Churzi Frag, schnälli Antwort #1 🙋‍♀️

Hallo alle,

In diesem Thema könnt ihr schnelle Zwischenfragen, für die es nicht ein ganzes Thema benötigt stellen. Für alles was hier ein bisschen unübersichtlich werden könnte, ist es natürlich ratsamer ein Thema oder eine Gruppe zu erstellen.

Nach rund 1.500 Kommentaren wird immer ein neues Thema eröffnet, damit es übersichtlich bleibt.

Wir wünschen euch viel Spaß,
Admin
lille_havfrue

Kommentare

• Wieviel litter rucksäck händ euri kindsgichind?
  • 8l (Deuter Schmusebär)
  • De Deuter Waldfuchs- 10L
  • Was packet ihr üchne chinder für znüni i im Kindergarte/Spielgruppe? Bruche chli inspiratione 😂
  • Merci für euri antworte
    Mine isch no ide spielgruppe und er nimmt am liebste tröchneti erdbeeri, blevita, gurke, paprika öpfelschnitzli mit, natürli nöd alles mitenand, frög ihn immer was er gern wett mitneh und wasser natürli
  • Bi üs immer öpis fruchtigs, zB Öpfuschnitze, Manderinli odr Trockefrücht. Denn es Minipig u no Darvida.
  • Ztrinke müesse mer ide spielgruppe nüt mitgäh, das bechöme si über.

Ig ha s gfühl i gibe immer öbbe s gliche mit. Findi no guet wenn me idee cha ustuusche ☺️

Ig gibe meistens au öpfelschnitzli, manderinli oder trube, de mol gurke oder rüeblisticks. Darvida züügs isst er ebe leider nid 🙈 de dueni mängisch es chäästost mache und es drüegli vo däm dri oder es chlises pancake/crepes (meistens räste vom zmorge😅)
  • @AnDu88 Bi eus müener sit corona au s trinke ebe mitgeh
  • Gits do Mamis mit Chind wo es ADHS diagnostiziert hend?
  • @Bylla ich weiss nid, ob das hilft - aber ich schaffe mit ADS und ADHS chind...
  • @Bylla min sohn het ADHS isch letscht summer diagnostiziert worde
  • Nach Usschabig het wenn be euch de Zyklus wieder gstartet? I chum bald in ZT60 ohni Azeiche dass min Drache 🐲 chunt...
  • Bi mir isch er ganz normal cho wie immer wänni d mens gha han vom datum her, aso ca 2wuche nach curette
  • Hallo zämme

Wäri froh, wenn dir mir chönet sage, wie ihr s'abstille gschafft händ? Ich still jetzt sit 8.5 Mönet und ca sit 1.5 Mönet weniger. Sie isst Breili scho guet, brucht aber no Bruscht zum ischlofe und 2 mol in dr Nacht . Am Tag is unterschiedlich au bis 2 mol.

Dangge& Liebs griessli
    Céline
  • @Freeangel Wenn jetzt wettisch abstille de muesch de Milchbedarf mit Schoppe ersetze. Nimmt si de schoppe?
    I dem Alter bruche si halt d Milch glich no.

Vill Erfolg ❤️
  • Hallo AnDu88

Viele Dangg für dini Antwort:-) Mir händs 2 mol probiert Sie trinkt ä paar Schlück und dene nimmt sie glich no Bruscht;-) Mir sind nit eso überzügt vom Aptamil geh. Händ viel Schlächts ghört. Ich schaff nit und han scho no Zyt Sie d`stille. Möcht aber spöteschtens bis zum Summer nümme Stille. Villicht hesch mir no ä andere Tipp?

Wie lang hesch du gstillt?
    Lg Céline
  • @Freeangel Ig ha mi Gross 3,5 johr gstillt 😅 (ursprünglich hani mol gseit, aller höchstens 1 Johr..🤷🏼‍♀️) und aktuell stilli s chline Milchmüüsli sit 8,5 mönet 😊
    Mi Gross het, woni abgstillt han, nur no zum ischlofe und ufwache trunke und er hets sehr guet akzeptiert woni gseit ha i wett nümme. Vorher hani au langsam reduziert, zersch tags über nachher ide Nacht und ebe zum schluss s ischlofstille. Und natürlich s chind ir truur begleitet, erklärt, vill kuschlet... will ganz ohni träne geits ide seltenste fäll.

Hmm bis im Summer isch si jöhrig, de dörft me - falls si e Schoppe will - uf Kuehmilch umstige. Wär der das de lieber? Ja me liest vill über PuMi ha selber bim Gross aber au müesse druf zrügg griffe zum stille dezue und bi froh heimer die Möglichkeit gha. Es git jo au Bimbosan Bio etc.

Süsch gäbs no s Abstille „nach Gordon“ muesch mol go google. Do hani sehr vill guets ghört. Oder meld di binere Stillberoterin im Spital, die chönne der sicher helfe ❤️ und kenne alli tipps und tricks ☺️

Lg Andrea
  • Hoi Andrea

Wow Dangge für dini Offeheit und Rotschläg :-) Das isch aber dene lang 3.5 Johr;-) aber ich ha au scho gseit mind. bis 6 mönet lang und bi jetzt dene scho bi 9 Mönet.
    äs isch jo au öpis sehr schöns. Also reduziert hani au scho am Tag. Sie isst jo Breili scho guet, glich nimmt Sie aber Bruscht no gärn. Heisst das dene wenn Sie mini Bruscht suecht, nüme a biete? Wie mach ich`s dene bim isschlofe? Das dungt mi no herusfordend.

Jo ich wird Sie sicher no bis ca Juni/ Juli zwüschedure stille und Ziel isch mit jöhrig gar nüme. Jo das mit dä Kuehmilch wär uns gläubi lieber. Aber ich google das mol ( nach Gordon) hani scho mol ghört kha. Merci, dass es nomol erwähnsch. Jo das mit dä Stillberoterin tönt guet. Mach mi mol schlau.

Wo bisch dene du däheime? und hesch zwei Kids?

Wünsch Dir ä schöne Obe.

Lg Céline
  • Hallo ihr Liebe Mamis

Würd mi mol wunder ne, was euri Baby zum schlofe a händ? Unseri Tochter isch jetzt dene scho bald 9 Mönet und mir ziehnd ihre dr Schlofsack a und decke Sie zu. Kei duvet. Kurz vorem schlofe, lüfte mir und dene is Fänschter über d'nacht zue. Unseri Tochter isch of liecht verschwitz am Morge. Body& Schlofazug. Danke für Euri Tipps;-)

Lg
  • Min chli (isch jetzr au scho 17 mt. Alt) het hüfig zimli warm. Jetzt um die ziit hei mier ihm entweder e langarmbody und ebiz e dickere schlafsack a oder es langarmpyjama und en dünnere schlafsack. Decheli heimer keis und tfenster (abgesehen vom churze lüfte vorem pfüse) si au zue.

Bi jetzt grad aktuell am wolle-seide pyjama sueche. Anschined schwitze sie denn chli weniger (isch atmigsaktiv). Kollegin schwärm derfo. Sie het ihrem chind nur nu wolle-seide bodys und pyjamas a... finde aber de pris doch rächt stolz. Darum no chli hin und här grisse
  • Hallo Miette

Viele Dangg für din Rotschlag:-) Mir probiere jetzt mol ä Langarmpyjama mitem dünne Schlofsack. dene dr dicki Schlofsack got nit, do sie dene viel z`warm.

Dene lueg ich au mol für Woole- seide Pyjama:-) No ä anderi Frog: Unseri Kleini Sitz sit geschter sälbstständig und isch jetzt scho paar mol ufe Kopf keit. Mir händ scho so Matte am Bode, aber die ganzi Wohnig got jo au nit...:-) Villicht hesch mir do no ä Tipp?

Lg Céline
  • Hallo ! Wie kann man sein Konto auf diesem webseite löschen ?
    Ich habe dem Admin geschrieben aber keine Antwort bekommen :/
    Danke ! Schönen Tag
  • @Freeangel ich glaub, dass chasch nit verhindere! Sgeit nit lang & sie sitze sehr sicher & denn passierts denn nüm so oft. Solang sie nit höher als teigeni körperhöhi abekeie, sött das eigentli au nit witters tragisch si (het mier üse KiA so gseit).

Han mier jetzt en musselin-schlafsack kauft & mit dem gahts sitere wuche (mit pyjama) sehr guet.
  • @Miette Jo do hesch du rächt. Sie isch hüte scho viel stabiler gsi und nüme eso viel umkeit, als geschter:-) Bini froh. Ok guet. Lueg au emol wägeme sone Schlofsack.

Liebs griessli
    Céline
  • Hallo ! Wie kann man sein Konto auf diesem webseite löschen ?
    Ich habe dem Admin geschrieben aber keine Antwort bekommen :/
    Danke ! Schönen Tag
    fabienneeee
  • Hallo Liebi Mamis

Unseri Tochter isch jetzt 9 Mönet alt und mi würdis interessiere, was ihr in däm Alter z`ässe gänd? Also ich gib Ihre 3 mol Breili und still no ab und zue. Sie het jetzt 8 Zähndli.

Was gänd dir am Morge? Ich möcht ebe echli abwächsle und Nahrig vo unserem Ässe gänd mir nonit, do mir immer bedänke vom verschlucke händ:-( Mol Stocki oder Banane und Avocado das scho.

Dangge Euch& Liebs Griessli:-)
  • also mit 9 mönet chasch jo scho einiges geh. i han det scho mit Griesbrei agfange abr aifach halb wasser halb kuehmilch odr über nacht haferflöckli in naturjogurth odr öpfelmues iwaiche am morge no kli banane odr jogurth je noch dem no kli verdruckti beerli dezue und voila en faine guete zmorge.
    zmittag und znacht hani au ganz fiiies polenta geh oder mol couscous. klini nüddeli und mit de gable verdruckt. is polenta odr couscus chasch guet su gmües ganz fiii mit de käsiraffle dri rafle. han viel zugetti gno das isch scgnell waichkocht odr de gfrohrni spinot vor migros. git au fii ghackte ohni rahm din und ungwürzt.
  • Hallo Füxli

Viele Liebe Dank für dini super Rotschläg:-)
    Das probier ich doch grad umsetze.
    Wenn Sie mol nit eso hunger het, was no öfters isch,vorallem z'Morge, dene cha ich`s Ihre au am nögschte Tag ge oder lieber nit?
    Und isch das würklich eso us dinere Erfahrig, dass wenn Sie gnue Kaloriere am Tag zu sich nimmt, weniger Bruscht verlangt?

Ich still Sie am Tag ca 3 mol und au in dr Nacht.

Wünsch Dir ä guets Tägli:-)

Lg Céline

• Hey Freeangel. Wow, de het si ja scho meha vil zähndli. Mine het mit fasch 17 mt. 6 zähnli (isst alles vom tisch sit er ca. 9 mt. Alt isch). Ich hans seehr ähnlich gmacht wie Füxli. Aktuell gits vil haferflöckli am vorabe mit hafermilch/mandelmilch iweiche, gfrohrni frücht oder früchtepüree dri.
    Zmittag hets mehrheitlich zglichi gä wie ich für mich kocht han. Ganz vil verschidens Gmüess (au mal im bachofe gmacht) weiche teigware, brot, polenta strife, pancakes/omelette... z4i hets immer frücht und darvida oder zwieback gä.
    Pancakes hani nach dem rezäpt gmacht: 1 chlini tasse dinkelmehl, 1 chlini tasse mandel/hafermilch und denn pürierti frücht oder gmüess drunner gmischlet, evtl. no 1 ei. Het min chli verdrückt wie en weltmeister 😉.
    Vil gspass bim usprobiere!
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum