SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1606163656695

Kommentare

• jo wills min richtige virname isch und ev mini schwögerin is forum chunt..jo und mengisch sinds doch chli heikli theme woni mi drĂŒber uskotz..😊 werd aber sprofilbild bhalte..hammer nöd so viel ĂŒberleit woni mi dozmol i de fore agmeldet han..als bin ab sofort d'schaai 😋 admin wirds no Ă€ndere
  • @Adriana verstehe ich. Ich finde Anonymität auch gut.
  • jo und adriana isch au nöd so en hĂŒfige name..aso wenns do inne lĂŒĂŒt het womi kenned denn isch de fall klar 😂
  • Aber dini schwögerin wird ja dis gsicht bild känne, oder? Dänn müesstisch ja s bild au wächsle?
  • 😖 joo..hani au denkt aber villicht luegt mes au nöd grad so gnau a..ich lueg me uf de name..villicht duni denn no mis bild Ă€ndere 😏
  • sooodeli 😍
  • @Shira me lernt det anderi Sache als bide Erwachsne.
    Mi Schwoscht het letscht Wuche eine für Erwachseni gmacht und ich die Wuche eine für Kleinkinder. De Kurs heisst au explizit so.
    Au wenn de Defibrilator bruche chasch muesch de andersch anetue, etc.

Isch würkli super gsi. Chans ächt jedem empfähle.
  • @Tessi

Tessi schrieb: »

@Shira me lernt det anderi Sache als bide Erwachsne.
    Mi Schwoscht het letscht Wuche eine für Erwachseni gmacht und ich die Wuche eine für Kleinkinder. De Kurs heisst au explizit so.
    Au wenn de Defibrilator bruche chasch muesch de andersch anetue, etc.

Isch würkli super gsi. Chans ächt jedem empfähle.

Jo mer händ damals au extra en Baby & Chlichind Nothälfergmacht ond wie gseit, mer händ beidi gfonde das es gar ned sooo vel anderi Infos geh het wie as mer för de Fahrzüguswiis glehrt het ond min Maa esch Gschäftlich min 1mol im Johr imne Nothälferkors ond au er het gfonde es esch ned vel anderscht gsie wie ebe die beid erwähnte Sache 🤷‍♀️.Mer händ au extra eine förd Chind gmacht.
  • Aso mir hend au eine fĂŒd Babys gmacht und de isch definitiv anders gsi we bi Erwachsene. Hans aso au top gfunde und wĂŒrds jedem empfehle. 🤷‍♀️ Me hend halt au no so Sache aglueget mit naturheilmittel/wickel mache ect. Reanimation, was mache bi verschlucke, wie ufere unfalstell reagiere. Isch definitiv ned gliich wie bime erwachsene findi. 🤷‍♀️
  • ||||DELLWARZEN||| hallo ihr lieben, mi neffe het dellwarzen und es paar vo dene plagene extrem! Het öber gueti erfahrige gmacht mit irgendwelche medis?
  • @Shira ich cha mi äbe selber a dä vode Autoprüefig gar ned erinnere 🙈
  • @Stöpseli ha so e spiegu mit em ne stĂ€nder gha. Bi verchert uf z wc ghocket u ha dr spiegu hĂ€regstellt. Isch rĂ€cht guet gange😂
  • fraue i wellem abstand het ihr nochem ET kontrolle ka?
  • @Adriana wer er ned früher cho heti sie mi all 2 tag wele gseh
  • @Mangoo ah krass.oh i bin gspannt..morn kontrolle..i hoff so dass sie was gseht womer seit das ez denn los goht..

• Tessi schrieb: »

@Shira ich cha mi äbe selber a dä vode Autoprüefig gar ned erinnere 🙈

Ih mi im grosse und ganze scho und wenni details vergässe ha gha esch de aha effekt cho.
  • @Adriana so etwa alle 2-3 Tage über dem Termin

Juhee, ich habe wieder etwas gewonnen. Ein Gesichtspflegepaket
  • @klĂ€ffchen 👌
    wo hast du was gewonnen? ich will auch mal gewinnen 😅🤗
  • Ich habe das hier auf fb gewonnen. 48a1f720-5f4f-11e9-b21d-bdf466e90967.jpeg
    Habe gesehen, dass meine Kollegin mitgemacht hat und dann auch gleich teilgenommen 🤪
  • wau! cool
  • Und nun gehen wir noch auf die Post. Ein riesen Kleiderpaket wird verschickt. df2b8160-5f55-11e9-b21d-bdf466e90967.jpeg
  • @Adriana chunt au no druf a wies usgseht. Nachem ET all 1-4 TĂ€g kontrolle. Spieled viel Faktore e Rolle z.B. Fruchtwassermengi ect. Ich han zerst 4 TĂ€g gha und am Schluss 2 TĂ€g bis mer den Igleitet hend.
  • AdminAdmin

266

bearbeitet 15. April, 16:02
    Hi alle,

Sorry, ich bin gerade auf Urlaub gewesen und hatte hier im Ausland scho schlechten Zugriff auf manche Teile des Forums. Die Geschwindigkeit war leider so schlecht, dass BeitrÀge mit Bildern sehr langsam geladen haben.

Ich habe die Doppelpost-Serie mitbekommen und das Problem weitgehend behoben. Bitte immer ein bisschen warten. Wir haben aber ab der nĂ€chsten Version endlich einen Doppelpost-PrĂŒfer drinnen, da sollte das dann kaum mehr vorkommen.

Auch die Benachrichtigungen kann man dann in der App direkt einstellen und ich hoffe das die Programmierer sich zusammenraffen und endlich auch die Local Family Àhnliche Ansicht integrieren. :)

Stehen sonst aktuell noch Dinge an, dann bitte schreibt mir. Und bei Problemen immer ini dieses Thema reinschreiben, bzw. mich markieren oder mir eine private Nachricht senden.

https://babyforum.ch/discussion/3420/technische-probleme-mit-dem-forum

Gibt es aktuell Troubles wo?

@Adriana: Danke fĂŒr die Meldungen auch. 🙏

Danke euch,
    Admin
  • Hallo ihr liebe 💕
    Mir wend morn spontan is legoland gah..
    langet 1 tag oder müends 2 si?😘
  • @Valerie also mir sind letscht Jahr gsi und es langed locker 1 Tag falls nüt meh frei wär. Für dChind ischs sicher töller 2 zga eifach will sies ja e gern hend hehehe
  • Ja es hät dört ebe nüt meh frei zum übernachte🤔
    Danke das isch grad top für eus 1 tag 😊
  • Oh mini wend au unbedingt ins Legoland! ❤️
  • @ALOHA du hesch mal be swissmom so e tabelle postet wo mer het chöne gseh obs es meitli oder e bueb werd....gemĂ€ss jahr vo de muetter ud geburtstermin🤣🤣hesch das no?
  • Hallo mamis cha mir öpper hälfe mitere bewärbig ufe stell? (Sachbearbeiterin) ich ha mi soooo lang nümi beworbe und mini isch ihrgend wie nümi dere zyt entsprächend🙈
  • Het öper erfahrig mit fuxtec bollerwage?
  • @doni also bei mir liegt die Quote bei 50:50 😂 (kannte das nicht, habe nun aber schnell nachgeschaut).
  • @doni bi mir stimmts😂
  • @doni bi mir hets jedesmal gstumme..☺️ me mues aber ds richtige alter näh!
  • Ich han en neue Post gmacht für NAMENSSUECHI... Schribed doch au mit 💙💗😊
  • 45a13ec0-6056-11e9-bb48-b52e67faed1f.jpegmues mi ou wedermou mäude do enne. Hasenäschtli im miniformat😂 „guet förd linie“ oder?😊😂
  • Ja fraue danke be mer hets bem erste chind ned gstumme.... ez mal luege bem zweite 🤣
  • @sorriso es hät no gueti vorlage im internet👍 so hani mini gschriebe gha (ganz andere Fachbereich, sorry)
  • Mer sött en Spital gründe womer d männer mit verkältig cha iliefere🙈😅
  • @Jessi❤️A-S❤️ det möchti aso ned schaffe!! 😉🤯
  • @Jessi❤️A-S❤️ 😂🤣😂 mine würd suscht grad gern iglieferet werde 🙈
  • @corina danke ha jetzt öppis zämme baschtlet😊
  • @Jessi❤️A-S❤️: kennst du die YouTube Videos über den Männerschnupfen? 😜
  • Bi so trurig 😢. Bi iz mit mire Muus 5 Tag im Spitau gsi (Kaiserschnitt). Hüt hani ändli hei zu mim 3.5 jährige Zwärg u mim Ma chönne. Mi Zwärg het so uf üsi Heimcheer planget. Iz isch er im Notfau u muess d‘Nacht mitm Papa im Spitau zur Überwachig blibe (Verdacht ufe Hirnerschütterig nacheme Vorfau ir KITA). 😢😢😢. Ha mir s‘heicho chli anders vorgsteut.
  • @Tessi ja lahn glaub au mal d rega cho🤣

@wtpooh nei hani nöd kennt aber bi grad go luege die sind de hammer🤣🤣🤣
  • @schildchrötlimel ohh nei wie schlimm... :( das duet mer leid für eu! ganz gueti besserig dim chliine!
    Isch öper bi dir? Oder bisch elei?
  • @Juli88 ellei mit mire Muus. Voilà, isch haut iz so. Hauptsach mi Zwärg isch i guete Händ 🙏🏻
  • Mamis ich bruch dringend Aptamil 1 han vergesse kaufe ez hani kei meh 😫😫 wo bechumi ez no aptamil uf die schnelli apotheke hend alli gschlosse.
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Triff MĂŒtter aus der Schweiz ZĂŒrich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland