupt bim ETT scho gseh? Liebi Grüess
  • Üses erschtä Föteli 😍😍
  • Mir heis gester im spitau erfahre bi 16+2😍🙈 vorhär heimer e tendenz zum meiteli kah & het sech klar bestätigt67bad040-50f4-11ea-84bb-0391b1fbd15d.jpeg
  • Ich bin jetzt Wuche 15 und han letscht Wuche erfahren, dass wieder ein Bueb git 😍😎Alles sowit guet...
    Hend ihr au scho so en grosse Buuch 🙈🙈??
  • Ich bin au i de 15 Wuchä und chume au en Bueb über😊isch au min zweite Sohn, ja bi mir gseht mer de Buch scho guet😅mir sind am Näme suche finds grad so schwierig also wenn vo euch öper gueti Tips hät😅de grossi brüeder heisst Luis, wär schön würs chli zu dem Name passe😊
  • Gratuliere allne da ine!😗 mir wüssed s gschlecht nanig, bim ett hends na nix wele sege obwohl ich denk mer gsehts sicher scho oder?
  • Aso bi mim het mers ganz klar gseh... er hets aber au gad anegstreckt 😂😎

Ja das Thema Näme... Maitli Name heted mer gha 🥴 aber bim Bueb werded wieder nöd einig 🙃 zum Glück hemer na Zit

Was mached ihr Geburtsvorbereitend?
    Da ich ja en Kaiserschnitt wird ha... Bruch ich das ja nöd...würd aber glich was mache...nur scho zum anderi kenne lerne, ustusche und natürlich chli für Fitness 😉Mir chunt aber nur Joga in Sinn... was mached ihr so?
  • @HappyKugle ich wirde au wieder en KS ha, ha bi mim Sohn damals Schwanferschafts yoga gmacht aber det isch leider ned würklich so mitenand gredet worde, sprich ha det niemer kenne glernt🤷‍♀️suscht wüssti grad au nüt, es git i vielne spitäler geburtsvorbereitigskürs für KS abef da du ja scho eine gha häsch bringt dir dasvermuetlich nöd viel. Suscht fallt mir grad nüt ih...
  • also es gits schwangerschaftsyoga. aber mer chan eigentlich all sportarte wiiter usfüehre. natürli uf de körper lose. schwümme söt au na guet si, wobi ich mit wachsendem buchs bi de letschte ssw nüm so agnehm gfunde han. ich mach eifach krafttraining 😌
  • ha mou en anderi frog: könnt öpper vo üch schmärze i de schamlippe? wie muskelkater, ächt müehsam.
  • Nein ich selber kenne das nicht... aber schon gehört, dass es das gibt.
    Eine Kollegin, welche eine Krampfader hat, hatte das auch so wie du beschrieben...
  • d‘hebamme het hüt gseit, chönti vo de sech usdehnende gebärmuetter cho. weni gmüetlech loufe gohts 😉
  • hallo zämä, i bi 34i u usem Berner-Seeland. Mir hei scho ä Tochter wo ändi April 2-jährig wird. I bi mit üsem zwöite Bebe schwanger 🤰u dr ET isch am 17.08 planet. Sisch mini 4ti Schwangerschaft, zerste mau vor üsere erste Tochter heimer Trisomie 13 gha u letste Oktober no ä aport. Vor 2 Wuche hani leider no bluetige 🛌 gha. Am Bebe geits zum glück guet u i bi ou ume ufde Bei. Mir hoffe das blibt jtz so. I bi extrem Müed immerno, hoffe das leitsech no chli... wie geits euch?

• Hallo sünneli85
    mir chöme usm kt.Bern & i bi mitm 3. chind ( äs meiteli🥰) ir 20.ssw😊bis uf liechti kontraktione geids üs einigermasse gued
  • Hallo sünneli85 so schön das freut mich für dich😍mir händ de ET au am 17.8... ich han au na mit dä Müedigkeit und leider au nachli mit de Übelkeit z kümpfe.
    Aber es wird immer besse😊👍
  • Hallo sünneli85
    Willkomme 😊 und witerhin alles Gueti
    Ich han Et am 19.8. und ich bin momentan au so unendlich müäd... aber wenn das seinzig isch... Bini froh 😊
  • Hoi Zäme
    Ich bin Cillia aus Winterthur und bechume 1. Kind .
    ET isch 21.8.2020 🤗
  • Hallo Cillia 🤗Ich bin au vo Winti.
    Willkommen i oisem Grüppli
  • Hey we gats oi so?
  • Hallo ihr Lieben
    Bin aus Winterthur, ganz neu hier im Forum... ich erwarte im August mein erstes Baby :#
  • Hallo Zämä
    I bi d Nicole, 30gi u chume usem Bärner Oberland⛰ I bi schwanger mitem erste Chind und üses Büebi het ET am 14. Ougust💙🥰
  • Ou man... ich has gfühl hane riiiiise Trommle und fühl mi we en Fisch ufem trochne... teilwis...obwohl i erst 5 kg zuegno han...
    Vorallem bim schlafe... entweder musi uf Toilette oder denn stramplet sMinimonsterli 😍so fest dass i vor Schmerze ufwache... 🙈🤕 eimal het mer de ganz Fuess gseh am Buch 🦶🏼😍

We gats oi so???
  • Geit mir o so🙈 Är het letscht Nacht o rächt Party ka u mi chum la schlafe😜
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum