Wie bringe ich mein Baby zum Wasser oder Tee trinken?

Hallo Zämä
Mi 5. Monate aute Sohn wet i gärn lehre bibringe Wasser oder Tee ds trinke aber är wot gar nid so rächt bis uf e paar schlück. Het mir öber e guete Tipp oder wie heit dir das gmacht?

Kommentare

• Hallo,
    Es chunnt drufa, we du zb voll Stillsch, (bi Fläschenahrig Hani ke Ahnig-wie das ish) bruchts nid unbediengt scho iz Wasser. Auso bi mim Sohn Hani bis er 9 Monate alt ish gsi, nur gstillt. Ohni zusätzlich Wasser zge. Er het drum o au 2std. Trunke. Und er het gnue Flüssigkeit gha.

Aber evtl hei ja hie no anderi Tipps.
  • Mini Tochter isch jetz 5mt alt und zude biichost gibi ihre e bitz wasser usem becherli und nid usem schoppe. Eso nimmt si gärn 2-3 chlini chlini schlückli.
    Aber es brucht i dem alter eigentlech nid wasser
  • Ups zfrüeh gschickt...

I dem alter bruchts no nid zwingend wasser und ig persönlich bi kei Fan vo Tee für Babys 😅 wasser (ab biikoststart paar chlini schlückli) oder MuMi/PuMi länge vollkomme um de flüssikgkeitsbedarf z decke :-)
  • dNiere sind nanig so usgrift... und mer sött sie ned überlaschte ... so chlini schlück iscj keis problem hät mer min Arzt gseit abet lieber ned .. solang de chind gnueg nassi windlä hät müesse sie nanig Trinke ..

Durch Milchnahrig (stillä oder au Pre) chömedts gnueg wasser über.
    Au bi de Biikost sötz gnueg si ...

Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum