SWISSMOM-PARTY #2 - 🤩

1246731

Kommentare

  • Yeahhhh 🤪 ändli isch es cho rägne 💃🏼☔️ - so e Wohltat!!!

    Wo de? Bi eus wiit und breit nüt zgseh 🤷‍♀️
  • @A___A, chasch höt oder au ih dr nacht mit em Fiebermässer probiere chli vasilin ad Spitze, d Beindli zumne Froschbei machä ond so de Po ahhebe ond de Fiebermässer inne als obd wötisch tempi mässe. Het bi eusere ghulfe gha. Aber tue vorher chli absichere wenn er den tued sprötzt use 🙈. Vel erfolg ond gueti besserig
  • @Shira
    @A__A
    oder dies dShira seit das chasch au ez so mache..das Mitm Zäpfli würdi eifach denn mol bevorzuge als immer mitm Fiebermässer dehinter..es goht jo eigentli nur um de anali Reiz wod dusch mache..und mitem Fiebermässer isches für dich villicht chli agnähmer als mitm Zäpfli..
  • @Shira im Bärner Seeland hets mega grägnet ☔️ (sogar mit Hagu)
  • @schildchrötlimel, do no gar nüt und bitte höt nacht au nid. Ha d wösch no dusse😅 ond eusi Lounge etc ned rägegschötzt 🤣🤣🤣
  • Bi mets gar nüm gwöhnt. Mis 3tä Bier u ha einä im Tee! Aber16299c20-9c3b-11e9-a629-1b728ae24573.jpeg fein isch äs das griechischä Bier
  • schaai schrieb: »
    in winti loht sgwitter no uf sich warte..😊

    ..... und immer noniig....
  • @schildchrötlimel leider nid überau im bärner seeland 😣 gloub mir wärde verschont, um üs blitzets u donnerets, aber hie wotts ersch am 6i am morge chli cho rägele
  • @schildchrötlimel, wär ig däheimä, hett ig mi also ou über das Gewitter gfreut. Bi mir dähei, hetts sicher ou ta, wiä nä Morä, si ja nöch binang...
  • ou fraue i han mengisch soooo müe oien dialekts zlese 😂😂😂😂😂🤗
  • Meinst Du mich schaai?
    Frag einfach. Berndeutsch übersetze ich gerne, normalerweise bin ich nüchtern und verstehe allles. Siehst Du, wie ich mir Mühe gebe, vetständlich zu schreiben...
  • @Mary Lou bi ja bekennendi Bierliebhaberin🍻. Iz hani letschti Aktion Leffe kauft - hüt eis im Garte trunke u s‘isch mr bösartigscht igfahre 🙈😬😂

    Proscht de emu 🍻
  • Fail...
    Sehe gerade die Fehler in meiner letzten Nachricht...
  • @schildchrötlimel also z basel duets no rein gar nyd.... do sotts evtl hyt nacht ko gwittere evtl au gar nyd, je nach däm welles radarbild me aluegt. Aaaabr ich hoff jo druf🙈
  • Ich habe früher sehr viel Bier getrunken, mittlerwiilä bruuchts nüm viel, i dä Feria villech eis meh als dähei...
    I verabschidä mi für hüt. Bi numä no mini Nachrichtä am korrigierä, ir Hoffnug, dass ig nid zviel Fehler machä...
  • In winti faaaaangts aa 💦🥳💦🥳
  • @Mary Lou jo zum biespiel..die meiste schribed jo im.dialekt do inne..finds je noch dialekt mengisch no tricky..wenigstens hets kei walliser denn hetti verlore 😂
  • Ou nei sch... jetzt beni voll ufghechtet und ha mini wösch inkl Loungchössi ond Stuehlchössi ihn egruhmed. Bin dr bii zemli nass worde, zwei mol en helle blitz 🌩 ond jetzt woni weder im näscht ligge esch weder rue, eifach nor rueh 😡.😂😂😂
  • Auso mir si ou im bärnerseeland deheime u bi üs hets nume hurti am 1chli grägelet🙄 aber es het chli abkühlet...zum glück😅
  • @A___A fencheltee söt me nid ständig näh, me söt ne nume grad näh wens akut isch wüs süsch äbe ou ds gegeteil cha bewürke!
  • so viu seeländer do inne 😀
  • @sabi81 i ha ebe gmeint mer setts immer näh😣🤨 naja jetzt weiss ichs.
  • @Ängeli Mir hend de Windeleimer. (optisch ned so schön wie de vode Kira) & als nahfüllseckli nimmi die vom coop. Swirl mit vanille duft💪🏼b2e19b90-9c99-11e9-b859-a59bf6b621f9.jpegb3026a00-9c99-11e9-b859-a59bf6b621f9.jpeg
  • Da isch au no e Seeländerin🙋‍♀️ eifach en zuezogeni😉
  • Hallo mamis. Kennt des öbber, i bi jetzt ir 36ssw und ab und zue ligt mer z bebe äuä so schön ir liste ufemne närv, es duet höllisch weh, und ig cha mi de aube chum no bewege, geschweige den richtig i schnufe. Wie bring i des wäg? Badwanne nützt leider ou nüt. Und hi lige cha i ou nid immer, da i no e fasch 3 jährige sohn ha. Währ um hiufrichi tips sehr dankbar 😘
  • @Nessa: danke vielmal
  • isch das normal das es baby mit 10 wuche extreeem viel zunge dusse het..aso so am zünglä isch???
  • Sooo brrr 👅💦 het mini immer gmacht😂😂 scho frühe und immerno
  • @schaai mine isch 13 wuche jung und het das es zitli lang au gmacht. Es het etz aber wieder ufghört. Alles nume en phase 😂😂
  • es hend mi ebe im umfeld 2 persone druf agsproche. ez bini grad chli unsicher worde..aber denn isch jo guet
  • Hey nei Fraue! Wend die üs verarsche?!
    Mi Ma und ich freuet üs uf die Gubelhöpfli. Er seit no "Schatz gisch mer s Kaffee Guggelhöpfli bitte?".
    Ähm nei, da hets keis serigs dinne 😳5 usse druff und 4 dinne. Voll die Kunde verarschi da 🥳73220bd0-9d01-11e9-b859-a59bf6b621f9.jpeg
  • @Tessi definitiv ned die feini art und wiis.
  • Jetzt hab ich denen natürlich grad geschrieben. Prompt kam die Antwort.
    "es stehe klip und klar auf dem Preisschild, dass nur 4 drin sind".
    Ähm doof nur wenn man die geschenkt bekommt 🤷🏼‍♀️
  • Was isch de das för en firma? So sache findi au ned toll wenn mers nid gnue guet gseht was beziehigswiis wie vel as es het.
  • Mir zügelt i zwei Wuche bi eus in EG abe, wos en grosse Garte hät. Dä isch jetzt mega verwilderet. s‘Gras teilwis ein Meter höch 😅 und die wo drin sind mached das mit sicherheit nüm „hübsch“. Muess das dä Vermieter mache? Ich meine ich übernimm doch nöd so en Garte....
  • Ich finde das sett de vermieter mache. Wenn ned de vorherig mieter no was macht. Das gad ja ned eso.
  • Also i wüt glaub druf bestoh das do en gärtner drüber got🤔
  • Weiss nid wies üch geit aber mir gniesse de „chüel“ morge 🥳🙏🏻☁️
    goldschätzis
  • Jaaaaa aui fänschter offe....herrlich.so chüehl heimer im wohnzimmer scho lang nüme gha!😆
  • @Mary Lou bi üch si Usserirdischi am Wärch gsi 👽👽👽
  • Hey fraue wie gahts de Aloha eigendli?
    Bin schoooo lamg nöm drinne gsii!
    Han nume wele wüsse😅Dankee
  • @manu😀;
    ihre gohts glaub guet..sie macht chli pause im forum..
  • Ha morn wider einisch FA thermin bire neue ärztin, si wo de ou der KS macht. Fröie mi mega bi aber zu glich ou meeega närvös 😍🙈
  • Z Biel zure Frau Beer oder so. Kensch die?
  • Nei, bi bir Fr. Junod z‘Biel
  • Schoppefrag: mini Chli bechunnt s‘Aptamil 1 Sensivia. Sie trinkt meischtens nume 120ml. Gemäss Aleitig sett sie ufgrund vo ihrem Gwicht e 200ml-Schoppe becho. De laht sie jedoch immer zur Häufti lah stah 😬😬😬. U da sie nume di chline Schoppe nimmt, chunnt sie praktisch au 1.5-2h! Was chani mache????
  • @schildchrötlimel, vellecht mol langsam steigere aso zerscht uf 150 gah versueche d abständ usezögere dasi meh hunger het. Aber die ander frag esch, wie alt esch sie?
  • @Shira mit stigere scho versuecht, sie laht de eifach 1/3 lah stah 😬. Sie isch 3 Monat aut. Zuesätz chani ja äuä no nid i Schoppe gäh. U lah warte bis sie meh Hunger het chasch de Ohre nid atue; sie schreit wie am Spiess 🙉
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum