Haushalt und Kinder - wie kann das gelingen?

Hallo liebe Mamis,
mich interessiert wie ihr das mit dem Haushalt und den Kindern unter einen Hut bringt?

Wer macht bei euch zu Hause was?
Bringen sich eure Männer in der Care-Arbeit und beim Haushalt ein?
Wann wird der Haushalt erledigt und wieviel Zeit braucht ihr täglich dafür?
Was macht ihr in der Zeit mit den Kindern?

Ich freue mich auf eure Tipps und Geschichten.

LG
Kaffeelöffel

Kommentare

  • Im moment hani no 1 Kind er isvh 2.5 und er hilft mit 😊
    Er liebts z suuge und wenn ich kuchi und bad putze ischer au det und suuget die ort oder er het au en lumpe zum mithelfe.. und das machi denn nach lust und luune jede tag bitz was 🤷‍♀️
  • Ich mache jede tag au biz öppis. De grösser bald 2i hilft mit und isch immer debi eig. Die chli 2mt isch den ide tragi oder schlaft. Ich konzentrier mich uf die wichtigste arbete und gange sicher 2x am tag use mit de chind.....
  • Ich finde es schwierig, alles unter einen Hut zu bringen. Manchmal muss die Kleine dann quengeln, wenn ich zb koche.. das finde ich teilweise schwierig auszuhalten. Zum glück übernimmt mein Partner sehr viel im Haushalt und der Carearbeit
  • Haha ger nöd. 80% schaffe alleinerziehend , 2 Chind (7 & 5). Im moment wartet bi mir dihei en Wöschberg a la mount everest 😆
    Kaffeelöffel
  • Ich mach alles und seg mim maa woni hilf bruche. Das isch für eus s‘eifachste. Mini chli isch 8 Mönet, wenn sie nöd allei ufem bode sii möcht, tuen ich mer sie uf de rugge binde und mach de huushalt den so. am ahfang het sie quenglet, aber denke sie het sich dra gwöhnt, dass sie eifach debi si chan.
  • Ich cha das ned huushalt mit kind 🙈 Ich elendige das wenn sie mittagsschlaf mached oder weg sind oder am wuchenend wenn de ma cha luege. Mich nervts weni immer unterbroche wird und putzmittel wotti au ned das d kind das ischnufed. Min ma chocht merheitlich und hilft mir suscht wenni irgendwo hilf bruche. Seinzig wos ume sind isch weni wäsche oder ga go poschte.
  • Bi üs tuet min maa viel koche, ich mt 2 kind (3j. 3mt) tue wäsche, suge, 2x mit hund use pro tag und chum momentan nöd no bime maisonette wohnig..
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum