Wie bringe ich mein Baby zum Wasser oder Tee trinken?
Hallo Zämä
Mi 5. Monate aute Sohn wet i gärn lehre bibringe Wasser oder Tee ds trinke aber är wot gar nid so rächt bis uf e paar schlück. Het mir öber e guete Tipp oder wie heit dir das gmacht?
Mi 5. Monate aute Sohn wet i gärn lehre bibringe Wasser oder Tee ds trinke aber är wot gar nid so rächt bis uf e paar schlück. Het mir öber e guete Tipp oder wie heit dir das gmacht?
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.

Kommentare
7
Es chunnt drufa, we du zb voll Stillsch, (bi Fläschenahrig Hani ke Ahnig-wie das ish) bruchts nid unbediengt scho iz Wasser. Auso bi mim Sohn Hani bis er 9 Monate alt ish gsi, nur gstillt. Ohni zusätzlich Wasser zge. Er het drum o au 2std. Trunke. Und er het gnue Flüssigkeit gha.
Aber evtl hei ja hie no anderi Tipps.
786
Aber es brucht i dem alter eigentlech nid wasser
786
I dem alter bruchts no nid zwingend wasser und ig persönlich bi kei Fan vo Tee für Babys 😅 wasser (ab biikoststart paar chlini schlückli) oder MuMi/PuMi länge vollkomme um de flüssikgkeitsbedarf z decke :-)
488
Durch Milchnahrig (stillä oder au Pre) chömedts gnueg wasser über.
Au bi de Biikost sötz gnueg si ...
84
271
6
34
531
271
0
Wasser oder Tee gisch wenn mit Brei/ Beikost afangsch
Mina 8mt isst siit 2mt brei und nimmt nochem Brei 2-3 schlück Wasser aber a chlina Schoppa nimmt er noh
I lohn ihm das au denn sie wüssten was sie bruuchen
Mit 5mt ohni Beikost würd i pers bim stilla/ schoppa blieba
Sust amol zur Mübe wenn a guati häsch 😊
6
Mi Chlin isst scho sit das är 4 Mönet isch Brei wie e grosse. Mir isch o klar das ich ihn ids nid mit Wasser und Tee zueschütte. I ga na däm was mir mini Chinderärztin seit u da si haut o nid aui dr glich Meinig.
271
6
86
6
86