Gegenseitige Hilfe bei der Betreuung - Corona
Shira
496
Wir helfen uns gegenseitig bei Betreuung der Kinder oder beim Einkaufen.
Gemeinsam gegen den Virus, gemeinsam sind wir stark!
https://www.facebook.com/groups/288057432177851/?ref=share
Gemeinsam gegen den Virus, gemeinsam sind wir stark!
https://www.facebook.com/groups/288057432177851/?ref=share
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
339
791
0
Mini Eltere ond Schwiegereltere send zwösche 65 ond 70gi ond alli gsond. Aber de Bundesrat Berset heds jo klar ond dütlech gseit. Jetzt müend halt alli solidarisch sii.
339
297
339
62
339
240
339
240
339
240
Das di no schön chasch ufrege,mir gö jetz use und no chlei zum grosvatter....schöne tag i dim öde läbe....
339
240
87
531
215
Gwissi könnts nit verstah um was das es jetzt geit oder wents eifach nit verstah.
339
43
5
339
43
496
Öber die aktuelli Situation het jede so sini eigeti Interpretation.
Fakt esch eusi Regierig send keini Profis und versueched mit berotige im in- und usland s bescht mögliche för eus OND vorallem för eusi Grundversorgig sowie de Spital z tue was chönd.
S wichtigschte ih dere rasante usbreitig esch eusi Spitäler z schötze das ned öberränt werded ond d Hilf allne wiitershin chönd ahbüte au de verunfalte oder sost erchrankte Mänsche.
Wenn mer alli wiitershin egoistisch bliebed ond säged, pha solang alli andere jo döfid goge schaffe esch es jo gar nonig so schlimm also läbi ganz normal wiiters, explodierts ih eusne spitäler öber chorz oder lang.
Ond jo klar esch 95% vo de Gsonde Mänsche machid „nor“ en Grippe dore. Vo denne bruchid die wenigste Spitalhilf aber 5% vo denne bruched die Hilf + all die Gschwächte ond alte Mitmänsche wo das öberchömid bruchid zo 100% es Spitalbett ond das send ned wenigi.
Jo u do gits einigi wo sägid jo denn sterbet die wenige halt, päch gsi aber wäge denne müänd mer eus s läbe ihschränke goht gar ned. Sorry mis mami esch en hochrisikopatiäntin ond jo sie esch isoliert ond mer gönd nöm zo ere aber wenn alli anderschd dànked döfemer sie gar nie meh goge psueche will mer de scheiss ned in griff bechömid ond sterbe loh wänd mer sie no lang nonig nor wills es paar egoischte git.
Ja ich bliebe mit de Chind au ned 100% täglich de heime, aber ich gange nid mitene id Stadt goge lädele oder sos was sondern send dert unterwägs wos so guet wie keini Mänsche het ond händ höchschtens kontakt zo eim bis zwei anderne Chinder ond das die gliche ned täglich anderi.
Ich cha ned met dere Gwössheit läbe s virus ih mer enne zha, das wiiters zgeh ond somit ein oder meh Mitmànsche umbrocht zha.
Aber wie gseit jede het sini meinig zo dere ganze Sach esch au ok aber trotzallem au wenn ers nid verstönd, befolged doch d bitt vo de bondesröt. Wenn nid werds au nöm lang goh bes alli in quarantäne müänd, norno use döfid wenn mer en bewilligong ihgholt het ond wers nid befolgt mitere saftige puess bestrofft wird.
Danke för eues verständnis au wenns ih eune auge nid ok esch.
791
Bliibid gsund 🌼🌻
496
76
339
531
488
Ich würd jetzt ufjedefall kei risiko ih gah.. ich wot ned das es na so wiit chunt wie in Italie 🤔😥 den dert wird wie im Roulette gspielt wer läbe derf und wer ned 😥 also den riiised euch doch zämme und düend mal die ziit abefahre und uf euch und uf mitmänsche achte 😍
Mir chönd nur abwarte und hoffe das alles wider guet chunt und mir das chönd durrästah 👍👍
496
791
791
496
339
496
So ond jetzt zrog zo de Solidarität in dem mer enand gägesitig tued hälfe.
339
791
669