SWISSMOM-PARTY #2 - 🤩

13468931

Kommentare

  • Ich ha gmeint denn wächslets ine anderi schlafphase und drum chönds det ufwache🤔 mir hend das ez au gad sitere wuche wieder aber s gaht verbii..
  • @kläffchen in basel hets gar nyd do... weder rege, no gwitter... ich hoff es kunnt no bitz was... hän hyt wieder 31 grad ka und ich mag das heisse wetter grad gar nyd vertrage🙈🙈
  • @Mangoo ja denke hed sicher au was mit de Entwickligsschüb ztue... Sie isch etzt 20 Wuche alt und ha glese das etzt en heftig Phase chönnti cho👶😁
    Ghört halt au derzue😉
  • @Jeaninne bei uns hat es sogar Bäume entwurzelt. Und heute Nacht hat es nochmal so richtig gekracht...
  • f1f082c0-a080-11e9-97cf-896aacd5baf9.jpeg😍 esch s zwöite ha aber kei ahnig meh wenn wie wo🤣
  • f1f082c0-a080-11e9-97cf-896aacd5baf9.jpeg😍 esch s zwöite ha aber kei ahnig meh wenn wie wo🤣
  • f1f082c0-a080-11e9-97cf-896aacd5baf9.jpeg😍 esch s zwöite ha aber kei ahnig meh wenn wie wo🤣
  • Sorry esch leider es paar mol cho😂😂
  • Gratuliere @sunny83 @kläffchen bi üs hets gester nami ou da wie d sou u 1h später isch ds schönste wetter gsi... mä het chönne meine d welt geit unger😱
  • @sunny83 gratuliere! Vielleicht unbefleckte Empfängnis? 😬

    @sabi81 wir sind unterwegs und hier liegt noch viel auf den Strassen... bist du auch aus Luzern? Ich glaube Luzern hat es am heftigsten getroffen. Bei meiner Kollegin hat es fast den Balkon geflutet.
  • @kläffchen nein aus dem berner seeland😉unsere terrasse stand auch unterwasser😬 und meine fenster sehen nun aus wie frisch gekotzt😫😬
  • @kläffchen wies entsande weiss ech scho😂...aber was mir jetzt darf ässe ect weiss ech nömme
  • @sunny83, härzlichi gratulation ond en schöni unbeschwerti schwangerschaft

    kei alkohol, kei rohs fleisch, kei früschchäs.... dänke das esch öbbe s‘wichtigst
  • @kläffchen do hets hyt nacht denn doch no gregnet und gwitteret😄

    Oh je... jo glaub luzern hets diesmol recht verwütscht ka!!
  • @sunny83 gratuliere!!🍀💐
  • @sunny83 gratuliere 🥳🍀Chasch zu mir is Boot hocke. Bi 7ti Wuche mitem 2. und ha kei blasse schimmer meh 😅😅😅
  • @Tessi besch scho bim fa gseh? Ech ha kei ahnig wenn mir muss go..lüte sicher morn ah
  • Ja bi grad letscht Donnschti gsi.
    S Härzli het scho gschlage. Bi det 6+4 gsi (er het mi hindere versetzt, wär suscht scho 7+4 gsi).
    Lüt eifach a. Sie werdet di eifach nachem Datum frage wenn du a letscht Mal dini Mens gha hesch 😃
  • Ha jo höt positiv Test...ha morn no en Zahnarzttermin zom es loch flicke... cha mer das i de ss mache?
  • @sunny83 eifach nöd röntge!!
  • @sunny83 gratuliere💪🏼💕 denke derfsch ned zum zahni wege de narkose
  • @sunny83 lüt doch morn grad am Fa a und frag.
    Würd au eher säge nei.
  • Guete obig zäme
    Ich ha morn de nüchtern bluetzuckertest. Ich weiss es vo de erste ss nöme ondde zättel vo de FA hani verleid 😏. Ab wenn döf ich etz nüd meh ässe? 22h oder doch 20h? De termin esch am 8i am morge. Ond morn döfi eifach wasser trenke vorhär oder? Danke üch!
  • Danke üch😘 tue so als öb ech s ersti mol schwanger 🤰🏻 wär😂 esch jo schlimm aber esch halt scho es ziitli här...
  • @mamala auso mir heisi den gseit ab 20:00 uhr nüme.
  • @mamala du musch eifach nüchtern si..aso esse würdi ab 22 uhr nüt me..trinke derfsch (nur wasser) theoretisch bis 3h vorher..aber mach ab 24 uhr nüt me trinke..
  • @sunny83 ech be au ide ss go es loch flicke. Mini zahnärztin het klar betont dass d betäubig nüt macht (die wo ech gha ha) 😊
  • @sunny u faus ä sprütze muesch ha, den eifach ou erwähne das schwanger bisch!
  • @tamtam86@schaai danke euch vell mol!
  • Froue sit ig weis das ig am 24.7 der planti KS ha, gö mir 100 sache düre kopf we i am abe im bett lige. I ha rächt schiss vorem KS und ou wie mi sohn (fasch 3 jährig) uf sis gschwüsterti wird reagiere 😞. Cha mer öbber muet mache und säge das beides guet chunt 🙈
  • @Stöpseli Ich han en wunderschöne KS ka kei schmerze nur binere sehr ruckartige bewegig, han e sehr schöni narbe woni stolz druf bi. für jede is e anders empfinde und druck dir fest dumme das au du e schös häsch.

    I ha eis Kind cha leider nö mit rede aber i denk din Bueb werd sicher stolz sie uf sis gschwüsterti au do denki gid überwal mol chli e iversucht oder so aber au das got verbii und sü händ sich trozdem lieb
  • @Stöpseli ha im April e plante KS gha. Isch vou entspannt gsi. Ok, di erschte 2 Tag nachm KS si „uncool“ wöus chli weh tuet abr mach dr ke Sorge, für das bechunnsch Schmärzmittu. U ir Linde luege si super guet u Du wirsch guet ufghobe si.

    Mi Sohn isch 3,5. Er isch sehr stolz, grosse Brüetsch z‘si u liebt sis Schwö über aues ❤️. Er het denn dörfe es Gschänkli für sie mitbringe u au sie het ihm es Gschänkli mitbracht 🚛.

    Da i nachem KS no chli „igschränkt“ u 5 Tag im Spitau bi gsi, het sich Papa um Sohnemann kümmert.

    Wenn de widr dehei bisch eifach luege, dass immer wieder Ziit nume für di Sohn iplansch. U ihn au lah mithäufe: mine holt ame s‘Nuschi odr süsch chlini Sache fürs BB. Er macht das vou Stolz 🙂

    Chunnt guet 👶🏻💕🧒🏼
  • 3f6e6000-a129-11e9-97cf-896aacd5baf9.jpeg@Stöpseli ha mim Sohn dass kauft gha u ihn ufs sis Gschwüschterli vorbereitet 👌🏻
  • @schildchrötlimel merci fiu mau, des büechli hei mer scho lang, findes meega härzig. I ha mer aues so vor gno wo du scho hesch gschribe, das er bi auem darf häuffe wo er wot, aber glich ha i irgend wie eifach chlei schiss dervor 🙈. U des wäg em KS isch äuä eifach wüu i bim sohn e not KS ha gha, und des für mi säuber u schlimm isch gsi 😞. Eh ha, hoffe der plant wird besser 😊
  • Oh, ich bin gerade etwas traurig. Mein Mann geht für 2 Nächte mit unseren Kids weg. Ich bin nicht mitgekommen, weil dies gerade meine Arbeitstage sind und ich grosse Probleme habe irgendwo anders zu schlafen (die ersten 1-2 Nächte). Nun bin ich aber total traurig, dass sie los sind, fühle mich wie das Kind im Ferienlager, dass Heimweh hat 😳
  • @Stöpseli ha bim Sohn au e Not-KS gha. Verstah Dini Ängscht. E plante KS isch aber komplett anders. Entspannt u ruhig. U au d‘Wundheilig isch viu schnäuer gange. Ha viu weniger Schmärze gha; dänke wöus bim Plante nid so es Gschriss&Ghetz isch gsi wie bim Not.

    Chunnt guet 🐞
  • @schildchrötlimel merci fiu fiu mau, bi froh setigs z ghöre. De versuech i mi ufe plant KS z „fröie“
  • Ich mache ä peppa pig geburtstagsparty. Hät per zuefall na öper vorigi deko?
  • @kläffchen oh nein das ist nicht schön 😔Gäll manchmal wünscht man sich einbischen Ruhe und wenn die dann eingekehrt ist, hat man doch wieder Sehnsucht nach den Liebsten.
    Gönn dir doch ein entspanntes Bad und lass es dir mit Chips vor dem Fernseher gut gehen 😉Sie kommen ja bald wieder nach Hause ☀️
  • NessaNessa

    233

    bearbeitet 8. 07. 2019, 18:47
    hät öpper vo eu es Bernsteichetteli mit emene Magnetverschluss? Hebet das guet? & vo wo? Ha die plastik Sicherheitsverschlüss gha die sind 2 mal abbroche🤔
  • @kläffchen gniess trotz allem chli d ruhe! Mach öbis mir dine kolleginne ab oder gniess eifach dr feni abe ällei🥰☺️
  • @Tessi ich bin noch mit dem Badmintonclub unterwegs 😀 nachher schaue ich vielleicht noch Jane the virgin 😀

    @sabi81 ich hoffe einfach, dass ich gut schlafen kann und morgen bin ich sowieso am arbeiten. Ich bin ja nicht mitgegangen wegen meinen Arbeitstagen, aber vielleicht hätte ich einfach frei nehmen sollen
  • So, wieder dähei.
    Hei schöni Feriä kha.
    Ds heicho isch de halt scho ou schön.
    Morn geits ads wäschä u iichoufä...@schildchrötlimel heieiei de bisch mal nid dehei u de passiert öppis spannends...
    Ha mi nüm chönnä aamäldä hiä(Passwort vergässä)
    Zum Glück dihei ufgschribä...
  • @Nessa ja mier hend so eis. Es hebt uuu guet aber es het ihm woner no es baby gsi isch es paar mal d hut zwüsched em magnet iklemmt. Er het nid reagiert aber mier hets uu leid ta wills sone feschte abdruck geh het🙈
  • @kläffchen bin momentan au süchtig nach jane the virgin😂👅👅👅 bi welere folg bisch? bitte kei einzelheite falls wiiter bisch😂😂 (staffel3, folge 20)
  • @Mary Lou konntet ihr eure Ferien denn noch geniessen?

    @Jooy ich bin aktuell etwa in der Mitte der 4. Staffel.

    Ich habe wunderbar geschlafen. Und endlich konnte ich etwas von meiner todo Liste abhaken. Habe mal ein Foto von meinem schlafenden Bürogspändli gemacht und dieses endlich drucken lassen und ins Büro gestellt 😂
  • wir haben auch eine bernsteinkettw mit magnetverschluss.leider kann sie sich die kette aber ohne probleme ausziehen seit sie 7 monate alt ist, der verschluss geht problemlos auf wenn sie an der kette zieht. würde ich nicht mehr kaufen
  • @kläffchen sehr lustige Idee. Wie kam‘s an?
  • @kläffchen der Start war echt bescheiden. Nach dem Zimmerwechsel wurde es massiv besser.
    Das Hotel hatte schon einige Minuspunkte, aber sie haben sich sehr bemüht und waren freundlich.
    Die Nächte waren aber trotz aller Bemühungen unruhig, weil es sehr viel Partypeople hatte, die Nachtruhe einen Dreck interessiert(vorallem besoffene Engländer😱)
    Die Nacht im eigenen Bett war super
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum