Churzi Frag, schnälli Antwort #1 🙋‍♀️

Hallo alle,

In diesem Thema könnt ihr schnelle Zwischenfragen, für die es nicht ein ganzes Thema benötigt stellen. Für alles was hier ein bisschen unübersichtlich werden könnte, ist es natürlich ratsamer ein Thema oder eine Gruppe zu erstellen.

Nach rund 1.500 Kommentaren wird immer ein neues Thema eröffnet, damit es übersichtlich bleibt.

Wir wünschen euch viel Spaß,
Admin
lille_havfrue
«13

Kommentare

  • Wieviel litter rucksäck händ euri kindsgichind?
  • 8l (Deuter Schmusebär)
    Aless
  • De Deuter Waldfuchs- 10L
  • Was packet ihr üchne chinder für znüni i im Kindergarte/Spielgruppe? Bruche chli inspiratione 😂
    victoria23
  • Merci für euri antworte
    Mine isch no ide spielgruppe und er nimmt am liebste tröchneti erdbeeri, blevita, gurke, paprika öpfelschnitzli mit, natürli nöd alles mitenand, frög ihn immer was er gern wett mitneh und wasser natürli
  • Bi üs immer öpis fruchtigs, zB Öpfuschnitze, Manderinli odr Trockefrücht. Denn es Minipig u no Darvida.
    Alesslinnaya
  • Ztrinke müesse mer ide spielgruppe nüt mitgäh, das bechöme si über.

    Ig ha s gfühl i gibe immer öbbe s gliche mit. Findi no guet wenn me idee cha ustuusche ☺️

    Ig gibe meistens au öpfelschnitzli, manderinli oder trube, de mol gurke oder rüeblisticks. Darvida züügs isst er ebe leider nid 🙈 de dueni mängisch es chäästost mache und es drüegli vo däm dri oder es chlises pancake/crepes (meistens räste vom zmorge😅)
  • @AnDu88 Bi eus müener sit corona au s trinke ebe mitgeh
  • Gits do Mamis mit Chind wo es ADHS diagnostiziert hend?
  • @Bylla ich weiss nid, ob das hilft - aber ich schaffe mit ADS und ADHS chind...
  • @Bylla min sohn het ADHS isch letscht summer diagnostiziert worde
  • Nach Usschabig het wenn be euch de Zyklus wieder gstartet? I chum bald in ZT60 ohni Azeiche dass min Drache 🐲 chunt...
    Enri
  • Bi mir isch er ganz normal cho wie immer wänni d mens gha han vom datum her, aso ca 2wuche nach curette
  • Hallo zämme

    Wäri froh, wenn dir mir chönet sage, wie ihr s'abstille gschafft händ? Ich still jetzt sit 8.5 Mönet und ca sit 1.5 Mönet weniger. Sie isst Breili scho guet, brucht aber no Bruscht zum ischlofe und 2 mol in dr Nacht . Am Tag is unterschiedlich au bis 2 mol.

    Dangge& Liebs griessli
    Céline
  • @Freeangel Wenn jetzt wettisch abstille de muesch de Milchbedarf mit Schoppe ersetze. Nimmt si de schoppe?
    I dem Alter bruche si halt d Milch glich no.

    Vill Erfolg ❤️
  • Hallo AnDu88

    Viele Dangg für dini Antwort:-) Mir händs 2 mol probiert Sie trinkt ä paar Schlück und dene nimmt sie glich no Bruscht;-) Mir sind nit eso überzügt vom Aptamil geh. Händ viel Schlächts ghört. Ich schaff nit und han scho no Zyt Sie d`stille. Möcht aber spöteschtens bis zum Summer nümme Stille. Villicht hesch mir no ä andere Tipp?

    Wie lang hesch du gstillt?
    Lg Céline
  • @Freeangel Ig ha mi Gross 3,5 johr gstillt 😅 (ursprünglich hani mol gseit, aller höchstens 1 Johr..🤷🏼‍♀️) und aktuell stilli s chline Milchmüüsli sit 8,5 mönet 😊
    Mi Gross het, woni abgstillt han, nur no zum ischlofe und ufwache trunke und er hets sehr guet akzeptiert woni gseit ha i wett nümme. Vorher hani au langsam reduziert, zersch tags über nachher ide Nacht und ebe zum schluss s ischlofstille. Und natürlich s chind ir truur begleitet, erklärt, vill kuschlet... will ganz ohni träne geits ide seltenste fäll.

    Hmm bis im Summer isch si jöhrig, de dörft me - falls si e Schoppe will - uf Kuehmilch umstige. Wär der das de lieber? Ja me liest vill über PuMi ha selber bim Gross aber au müesse druf zrügg griffe zum stille dezue und bi froh heimer die Möglichkeit gha. Es git jo au Bimbosan Bio etc.

    Süsch gäbs no s Abstille „nach Gordon“ muesch mol go google. Do hani sehr vill guets ghört. Oder meld di binere Stillberoterin im Spital, die chönne der sicher helfe ❤️ und kenne alli tipps und tricks ☺️

    Lg Andrea
  • Hoi Andrea

    Wow Dangge für dini Offeheit und Rotschläg :-) Das isch aber dene lang 3.5 Johr;-) aber ich ha au scho gseit mind. bis 6 mönet lang und bi jetzt dene scho bi 9 Mönet.
    äs isch jo au öpis sehr schöns. Also reduziert hani au scho am Tag. Sie isst jo Breili scho guet, glich nimmt Sie aber Bruscht no gärn. Heisst das dene wenn Sie mini Bruscht suecht, nüme a biete? Wie mach ich`s dene bim isschlofe? Das dungt mi no herusfordend.

    Jo ich wird Sie sicher no bis ca Juni/ Juli zwüschedure stille und Ziel isch mit jöhrig gar nüme. Jo das mit dä Kuehmilch wär uns gläubi lieber. Aber ich google das mol ( nach Gordon) hani scho mol ghört kha. Merci, dass es nomol erwähnsch. Jo das mit dä Stillberoterin tönt guet. Mach mi mol schlau.

    Wo bisch dene du däheime? und hesch zwei Kids?

    Wünsch Dir ä schöne Obe.

    Lg Céline
  • Hallo ihr Liebe Mamis

    Würd mi mol wunder ne, was euri Baby zum schlofe a händ? Unseri Tochter isch jetzt dene scho bald 9 Mönet und mir ziehnd ihre dr Schlofsack a und decke Sie zu. Kei duvet. Kurz vorem schlofe, lüfte mir und dene is Fänschter über d'nacht zue. Unseri Tochter isch of liecht verschwitz am Morge. Body& Schlofazug. Danke für Euri Tipps;-)

    Lg
  • Min chli (isch jetzr au scho 17 mt. Alt) het hüfig zimli warm. Jetzt um die ziit hei mier ihm entweder e langarmbody und ebiz e dickere schlafsack a oder es langarmpyjama und en dünnere schlafsack. Decheli heimer keis und tfenster (abgesehen vom churze lüfte vorem pfüse) si au zue.

    Bi jetzt grad aktuell am wolle-seide pyjama sueche. Anschined schwitze sie denn chli weniger (isch atmigsaktiv). Kollegin schwärm derfo. Sie het ihrem chind nur nu wolle-seide bodys und pyjamas a... finde aber de pris doch rächt stolz. Darum no chli hin und här grisse
  • Hallo Miette

    Viele Dangg für din Rotschlag:-) Mir probiere jetzt mol ä Langarmpyjama mitem dünne Schlofsack. dene dr dicki Schlofsack got nit, do sie dene viel z`warm.

    Dene lueg ich au mol für Woole- seide Pyjama:-) No ä anderi Frog: Unseri Kleini Sitz sit geschter sälbstständig und isch jetzt scho paar mol ufe Kopf keit. Mir händ scho so Matte am Bode, aber die ganzi Wohnig got jo au nit...:-) Villicht hesch mir do no ä Tipp?

    Lg Céline
  • Hallo ! Wie kann man sein Konto auf diesem webseite löschen ?
    Ich habe dem Admin geschrieben aber keine Antwort bekommen :/
    Danke ! Schönen Tag
  • @Freeangel ich glaub, dass chasch nit verhindere! Sgeit nit lang & sie sitze sehr sicher & denn passierts denn nüm so oft. Solang sie nit höher als teigeni körperhöhi abekeie, sött das eigentli au nit witters tragisch si (het mier üse KiA so gseit).

    Han mier jetzt en musselin-schlafsack kauft & mit dem gahts sitere wuche (mit pyjama) sehr guet.
  • @Miette Jo do hesch du rächt. Sie isch hüte scho viel stabiler gsi und nüme eso viel umkeit, als geschter:-) Bini froh. Ok guet. Lueg au emol wägeme sone Schlofsack.

    Liebs griessli
    Céline
  • Hallo ! Wie kann man sein Konto auf diesem webseite löschen ?
    Ich habe dem Admin geschrieben aber keine Antwort bekommen :/
    Danke ! Schönen Tag
    fabienneeeeenelaa94Duana2020!
  • Hallo Liebi Mamis

    Unseri Tochter isch jetzt 9 Mönet alt und mi würdis interessiere, was ihr in däm Alter z`ässe gänd? Also ich gib Ihre 3 mol Breili und still no ab und zue. Sie het jetzt 8 Zähndli.

    Was gänd dir am Morge? Ich möcht ebe echli abwächsle und Nahrig vo unserem Ässe gänd mir nonit, do mir immer bedänke vom verschlucke händ:-( Mol Stocki oder Banane und Avocado das scho.

    Dangge Euch& Liebs Griessli:-)
  • also mit 9 mönet chasch jo scho einiges geh. i han det scho mit Griesbrei agfange abr aifach halb wasser halb kuehmilch odr über nacht haferflöckli in naturjogurth odr öpfelmues iwaiche am morge no kli banane odr jogurth je noch dem no kli verdruckti beerli dezue und voila en faine guete zmorge.
    zmittag und znacht hani au ganz fiiies polenta geh oder mol couscous. klini nüddeli und mit de gable verdruckt. is polenta odr couscus chasch guet su gmües ganz fiii mit de käsiraffle dri rafle. han viel zugetti gno das isch scgnell waichkocht odr de gfrohrni spinot vor migros. git au fii ghackte ohni rahm din und ungwürzt.
  • bearbeitet 13. 10. 2021, 19:36
    Hallo Füxli

    Viele Liebe Dank für dini super Rotschläg:-)
    Das probier ich doch grad umsetze.
    Wenn Sie mol nit eso hunger het, was no öfters isch,vorallem z'Morge, dene cha ich`s Ihre au am nögschte Tag ge oder lieber nit?
    Und isch das würklich eso us dinere Erfahrig, dass wenn Sie gnue Kaloriere am Tag zu sich nimmt, weniger Bruscht verlangt?

    Ich still Sie am Tag ca 3 mol und au in dr Nacht.

    Wünsch Dir ä guets Tägli:-)

    Lg Céline
  • Hey Freeangel. Wow, de het si ja scho meha vil zähndli. Mine het mit fasch 17 mt. 6 zähnli (isst alles vom tisch sit er ca. 9 mt. Alt isch). Ich hans seehr ähnlich gmacht wie Füxli. Aktuell gits vil haferflöckli am vorabe mit hafermilch/mandelmilch iweiche, gfrohrni frücht oder früchtepüree dri.
    Zmittag hets mehrheitlich zglichi gä wie ich für mich kocht han. Ganz vil verschidens Gmüess (au mal im bachofe gmacht) weiche teigware, brot, polenta strife, pancakes/omelette... z4i hets immer frücht und darvida oder zwieback gä.
    Pancakes hani nach dem rezäpt gmacht: 1 chlini tasse dinkelmehl, 1 chlini tasse mandel/hafermilch und denn pürierti frücht oder gmüess drunner gmischlet, evtl. no 1 ei. Het min chli verdrückt wie en weltmeister 😉.
    Vil gspass bim usprobiere!
  • Hallo Miette

    jo das Sie scho 8 Zähndli het mit 9 Mönet, sage mir alli isch scho frieh:-) Sie hets pressant...

    Bi extrem ängschtlich wägem verschlucke. Sobald ich Ihre öpis gib vo nit grad verschmelzt im Muul, verschluckt Sie sich gärn mol. Isch dänk au normal?;-)

    Danke viel mols für din Input und das Rezäptli. Probier Ich sehr gärn mol us und au jetzt langsam vom Tisch geh.

    Liebs Griessli Céline
  • Hallo zusammen

    Zwecks einer Marktanalyse führe ich eine kurze Umfrage zum Thema Ernährung in der Schwangerschaft durch! Wäre mega wenn Ihr die Umfrage ausfüllen würdet!
    Lieber Gruss
    https://immzhaw.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_e9xvSSLHi8soVFQ
  • Hallo Liebi Mamis

    Würd mi mol wunder neh Euri Erfahrig mit em Thema Grosseltere;-)

    Unseri Tochter is erschte Enkel überhaupt in dr familie und wird im Auguscht 1 Joohr alt.

    Wie isch das bi Euch gregelt, mit em Träffe und wie oft? Ich ha bis vo kurzem no Monatsplän gmacht, isch aber irgendwie stressig worde. Für mi wäre fixi Täg ideal.

    Mis Mami und mini Schwiegereltere, wohne in dr Gmeind näbedra. min Vater wohnt in Neueburg und döte isches klar, ca alli 2 Monet, wo är Sie seht. Wo au kei Problem isch.

    Bi uns sind ebe alli Grosseltere sehr fordent und komisch:-) Mi Maa het äs Problem mit mim Mami, do är findet Sie isch zu besitzergrifend und drängt sich uf. ar het nit unrächt, aber mis Mami isch ohni Partner und ich ha s` Gfühl unseri Tochter isch Ihre Läbensinhalt.


    Bi gspannt uf Euri Erfahrige:-) Dangge scho mol& Liebs Griessli
  • Spanend, also vo minre site her isches au serste Enkeli gsi. mis mami isch au ohni Partner/Maa und wohnt 15 Min vo üs weg.
    I schaf 60% und mir gönd meistens am Do zu ihre uf es bsüechli odr am Wocheend. de kli wird bi ihre noch Strich und Fade verwöhnt 🤷🏻‍♀️😆 au drucki mol bi süessem es Aug zue. was abr vo afang ah klar gsi isch, mis Kind mini Regle. wen sie mol en Tag uf ihn luegt den tören si mache was si wend abr so rahmebedingige wie zmittag was gschieds esse und am mittag en mittagspfus mache und noch 1 Stund wecke münd ighalte werde. hend vorallem weg em schlofe scho diskussione ka abr i han den au klar müese säge solang du de Bueb am obet nöd is Bett tue musch weti daser nochre stund gweckt wird. sus lohni ihre au mine schwöstere recht viel freiheite. mengmol denki es söll doch au kli so sii.

    mini schwigereltere wohnen witer weg also 1 Stund peo wäg. mir luegen aigenrlich recht druf das mr all 2 Woche sie go bsueche gönd sicher en halbe tag mit zmittag odr znachtesse. fixi termine machemer nie ab. sind ehner spontan mit fröge öbs ume sind paar täg davor. mir gönd si meh go bsueche als das si zu üs chömen. meistens am Wocheend. wen mr länger nüme bi ihne gsi sind goni su mol alai unter de woche.
    döt au das selbe mit de Regle wobi au do immer alles ighalte wird abr er isch no nöd viel alai bi ihne gsi über eh längeri zit wel sichs aifach vo de distanz nöd so ergit.
    also i muss bi gwüssne komentär smel su kurz leer schlucke weli waiss anderi generation und anderi erzüchigsmethode abr do waisi muni z.b. mit mim mami nöd afange zdisuktiere wel das meh konflikt git als was anders. also min rot gib es grundgrüst vor lohne spielrum und lern aifach zum gwüssi sache ignoriere odr zakteptiere.
  • bearbeitet 13. 10. 2021, 19:36
    Hallo Füxli

    Viele Dangg für dini Antwort;-) Was halt no anders bi mir isch, ich bi zurzit Vollzit Mami. Dänk mol, wenn ich dene wieder schaffe due, wird alles sicher gregelter si. Äs belaschtet mich scho. Ich bi sehr gärn um de Grosseltere ume, aber got au nit jedi Wuche. Do ich au Zyz für mi& die Kleini bruch und au mol mit Fründinne öpis mach. Das hani vo ca 2 Wuche kommuniziert kha. Ha halt mängisch scho s'gfühl, mis Mami wett se immer gseh. Wie isch dini Muetter eso ohni Partner? Scho lang ohni. Mini scho sit 10 Joohr. Ich gläub zu lang alleini wird me ebiz komisch& eige:-) Grad die Wuche het sie mir am tel gseit, jo wenn du dene äs zweits hesch, cha ich dene guet uf unseri Tochter ufpasse. Ich weiss gwüssi Kommentare, muessme , wie du richtig seisch ignoriere oder aktzeptiere, wie frühener händ mir dad eso gmacht usw...;-):-);-) Äs belaschtet mich scho sehr, au das min Maa gege alli schiesst und ä extreme beschützer Instinkt het, was ich jo au verstand, aber är kennt nüt. Gang mit ihm in 2 Wuche zur Muetter& Väterberotig. Dene hört er mol a Meinig vonere neutrale Person. Bi jo gspannt.

    Was würdisch du mir vorschloh, beträffend dä Träffe? Mit allne zämme am Tisch das z'bespräche? So hanis vorkha. Möcht in Zuelunft kei Theater me ha& mich wohl fühle.

    Liebs Griessli
  • jo i bi noch de Geburt 7.5 mönet dahai gsi und jo i han mi wie verpflichtet gfühlt zum hai zgo. au het mis mami wen si ihn paar täg nöd gseh het wie gjömerlet wen mr wieder chömen. drum luegi jetzt das mr 1 mol ir woche döt sind odr i ihn mol en halbe tag verbi bringe.
    hahahaha du beingsches uf de punkt komisch und eige 😂😂😂 mis mami isch scho sehr lang alai.
    jo i find ebe au meh muss au kli uf sich luege und andri kontäkt pflege. i go au ab und zue mini schwögerine go bsueche odr si chömen zu üs mit kind.

    jo das glaubi dir dases belastend isch au wen din partner oi beschützt. i find güet gönder zur müettere und vätereberotig zeme evt. chan si dim maa au kli zaige das au er sich kli abgrenze muss.
    min maa isch zum glück recht entspannt was das anbelangt und maistens nu am wocheend dabi wemer bi mim mami sind odr sine eltere.
    wen fangsch den wieder ah mit schafe?
    i finde das het au besserig bi üs brocht ka.
    jo i wür mit jedere partei mol kurz zeme hogge und säge was ihr gern hetten. vorab wüei abr zerst luege das du und din maa oi einig sind was sind euri grenze und wo lönder spielrum. füe mi isches smel aifach weni ihn bring und den go und ihn au wieder hole chan. isch au für de kli aifacher so
  • bearbeitet 13. 10. 2021, 19:36
    Wie alt isch dene din Sohn? Ab wenn hesch dene ihm verbi brocht und Sie het ug ihn gluegt? Das isch no wit entfernt bi uns mit alleini lo;-) Vohr Jährig wärs vo uns us nit gange und unseri Eltere sind nonit bereit gsi. Jetzt nach Ihrem Geburi, probiere mir's langsam. Ich suech mir dene nögscht Joohr öpis bis höchstens 50%. Beidi Mamis schaffe no 50%.

    Jo do hesch rächt, luegs mit mim Maa no a, wie mir wänd am beschte vor go. Mir sind scho einer Meinig, aber miends mol ufschriebe und dene au ganz klar kommuniziere.

    Dangge Dir für dini offeheit& Rotschläg. Hesch mir guet witergholfe, für ä nögschti Schritt:-) Berotig in 2 Wuche wrd uns sicher sehr viel bringe.

    Liebs griessli usem Baselland;-)
  • bearbeitet 13. 10. 2021, 19:35
    Gibt es eine Einstellungsmöglichkeit, dass die neusten Beiträge ZUOBERST erscheinen und man nicht immer durch alle alten Beiträge nach unten scrollen muss? 😳
    Samara88
  • @Betttina: Die App springt dich immer zum aktuellsten Beitrag springen bei dem du zum Lesen aufgehört hast. Alternativ kannst du oben diesen Regler nach Rechts ziehen um ans Ende zu gelangen bzw. um im Thema herumzuspringen.
  • Weiss das öpert weni privat wet schriebe chömmet d nachrichte nöd bi de andere person ah🤔 was machi ächt falsch
  • @Valerie: Ist gerade ein Bug in der App. Wir lösen das gerade.
  • Oki doki👍🏻
  • Hallo Liebi Mamis

    Do ich gly abstille möchti, würds mi wunder neh, was dir als Ersatz zur Bruscht& zum beruhige für ä Nuggi geh händ? Git jo so vieli. Sie isch 14 Mönet:-)

    Dangge & Liebs griessli
  • @Valerie: Funktioniert wieder.
  • Super danke😊
  • @Admin Bei mir funktioniert „Tolle Sachen die wir machen (DIY)“ nicht. Sobald ich dies thema öffne steigt das App aus. Habe das App schon mehrfach neu geladen… klappt immer noch nicht. Was kann ich tun?
  • Zwei fragen😊 kann ich zum beispiel im flohmarkt nach etwas suchen? Also ein wort eingeben und dann suchts die beiträge? Oder muss ich alles scrollen und selber suchen?

    Und gibt es einen beitrag mit bastelideen für geschenke oder einfach so zum basteln? Wenn ja wie und wo finde ich das?

    Vielleicht gemerkt, ich bin neu hier👋🏻😊
  • @Admin : D'App ufm Handy geit sit gester nüme. Äs wärdä gar keni Biträg azeigt. Weisch Du öpis? Merci u Lg
  • Sti schrieb: »
    @Admin : D'App ufm Handy geit sit gester nüme. Äs wärdä gar keni Biträg azeigt. Weisch Du öpis? Merci u Lg

    Bi mir au
  • Bei mir gehts auch nicht mehr
  • Hi alle,

    Vorübergehend ist bei unserem Provider der Server für die Übermittelung der Themen an die App eingegangen.

    Das ist seit heute Mittag wieder gelöst.

    Danke euch für eure Geduld,
    Admin
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum