Mai Baby’s 2020 😍❤️🍀

1246789

Kommentare

  • ha mir das äbä überleit u mi eigentlech dergäge entschide, wiui angst ha das när immer zbruche u nüm uf mi körper zlose- kennemi😂 aber i so situatione wärs scho mega gäbig🙏🏼🙏🏼
  • I gspüre mis ab und zue aber o nid di ganz Ziit u mängisch o e Tag nid. I bi aber o so fest abglenkt vor Grosse dasi mi zwenig achte 🙈 i mire erste Ss hani o immer Angst gha aber i würd ebe o ufe Körper lose. Wenn aus guet isch und du ke Bluetige oder negativi Symptom hesch isch guet. Passiere cha immer öpis, aber das chas o we üsi Chind 2 oder 3j si oder oscho erwachse. Vertrou uf dis Buchgfühl ☺️
  • Hallo Zemme ig bi nöi da:)
    Ig wirde zerste mau mami und muess sege, schwanger si isch gar nid so easy.... ämu für mi nid...:)
    Dr Geburtstermin vo mim Chli isch am 13.05.20 auso bini ir heufti:)
    Am afang ischs mer gar nid guet gange... ha viu erbroche u es isch mer 24/7 schlächt xsi... u das bis i 4 monet..
    its geits mer scho besser und ig cha mit mim mage wo aube chli blöd duet läbe:)
    Ig hoffe öich aune u öine bebes geits guet.

    Ig ha ä frag a öich... u zwar geits ums schaffe.. ig schaffe 80% im soziale mit beeinträchtigte Mönsche.. immer 8-17:30.... auso bini aube so am 18:00 daheime.... und ig bi aube richtig am ar*** .... würk eifach kaputt und ussgsugt... mi buch und die wasserilagerige wärde ja äuä nid wenniger und ig frage mi vo monet zu monet wini das so söu schaffe....
    wie heit dirs mitem schaffe? Und wie machet dirs nach dr Muetterschaft?

    Merci für öii Antworte:)

    Liebe Gruess uss Bärn
  • ig schaffe genau wi du 80% im Sozialberich aus Familiebegleiterin... Chume ou scho chli a Aschlag mängisch... Wirde mis beste gäh solang wis geit, aber ou guet uf mi lose. Süsch lani mi de teilwiis la chrankschribe. Nachher macheni 6 monet Pause u fa de widr 50% ah! U wi machsches du? Lg ou us Bärn :)@lanie
  • ...auso höre nid uf +1kg pro wuche zueznäh🤷🏽‍♀️😂
  • Auso bi mim erste hani di erste 7 Mönet 100% gschaffet und denn 60% bis 12 Tag vor Geburt 🤔 ha früeh di Stützstrümpf müesse trage und ha e Job woni viu stah. Itz schaffi no 40% und ha vor bis und mit April z schaffe und denn mau luege wies geit. Aber da isch jede so verschide und het anderi Beschwerde 🤷🏻‍♀️
  • Also ich schaffe ufm bau als malerin... (temporär) als temp. Hets aber lm winter dure praktisch kei arbeit ufm bau.. Ha bis jetzt 100 % gschaffet aber höre jetzt uf und mache 20% chli reinigung... Ab März wetti nüt me mit schaffe ztue ha 😅 wet mini schwangerschaft nld gefährde..
  • @Livi6789Ig wirde nachem Muetterschaftsurloub nümm dert büggle wo its... ig has mitem nöie chef scho vor dr schwangerschaft nid guet ka u wöue künde... när bini schwanger worde u natürlech no blibe... ig hoffe dasi de öbbis finge... wett när 60% schaffe..
    Ig wirde ou no so lang schaffe wini ma... ha aber würk gmerkt dasi uf mi muess lose und viu rueh bruche im momänt:)
  • Goht für euch schwangerschaft au langsam verbi,oder bini die einzig...?! alli säge jo gniess schwangerschaft,es goht so schnell verbi ect...! für me goht si mega langsam verbi schwangerschaft,gross gniesse chanis au net🙄...!!am liebschte woti scho das mai isch und mis baby do isch..!
  • @Nalan83Ig finge ou dases mega langsam vora geit. Vo mir uss chönnt scho mai si😅Wiso chaschs nid gniesse?
  • @lanie also tönt blöd aber ich bi net gern schwanger😩... wot scho das chend do isch☺️..schwangerschaft an sich macht mr net spass gniesses net so wie anderi wos gern sind.
  • net falsch verstoh natürli beni dankbar und gott froh dasi schwanger worde be grad❤️
  • @Nalan83Ig bi imfau ou nid gärn schwanger... das isch nüt gäge mis ching... aber finges würk ou nid so toll....
    Wie geits dir de so? Hesch beschwärde? 😅 wenn hesch du dr Termin?
  • i ha geschter de termin gha...ha leider keis outing gha😩😆..hets net wele zeige..jetzt hani erscht weder in 5wuche e termin. sowiit eigentli net schlecht, nur unterliib e druck und schwachi blose,schlofstörige, stemmigsschwankige mega und bez rüggeweh👀...!
  • guet dasi net die einzig bi wo so denkt, fühel mi ame schlecht weni das sag..aber jo so isches..! wie hesch du i diner schwangerschaft? hesch scho es outing gha?
  • @Nalan83Ig dänke es geit viune froue so wie üss.. mä getroutsech das eifach nid so zsäge... aber ig finge mä darf sege dasme nid gärn schwanger isch... es isch ja ou ä mega sach wo dr körper leistet und jedi nimmts angers wahr😄

    Ig ha mi letscht termin am 13.12. kaa und dr nächst erst wider ändi Januar.
    Bi üss gits ä bueb... mir wüsses eigentlich scho mega lang.. är hets früeh zeigt😅

    Auso ig fühle mi immer so chli wie vor dr mens... stimmigsschwankige haut😅Auso bisle muessi sicher au stung.. mängisch no meh mängisch wenniger..
    Schlafe dueni sit ca 3 wuche nümm guet...
    ha viu bläige... und aube magebörnne...
    Mis härz gspürri aube ou mega... mängisch stört mi das chli.. aber schiins isch das normau und nid gfährlech...

    Zbebe gspürri its eigentlich jede Tag.. mau meh mau wenniger... ha ä vorderwandplazenta, dass heisst si duet dBewegige vo mim ching chli dämpfe u drum gspürris wenniger aus angeri😋

    I wellere wuche bisch its?
  • bi jetzt 19+2 👀 gspüres au sit öpe 5täg mis baby😍...!! i welere wuche bisch den du? entbindig isch 28.5 gsi jetzt geschter 26.5 datiert ..!
  • Ig bi its 21+3🎉😋 und dr geburtstermin isch am 13.5.20🥰🥰Its müesse mers no chli usshaute😅 u schüsch dueni aube daheime chli jammere das hiuft mer😅😄
  • Hallo mini Liebe Mamis oder werdende Mamis🥰wie gahts eu so?
    Ich bin ganz neu da:-) bin idä 20ssw und isch mini ersti Schwangerschaft und dä Geburtsterin isch am 28.05.2020🥰🥰 isch irgendöpper vo eu idä nöchi vom Mutschellä dihai?😄 Liebs Grüessliiiiiii
  • Hoi euis gaz guet😉 mir händ de glich geburtstermin☺️
    fabi85
  • ich ha au de 28.5 😍☺️
    fabi85
  • Hallo zämme, bi au ganz neu do. Bin jetzt i de 23 ssw de Termin hani am 12.05.20 und es isch mini 2. Schwangerschaft. Hed öpert do wo scho im Geburtshus gebore hed? Oder wo im Geburtshus werd/mlcht gebäre?
  • @AnairdaGugus
    Ig säuber ga nid is Geburtshuus, aber 2 fründinne vo mir si gange und würde immer wider ga. Ig bi die 2 ga bsueche und es isch würk schön und familiär.... zeinzige wo isch, isch dass wenn du gebärsch unds komplikatione würd gä, du när so is spitau muesch wius ja ke arzt dert het....
    aber die hebamme wüsse ja wasi mache und vo dem här ischs ä gueti Sach.
    Ig wett nid ga wius mini ersti Geburt isch und mir keis outo hei... u de isch zSpital nöcher vo üss daheime isch.
    Auso vo dem häär, ig ha würk numme guets kört u xse bim bsuech😄
  • Wie steht ihr zur Keuchhustenimpfung in der ss?
  • I has bim erste nid gmacht wüu i Impfige schlecht vertrage. Ha si denn mit 8 Wuche grad gimpft. Itz bim 2te machis, i bi dür di Grossi viu meh mit so Erreger i berüehrig und cha mi ja nid paar Wuche wi ,,abchapsle“ 😅 dasmau wirdis auso mache
  • Ich impfe mich nöd.
  • hallo liebe Mai Mamis- wie geht es euch? liege leider flach🤧 Spürt ihr eure kleinen stark und oft?😍
  • @mommytobe30Mir geits solala... ha äuä chli magedarm verwütscht...🥴 aber ja geit de verbi😁Dir wünschi ä gueti Besserig.

    Ja ig spürrene its jede Tag mau meh mau wenniger.. ha ä vorderwandplazenta und drum gspürrine chli wenniger aus angeri😄
  • ja ha o ä vw plazenta🥰
  • I wellere ssw bisch its? U gspürrsches u vorauem ender unge? 🥰🥰
  • bi morn ir 25ssw u du? ja unde rächt viu- oder augemein uf dr rächte site😁
  • Mir geits ok...ha zimlech Schmerze ir Leiste und übers Schambei 🙈Gspühre duenis jede Tag aber doch no eher fiin, bir erste isches gloub irgendwie anders gsi 😂🤷🏻‍♀️Bi ir 22ssw
  • @mommytobe30Ig bi sit hüt ir 24ssw🎉🎉 de simer nid viu ussenang😁 ja vorauem wenni lige geit dpost ab😅
  • @NagaliiSchmärze si nie lustig... vorauem dörfe mer ja nid würk öbbis nä. Hammer letscht mau ä närv iklemmt im rügge u ha keni medis wöue nä und ha mi när mega glitte... 😅
  • Uh ha e Symphyselockerung! Autsch! Aber sonst alles gut. Hoffe ich halte das durch...25 SSW
  • Ich ha am 24.5.19 mis meiteli uf d welt bracht. Hend e super Monet 😎😅 so vorem Summr und u agnehm so ksi. Was kriegent ihr so? Meitli ..Bueb? 😊
  • Ich hoffe am Mäntig weissi wases git.🙈☺️
  • ich hoffe afangs februar weisis entlich👀
  • Ä bueb🎉🎉🥰
  • Mir berchöme o e Bueb 😊. Isch mini zwöiti Schwangerschaft. Ha am 20.5.20 dr Termin.
  • mir o ä bueb🥰
  • Haa ich auu bueb 😍 has vo afang ah gwüsst 😁 jetzt ischs bestätigt..
  • De gits Ja de ganz viu Buebe im Mai 🥰. Geits öich aune guet?
    I ha grad e Erkältig 😩🤧.
  • @Claudi83I mim umfeud hei ou viu froue buebe becho😅 isch gäbig für mi, ha viu chleider becho u nid viu säuber müesse choufe😁🤩Mir geits solala... fühle mi so schlapp u xse blass uss... weiss nid öbi ä isemangu oder so ha... dasme ir schwangerschaft nid so fit isch weissi ja, aber so wie its hanni mi nonid gfühut... u dübukeit isch wider chli da sit dere wuche... dss schisst mi chli ah😅
  • mi hets vou verrumt- irgend ä infekt verwütscht🤧🤒
  • Ich wünsche öich ä gueti Besserig.🥰 isch müehsam so öbbis
  • merci :) la doch i isä la kontrolliere- cha guet si...
  • Gits wieder es Buebe Johr 🤗 i kenme nut fraue mit buebe vu mim umfeld. Wahnsinn 😄
  • Au en Bueb💙
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum