Mai Baby’s 2020 😍❤️🍀

2456789

Kommentare

  • ...ha sit hüt soo hausweh. ha ä salbeitee trunke u när ersch xeh, dass dä nur zum gurgle wär u mä salbeitee ir SS nid sött näh... ha när immr gad panik😂 weiss öpper öppis wäg salbeitee?
  • Und henter noh viel veschwärde?
  • Ha sooo e herte u blähte buuch immr
  • wi viu heitr scho zuegno?
  • 3 kg... aber i mag chum esse weg dä Übelkeit. Wet eifach nöd ufhöre trotz SSW 15 😢
  • ig o öppe 3kg aber isse viu😂 übelkeit bini zum glück verschont🙏🏼🙏🏼
  • Zerscht hani 2Kilo verlore und jetzt hani weder es kilo zue gnoh😀
  • wi geiz öich bim schaffe?
  • Ich bi leider 40% krank gschrebe. Ha e stränge Job😢.
    Bi üch?
  • I ha 4,5kg abgno 🤦🏻‍♀️ aber es isch no ok. Schaffe dueni 40% da i scho e Tochter ha ☺️ dänke wirde sicher bis Endi April oder Afang Mai dürezieh ☺️
  • i ha 4,5kg zuegno🤪...schaffe 60% in de kinderbetreuuig☺️ und ha vor bis zum letschte tag z‘schaffe wenns klappet..! und i ha mega apetit und iss viel😅...gege obe isch mr ame übel immer...aber wenn ich itinerol tablette gege übelkeit nimm denn hilfts mega.. isch die einzigi tablette wo schwangeri dörfe näh.
  • @ Livi
    Das macht sicher nüüt. Es isch immer e Frag vo de Dosierung.
  • Sinder au immer noh so müed?
    cha fascht nie mit mim Partner e Film a luege schlofe immer i🙈
  • schaffe 80% ou imene stränge job u weiss ni gnau wi lang ig das cha dürezieh. bi iz mau 3 tag chrankgschribe wäg mire ercheutig... @Würmli i was fürme bereich schaffisch de du?
  • müed bini ou immerno
  • heit dir ou ungerliiibsschmärze? u aube e herte buuch?
  • Jo ab und zue. @Livi6789 Im Detaihandel du? Mir hei momentan Hochsaison. Würde sicher 11Stund am Tag schafe und 6 Täger
  • hoi zämme ich ha de geburtstermin am 28.5.20. es isch mis erste baby☺️
    ich ha lester ziit immer so chopfweh was machet ihr degäge?
  • Guete morge Sturzi
    Und herzliche glückwunsch. Hesch momentan chlie viel stress?

  • Ich schaffe 100% im verchauf da hättmer immer wieder mal stress🙈
  • Ich würd mau FA froge . Ha au es zytli kopfweh cha. Sie het nur gseit das ich chlie de stress muss vermeide😀 oder mir ned so viel druck mache. Wöu ich cha nühme die leischtig bringe wo ich noh ned schwanger gseh bi. Mit dem hani au kämpfe cha.
  • jaa verstahni... wirde mi job so ou ni chönne dürezieh😕
  • Geit no sooo lang bis zu mim nexte termin & bi immer no nervööös😕
  • Ha mine hinter mir 😀 isch alles guet😘 aber muss mi immer noh schone dörf nunig 100% schafe😢 leider. Sie het mir Grippeimpfig empfole. Wer vo üch het sie au?
  • ha mi dergäge entschide. has mit mire hebamme besproche. bi ke impf fründ u cha mr ni vorsteue, dass das guet fürs baby isch. e richtigi influenza hani no nie gha & darum machis nid. ou weme würk eini würd becho, chames behandle
  • Ich bis jetzt hani sicher set 15 Johr chei grippe cha. Bi mir so unsicher
  • verstahni guet- ha o mit viune gred u viu gläse bevor ig mi ha entschide
  • Bi jetzt au chlie am infomiere öb ich söll oder ned. Ich überleges mir jetzt bis am mäntig
  • Also ebe ich bin so guet wie nie chrank gsi ... und han mer au nie grippimpfig gmacht und schaffe ide pfläg .. woni schwanger gsi bin genau vomene Jahr (ET 12.01.2019 .).. genau den bini chrank wordä ... also hani mer dimpfig au gsparrt und den halt so bekämmpf und de chli gats guet
  • Muss me ide Pfleg ned Grippeimpfig ha??? Ha gmeint bi de Krankeswöstere und de Pfleg ust das ein muss. Oder bin ich hier falsch infomiert worde🤷‍♀️
  • Es wird empfohle aber da ich so guet wie nie chrank bin 🤷‍♀️ und ich hans selber miterläbt was das mit eim macht ... nei danke 😫 ...
    Ich bin sust voool gimpf mini chli au ... aber grippeimpfig hani na nie brucht
  • Wie gahts eu??
  • Guet und dir?
  • es goht e so🤢..mer esch immer no schlecht und ich iss zu viel...🙄..! bi mega mega müed emmer, stemmigs schwankige hani au..! abgseh vo dem gohts mr guet😆..! und ich hoff mega das ich nöchschtwuche s‘gschlecht vo mim baby weis evtl. wird den i de 15ss si abee villech wird mes ja scho chöne gseh..!
  • Esse tuni au zviel🤪 momentan hani voll de tick uf Früchte 😁 es kilo hani au scho zue gnoh. Ich finde ich gseh min Buch scho aber min schatz seit de gseht immer noh glich us😀
  • i währ froh hetti luscht uf frücht....leider hani luscht uf,mc,kebab,burger king ect..fast food😫..zue gno hani 6kg... und i gseh us als währi im 7.monet schwanger😒😅..! ha suscht scho e fette ranze gha vor de schwangerschaft jetzt halt nomeh..!
  • Jo de cheibe Mc ganz am afang De SSW hani einisch de woche uf de Mc chicken luscht cha🙈🙈🙈 . Min Frönd seit auwe ich ha e halbe Fruchtlade die hei🙈
  • chönt au immer mc ässe🙈
  • ha o scho +4kg u isse o viu zviu😂🤦🏽‍♀️
  • Es gaht besser mit de Übelkeit.. zum Glück..
    Haha @Nalan83bi mir genau glich😂🤭Han au scho 6 kg meh🥴
  • Merke ihr scho Baby ?
  • Hallo zämä. nei merkes no ni, ha aber ou ä VW plazenta... ha ä Frag- mini hebamme het xeit ha chli ä herti gebärmuetter- das hani aber im duurzuestand vorauem ganz unger am buuch... isch das nid gfährlech?
  • Livi6789
    Do musch glaub dini FA groge .
    Ich glaube ich gspöre mis scho chlie ab und zue wie es poche oder plubere im buch.😀
  • Merks scho fesch und täglich😍😍
  • Welere woche bisch und isch dies erste Kind?
  • 17 plus 5. Merke es seit einer Woche regelmässig. 😍Etwa seit Woche 15 ab und zu leicht. Ist aber mein zweites Kind! Habe auch das erste recht früh bemerkt. Ist mega schön und beruhigend!
  • Hoffes gspüres au bald bi jetzt au de Woche 17
  • Ich bin 16 + 5.. die zweit, spürs aber no ganz und gar nöd.. aber chunt sicher glii😊😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum