SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1202123252695

Kommentare

  • party verbi? đŸ„‚đŸ˜Ž
  • Ich hatte genug Party gestern an der Fasnacht 😂
  • hahaha, daher die katerstimmung 😂
  • Ja, bin meeeega mĂŒde 😓
  • Eher aui ar Sunne und niemer wo sich beschwĂ€rt. đŸ˜‚đŸ€·đŸ»â€â™€ïž
  • isch jo ou rĂ€cht so, hetti nume grad gĂ€rn öpis glĂ€se ;)
  • @Adriana mir hĂ€nd ganz en alte chariot und d hĂ€ngematte hĂ€t passt
  • @corina das heisst ich chan uf tutti irgend e babyhĂ€ngematte kaufe und sie denn montiere? muess eifach vur gliche marke sie oder?
  • @malguggn bi au immer liecht enttĂŒscht wenni kei noii itrĂ€g zum lese gseh 😂
  • Bi uns isch hyt eifach e fuule daag ufem sofa ufem
    Programm gstande😂 do ich s ganze weekend krank gschriebe bi, hani au nyd so viel gmacht... bi abr froh wenni am mittwuch wieder ka go schaffe.
  • @Adriana mir hĂ€nd die vo chariot, weiss nöd obs bi jedem modell gaht, frög doch din kolleg was er euch fĂŒr eine git, dĂ€nn settisch im e-net chönne nachelĂ€se obs passt. Bi eus hĂ€ts passt gha
  • @corina merci dir 👌
  • 0f9d4cd0-3ddb-11e9-a2aa-15b0a049a93d.jpeg@Adriana mir hĂ€nd die ubd es staht fĂŒr alli ussert de chanook
  • 🙈ussert chinook
  • Adriana schrieb: »
    Idch scho mol öbbert Hochschwanger ufs Hörnli gloffe? Min Partner het sgfĂŒhl ich schaff das nöd wells zviel höhemeter sind..und ich will aber unbedingt mol uf das hörnli i dem schöne wetter vor de geburt..gĂ€bts e alternative mit chli easy spaziergang und denn eis trinke ime resti wos schön isch rum zĂŒrich winti

    @Adriana ich ha Ă€ bekannti die isch no id wanderferie hochschwanger 1mt vor geburt. sie isch aber immer wieder go wandere und isch sportlich. chunnt also uf dini kondition ah. ich zbsp bi im 6mt in wengen gsi, ha chum luft becho det obĂ€ und ha gschnuufĂ€t wie es walross uf dene 500m zum huus vode schwĂ€gerin🙈
  • @corina cool danke bin grad au uf de homepage
  • 34c18cf0-3ddc-11e9-a2aa-15b0a049a93d.jpegcha die öper bruchĂ€? Gern PN mit prisvorschlag😊
  • @Mirj jo ich bin glich zwĂ€g wie bi dir schnuffe au wienes walross und denn chömed no die kontraktione dezue..hend ez hĂŒt abgmacht dass mer shörnli mol in agriff nĂ€med mit de chilĂ€ ide tragi 😊
  • @Adriana ech mache au HĂŒlle förs Gsondheitsheftli đŸ„° bi Interesse dafsch di gern mĂ€lde of melanie@zauberhaft-creative.ch oder 079 752 50 21edc4b110-3de0-11e9-a2aa-15b0a049a93d.jpeg
  • Ich kann gerade nichts beisteuern zur Diskussion. Habe keinen VeloanhĂ€nger, bin nicht schwanger und nicht am ĂŒben 😬
  • @Melanie cool danke..jo i wĂŒrd mi die nĂ€chste Wuche denn ev mol bi dir melde zum eis afertige lo. Homepage hesch keini?
  • HĂ€ts garte-mamis da?đŸ€—đŸ˜ bestahts interesse anere “gruppe“?
  • Doch hane Homepage, mösst aber dringend mol aktualisiere, dBilder send nöm die neuschte 😬www.zauberhaft-creative.ch
  • wiĂ€ wĂŒrdĂ€t ihr das gseh?
    d‘schwöschter vo mim mah (sie lĂ€bĂ€d in dĂŒtschland), hĂ€t vorgester Ă€n buĂ€b becho und ihm dĂ€ glichi name gĂ€h wiĂ€ mir ĂŒsĂ€m chliinĂ€ (18mt.) hetet ihr da mĂŒĂ€h oder nid?
  • ALOHA schrieb: »
    HĂ€ts garte-mamis da?đŸ€—đŸ˜ bestahts interesse anere “gruppe“?

    Jaaaa😍😍
  • Cazzley schrieb: »
    wiĂ€ wĂŒrdĂ€t ihr das gseh?
    d‘schwöschter vo mim mah (sie lĂ€bĂ€d in dĂŒtschland), hĂ€t vorgester Ă€n buĂ€b becho und ihm dĂ€ glichi name gĂ€h wiĂ€ mir ĂŒsĂ€m chliinĂ€ (18mt.) hetet ihr da mĂŒĂ€h oder nid?

    Sehr schrĂ€gđŸ€šđŸ€š wieso macht mer so öbis?? Sie macht ihrem bueb absolut kein gfalle demit
  • @Melanie uuhh mega cool jo do werdich definitiv es Gsundheitsheftli bi dir denn bstelle. Merci
  • @Cazzley hmm..ne findi au nöd so cool..vorallem wells dSchwögerin resp. Dschwe vum Ma isch..isch jo doch recht nöch..toll...wirsch sie druf aspreche? Und was seit din Ma dezue?
  • ALOHA schrieb: »
    HĂ€ts garte-mamis da?đŸ€—đŸ˜ bestahts interesse anere “gruppe“?

    Ha zwar numĂ€ Ă€s chlins StĂŒck GartĂ€ u cha nid soviel machĂ€. WĂŒrd Ă€llwĂ€ nid so aktiv schriibĂ€, aber lĂ€sĂ€...
  • Cazzley schrieb: »
    wiĂ€ wĂŒrdĂ€t ihr das gseh?
    d‘schwöschter vo mim mah (sie lĂ€bĂ€d in dĂŒtschland), hĂ€t vorgester Ă€n buĂ€b becho und ihm dĂ€ glichi name gĂ€h wiĂ€ mir ĂŒsĂ€m chliinĂ€ (18mt.) hetet ihr da mĂŒĂ€h oder nid?

    uiii mega schrĂ€g. wörds auso ned wörkli toll finde... 🙄
  • @ALOHA du bisch die geikst..huere aktiv im neui Gruppene erstelle coool :D:D
  • Ich bin auch am gĂ€rtnern. Aber werde die Gartengruppe mit Fragen zulöchern.

    Unser Neffe heisst Àhnlich wie unser Sohn und mich hat es (anfangs) gestört.
  • @nanu14, @Vanessa RB, @Adriana; ich weiss gar nid wiĂ€ reagiere vor allem isch Ă€s eh scho gloffĂ€, das baby hĂ€t jetzt dĂ€ name will sie dĂ€ scho immer cool gfundĂ€ hĂ€t aber ich han ehrlichgseit scho mĂŒĂ€h und het so öppis im umgekeherte fall niĂ€ gmacht. đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž
  • @Admin es het mehreri offni Gruppene mit Thema Winterthur, chame das echt uf eini mache dass alli Mamis i einer Gruppe sind wo vu Winti chömed?
  • Cazzley schrieb: »
    wiĂ€ wĂŒrdĂ€t ihr das gseh?
    d‘schwöschter vo mim mah (sie lĂ€bĂ€d in dĂŒtschland), hĂ€t vorgester Ă€n buĂ€b becho und ihm dĂ€ glichi name gĂ€h wiĂ€ mir ĂŒsĂ€m chliinĂ€ (18mt.) hetet ihr da mĂŒĂ€h oder nid?

    Das wĂŒri nie mache😅 fĂ€nds seeehr speziell. WĂŒr au en dumme spruch mache - obs zfuhl gsi sind en name zsueche. Mal luege was den meinedđŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž
  • @Cazzley will sie dĂ€ scho immer cool gfundĂ€ hĂ€tt...aber denn hesch du das gwĂŒsst oder chöne ane dass sie ihres Kind so werded nenne wo ihr de Name fĂŒr oies Kind usgsuecht hend? Oder hender eh nie ĂŒber NĂ€me gredt..?
  • Adriana schrieb: »
    @ALOHA du bisch die geikst..huere aktiv im neui Gruppene erstelle coool 😃 😃

    😍😍 jaaa voll. Find de ustuusch so spannend - und mer lernt vo jedere person meh dezueđŸ˜đŸ‘ŒđŸ»
  • @Cazzley finges ungersti vo dire schwĂ€gerin! Si hĂ€ttes ja sĂŒsch aus zwöit name chönne gĂ€h!
  • @Vanessa RB ich fĂ€ndis mega doof! Sorry ich find das chasch ned bringe. Wenns etz 4 mönet usenand wered okay, denn chöntis na verstah(traumname etc und oft so gredet mit em baby im buuch) aber so..nei..fĂ€nds ned cool 🙈
  • ALOHA schrieb: »
    HĂ€ts garte-mamis da?đŸ€—đŸ˜ bestahts interesse anere “gruppe“?

    Oh ja da wĂ€ri au debii 😍
  • @ALOHA @Cazzley aber ich glaub mit so Bemerkige musch huere ufpasse am schluss gits no en familie stritt.. :/
    goht mer glich aloha
  • @ALOHA wie meinsch gartemamis? Miteme garte wo sĂ€uber gmĂŒes usw apflanze?
  • @kläffchen nid mau öppis z verchoufe? 😂
  • @ALOHA đŸ™‹đŸ»â€â™€ïž ja! gad hĂ€t wieder 2h gjĂ€ttet.. und ha kei ahnig vo nĂŒt, setzt eifach alles use. entweder es wachst oder d‘schnĂ€gge frĂ€sseds😅
  • susu schrieb: »
    @ALOHA wie meinsch gartemamis? Miteme garte wo sĂ€uber gmĂŒes usw apflanze?

    GenaaauđŸ€—đŸ€— han mal en post gmachtđŸ€—đŸ€—
  • Mirj schrieb: »
    @ALOHA đŸ™‹đŸ»â€â™€ïž ja! gad hĂ€t wieder 2h gjĂ€ttet.. und ha kei ahnig vo nĂŒt, setzt eifach alles use. entweder es wachst oder d‘schnĂ€gge frĂ€sseds😅

    😂😂😂 haupsach 🐌 hend froid😅
  • @Sunshinemom haha 😂 ich hĂ€tte tatsĂ€chlich ein Kleiderpaket zu verkaufen 😂
  • ALOHA schrieb: »
    HĂ€ts garte-mamis da?đŸ€—đŸ˜ bestahts interesse anere “gruppe“?

    JaađŸ˜đŸ‘đŸ»
  • @Adriana; mir hĂ€nd nid sooo Ă€n enge kontakt und hĂ€nd niĂ€ ĂŒber nĂ€mĂ€ gredt. sie hĂ€t‘s mim mah mal gseit und ich han ihm dete au gseit, dass ich das nid cool findĂ€. will mir werdet leider keis zweits baby becho und drum han ich dĂ€ name blödgseit i dĂ€ familiĂ€ fĂŒr min chliinĂ€ ha welle. logisch gits 1000000 mit Ă€m glichĂ€ name und das isch au völlig ok aber nid grad i dĂ€ glichĂ€ familiĂ€
  • @Cazzley hmm..jo isch scho blöd..aber i glaub i wĂŒrs nöd aspreche..musches eifach schlucke und gras drĂŒber wachse lo..isch Ă€rgerlich..
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum