Kampfansage an die Wampe ⚔️

Ein Thema für den Austausch von Abnehmtipps nach der Schwangerschaft.

Bin froh um Inputs und Erfahrungsberichte 😎

Kommentare

  • Da lies ich sehr gern mit😁
  • Ich au... aber ich muess no chli warte😅 zerscht mol gebäre😂
  • hahaha ben au mal am mitläse! 🙈🤪
  • bin au däbii 👌👌😱
  • Iz fähle nume no di guete Tipps 😂
  • Ich beobachte mit dem App Lifesum was ich alles so esse. Damit esse ich bewusster und gesünder. Zudem empfehle ich Sport (nach der Rückbildung und dem Ok des Arztes).
  • Ich chan Weight Watchers und Gymondo empfehle.
    Mit Weight Watchers hani fast 10kg abgno ohni z’hungere und chas sieht em Dezember guet halte 😊Etz i de Erhaltigsphase tracke ich mini Kalorie mit de App Myfitnesspal.
    Ich han zwor es Fitnessabo ich schaffs aber praktisch nie zum während de Betreuuigsziite z‘go. Drum hani no es 12 Monets Abo bi Gymondo. Chostet 5.24€ im Monet und meh fast alles vo dihei us mache 😊
  • lunapiena schrieb: »
    Ich chan Weight Watchers und Gymondo

    Ech han au mal Ww welle mache aber schnalls voll ned 😏😳

    Muss me sich da amelde und öpis zahle? und den wie lauft das gnau? 🤔🤔
  • Meinsch s‘Gymondo ?
    Jo meh zahlt pro Monet en Betrag. Es gitt es 3, 6 & 12 mnt Abo. Ich has im Dütsche abgschlosse wo es paar Mami Blogger 25% Rabatt ka hend und zahle 5.24€ pro Monet.
  • Aaaalso tipps hätti au... ha nach dr erschte SS 6kg abgno(in öbbe 8 wuche) gha mit allem ässe, aber eher die sogenannte schlächte KH nur am Morge. Vill hülsefrücht. Nüd süesses usser mol schwarzi schoggi als belohnig. Keini süessgetränk, sälte mol es rivella blau.
    Bewegig: vill go laufe, kei lift näh, jogge oder schwimme.

    Mir chönnte do süscht au feini, gsundi rezäpt poste👍
  • @Sandra💕; das mit de Rezäpt isch e gueti Idee 👌🏻
  • KEI SÜESSES!!!!???? 😳😳
  • @schaai leider jo...aber me cha zb chüechli us kokos, mandle und stevia mache... denn het me au mol öbbis süesses. Mir längt denn schwarzi schoggi👍
  • Oder e andere wäg (mini beschti fründin läbt so sit johre): 6 tag pro wuche keini KH, ei dag cheat day. Bis me s wunschgwicht erreicht het. Denn e 2. cheat day ifüehre. Mittlerwile duet si fr-so ässe was und wievill sie will und luegt nur no unter dr wuche, aber isst au bitz KH, nid ganz so sträng wie in dr abnahmphase. 2 mol sport in dr wuche. Und sie haltet s gwicht💪
  • Ich machs wie lunapiena. Weight Watchers in Kombi mit Gymondo und chas nur empfehle.
    Isse aber au wenig Süesses und wenn denn Frücht etc. Oder mal Sache wie Corny Free Riegel und so. @LoSo ja bi WW muesch es Abo mache und hesch denn Zuegriff uf dApp wo dini Mahlziite tracke chasch und gsesch wie viel Pünkt na zur Verfüegig hesch. Du chasch Lebesmittel au scanne und sGuete isch du muesch kei WW Produkt chaufe.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum