Gewichtszunahme während Schwangerschaft?

hallöchen zamä
Wie viel Hand ihr zuegno i de Schwangerschaft und wie viel hender bis etze und i wellere SSW?

Ich bi grad bi 26+0 und ha scho 12 Kg zuegno…..frög mich ob das scho viel isch? Wa meinet ihr? :s
«1

Kommentare

  • Ich bin ez 1.SS i de 34 SSW und bin bi 20 kg plus. Han v.a. ide Mitti vur SS zum Teil 4 kg im Monet zuegno..mach der nöd en zgrosse Stress.
  • Adriana schrieb: »
    Ich bin ez 1.SS i de 34 SSW und bin bi 20 kg plus. Han v.a. ide Mitti vur SS zum Teil 4 kg im Monet zuegno..mach der nöd en zgrosse Stress.


    mhhhhh also stimmt ich han au einisch ime monet 3 kg meh gha …da isch mer au ufgfalle…. :)
  • 33 SSW u scho 14 kg 😬
  • 33 SSW u scho 14 kg 😬

    das finde ich aber total ok :)
  • Beim 1. Kind hatte ich +20kg
    Beim 2. Kind hatte ich +12kg
  • Bim 1. Chind: 16kg
    Bim 2. Chind: 9kg
    Bim 3. Chind: 12kg (jedoch 3 liter Fruchtwasser 🙈🙈🙈)
  • bi beidne Chind (1&3 jährig) ca.18kg
    Jetz eis Jahr spöter hani wider alles dune 😅
  • Bin 1.Kind +10 kg. Jetzt bin ich in der 8 SSW und hab bereits einen Bauch 🙈. Bin gespannt was da noch kommt!
  • Ich han sage und schreibe 37Kg zuä gno ka🙈 mit 100kg han ich gebore und nach ca. 8 monät wieder mis normale gwicht ka und nach 1 Jahr sogar insgesamt 43 Kg weniger ka, bin sitt do konstant um die 57Kg.
    zuzu
  • ich han ide erste schwangerschaft 26kg zuegno. ez bini ide 27ssw und han +13 kg meh
  • Erst SS + 16 kg und jetz aktuell ssw 31 und +5 kg. Bi dank mire Tochter viel meh uf Trab😄 u ha o nid so Appetit. Solang me sich wohl füehlt isch doch alles Bestens
  • @sunny wau..bisch du vor de SS normalgwichtig gsi? und het FA nüt gseit? denn mussi mir jo echt kei sorge mache..mini aghörige und fründe nämed mi zum teil höch weg em gwicht..und sletschte mol het serste mol dFA au was gseit..ne weg mir dass es müesam wird ez am endi..en baby gohts tip top
  • Ich ha bim erste meh als 25kg zue gnu🙈 und etzt 21ssw und scho 8kg zue gnu 😔 ha so Angst dasi a die 90kg bi am Schluss 😢!! Bi scho 76kg und 1.76 gross!! Und wohl bemerkt ich esse normal wie vor de ss🤷🏼‍♀️
    zuzu
  • Bim 1. Kind 13 Kg
    Bim 2. Kind 10 Kg
  • 16 kg zuegno. Und jetzt 5mt nach de geburt alles schowieder dunne, ohni gross zluege 🙌🥰
  • Bim 1te Chind 11kg und bim 2te sinds 13kg gsi. Und jetz nach 9 Monet hani na 1kg meh druf wie vor de SS.
  • Ich han ide 1. (und bis jetzt einzige Schwangerschaft) 30kg zuegno 🙈
    zuzu
  • 17kg, isch die erst Schwangerschaft gsi und han jedes mal angst gha zude ärztin gah will sie jedesmal gseit het ich heg zviel zuegnoh🙈
  • Ha bis jez nur 1 ss gha und 25kg zuegno.. nach 4 wuche aber alles wieder dunne gsi🤷🏻‍♀️.. ha ss diabetes gha
  • Ha vo dem au so Angst das ich ss Diabetes bechum will ich so viel scho zuegnu ha 😳😔!!!
  • Ich ha 22kg zuegno gha. Und ha den mit ww abgno und bi jetzt liechter als vor de ss
  • ha bi beidne kids ca 22 kg zuegnoh u
    nach öppe 3 mt wieder alles verlore, ohni gross z luege. während em stille hani sogar me gässe... mi fa het gmeint d gwichtszuenahm sigi so unterschiedlech....
  • Han bim ersta 30kg zuagno 😩 hans denn noch ca 1.5 johr duna ka (han erst nochem abstilla abgnoh vorher eher no zuagnoh) und bim zweita ca 25 kg han immerno 10 meh stilla aber eba no 😬. hoffa denn dasses wia bir tochter weni abgstillt han vo selber wieder weg goht ;-)...
  • @hihi i glaub zuene wieviel usw het nüt mut ss diabetes ztue..ich kenn eini die isch huere schlank und het ide ss diabetes ka..mach der kein stress
  • @jasemine

    Dörf ech froge ob me WW währendem
    \•Stille oder nochher chan mache?
  • 1. Chend +24 kg noch 6 Mt ohni Problem alles weg
    2. Chend +28 kg 1 Johr spöter no + 10 kg
    3. Chend gad schwanger ond ha Respekt, dass es wieder so vell wird si

    Weiss aber ned obs echt nömm abe esch, will ech sot de 1. Geburt am Dauerstille be
  • @Samantha ja keis problem.chunsch extrapünkt über denn chasch me esse. Git sogar welchi wos mit vollstille mached. Het ich jet nöd gschafft. 😂 Ich han jetz agfange churz bevor s zweite 1 worde isch. Ha au no me pünkt will ich no max. 2-3 mal am Tag still. Klappt au so.
  • @Samantha genau wied Anni schribe hed. Ja es isch möglich mit vollstille
  • @Anni @jasemineSuper danke euch, denn wird ech das glaub denn wenn die SS dure esch ond ech nömm voll stille au osprobiere, sofern mis Gwecht ned vo allei abeghot...

    Aber 1 Frog han ech doch no loht sech das guet met Familieesse veribaare?
  • @Samantha ja das gaht super 👍🏻
  • Find au das es sehr guet gaht. Ich choch am Abig immerno en Familiefründliche Znacht, eifach mit chli me Gmües und weniger Fett. De Tag dure luegi hald chli me, damiti zum Znacht au e Portion Pasta oder ändlichs drin liit😏
  • hihi schrieb: »
    Ha vo dem au so Angst das ich ss Diabetes bechum will ich so viel scho zuegnu ha 😳😔!!!

    Ha mit startgwicht vo 47kg en insulinpflichtigi diabetes übercho und ha NULL risikofaktore ka... alwo zuenäh aleih isch nid nur zproblem
  • 24kg🤭
  • 25 Kg 🙈🙈
  • 22.3 kg (ssw 34 2)
  • Ich han insgesamt 18 kg zuegnoh.. etzt nach 2,5 Wuche sind scho 10 kg weg☺️👍 luege ned speziell ufs esse, da ich krass hunger han vom stille wahrschienlich😌 isch schlimmer als ide ss🤣🤣
  • -20kg hani au sofort furt gha. Die berüehmt berüchtigte letschte 10kg chläbelt aber irgendwie ade Hüft 🙈
  • I ha 30kg zuagno ir ss🙈🙈
  • was mi na wunder nimmt..ab wellere wuche het bi üch de Arzt s erste gwicht d zuenahm gmesse? bi mir hends es i de 13. ssw s erst mol gmacht? mue mer das ned vorani scho mache...? oder nimmt mer erst später zue? :/
  • @Maryon also ich han eifach für mich grad woni de positivi SS Test gmacht han sGwicht au notiert, damit ich chli dübericht han..und denn bim erste vaginal US ide 9.ssw gim Gyn
  • Maryon schrieb: »
    was mi na wunder nimmt..ab wellere wuche het bi üch de Arzt s erste gwicht d zuenahm gmesse? bi mir hends es i de 13. ssw s erst mol gmacht? mue mer das ned vorani scho mache...? oder nimmt mer erst später zue? 😕

    bi mir au erst öpe denn . has au chli komisch gfunde. ha am afang nemli am meiste zue gno.
  • Ich bin jez 33+5 und han bisher 12kg zuegno
  • Ich ha bi minere SS im ganze 5 kg zuegno
  • Ich han 12 kg zuegnah.
  • Ich ha mini ersti ss sehr gnoss und ha 25kg zuegnoh..nach 9mt alles wieder dune gha💪🏼
  • Ig ha 17kg zuegnoh gha und nach 5 monet isch aues wieder wäg gsi ou ohni öpis z‘mache😃aber ig gibe zue ig bi ou fasch düre dräiht wo ig uf d‘waag ha müesse wärend dr ss🙈🙈🙈
  • @Mangoo ohh schön zköre..han no 4 wuche vor mir und bin ez au bi ca 23 kg plus
  • Ladys, machet üch nid wahnsinnig. Ussage vo KG wei nüt bedüte wöu usschlaggäbend isch s‘Usgangsgwicht. Öper wo knapp 50kg vor SS uf d‘Waag bringt, cha ohni Problem 16-20 kg zuenäh. Wenn öper scho übergwichtig startet, gsehts chli anders us.
  • I de erste ss ca 19kg,jetzt bini ssw 20 und ha ca 6 kg meh als am afang:)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum