🥰Juli Baby‘s 2020🥰

13

Kommentare

  • Merci vöu mau fabienne, mandy und nadine :)

    Mir gohts sowit guet...langsam aber sicher fange d Becke/Symphyseschmerze a aber süscht isch alles ok.

    Mir hend nüt gross vorbereitet bis jetzt. Ha de Kinderwage und ds MaxiCosi wider usem Keller gholt... vo mim Sohn die neutrale Bebechleider 50/56 sortiert und fang parat gleit. Kaufe muessi eigentlich nüt, zum Glück! Bim erste Chind hani mir soo de stress gmacht mit de ganze vorbereitige 😅
    Jetzt muessi nur no s Bistellbettli wider is Schlofzimmer neh, de Wickelkommodeufsatz und s Laufgitter usem Keller hole, Kleider und Bezüg wäsche d Kommode umruume (am sohn sini sache alli i gross schrank, denn het die Chlini d Kommode für sich)...nachher simer sowit parat <3
  • Schön das es euch beiden gut geht ☀️😊 Bei euch sind es ja jeweils die zweiten Schwangerschaften - merkt ihr da einen Unterschied? Ist die zweite anstrengender oder weniger anstrengend als die erste?

    @Nadine: Ja, dass glaub ich dir 🙈 Bei mir ist es zwar das erste Kind, aber meine Nichte ist auch fast zwei und ich schaffe es nicht mehr so wie früher mit ihr zu spielen 🙈 bin einfach zu schwer und unbeweglich geworden 😅 und viel, viel schneller aus der Puste.

    @AnDu88: ich habe das Gefühl, dass ich praktisch schon die ganze Schwangerschaft hindurch immer wieder irgendwo ein Ziehen, picken oder stechen habe. Jetzt wird es einfach immer mehr. Das Gewicht und der Bauch machen wir ein wenig Mühe, aber sonst fühle ich mich auch blendend.

    Freue mich total darauf unsere kleine Maus endlich kennenzulernen 🥰

    Ich bin fleissig dran, das Kinderzimmer zu gestalten. Ein grosser Teil ist schon besorgt - Klamotten, Kinderwagen, Beistellbettchen, wickelkommode, Bett etc. Jetzt muss ich eigentlich nur an den Feinschliff ran. Sowas wie Gardinen, allgemeine Deko etc. Es macht schon sehr Spass das alles vorzubereiten, auch wenn sie es sicherlich am Anfang noch nicht wirklich brauchen wird 😅
  • Oh so guet, jo bim erste Kind hanis aso au mega gnosse gha s Zemmer irechte ond alles go usläse🥰

    Also ech fends eifach bitz lockerer, will mer veles scho kennt ond sech dör das bitz weniger sorge macht. Ond damals hani no 100% Sitzend gschaffed ond das hani rächt im Becki ond Rögge gmerkt gha. Das esch etzt uf jedefall besser do ech nor no 40% schaffe. Aber deför esches asträngender will mer scho es kind het ond mer ned eifach mol chan änehocke😅 Aso min Sohn esch grad sehr astränged ond brucht sehr vell ufmerksamkeit😄☺️
  • @Mandy Geniesse das Einrichten und Dekorieren. Ich habe es beim ersten Kind auch sehr gerne gemacht. Auch die Kleider waschen, bügeln (was ich jetzt auch nicht mehr mache 😅) und sorgfältig falten und schön im Schrank einräumen.

    Nur ist und war das Zimmer bei uns eher überflüssig 😂 er spielt nur ab und zu im Zimmer wenn Besuch da ist... das Zimmer ist hauptsächlich der Ankleide- und Aufbewahrungsraum, früher noch Wickelzimmer, 😂 schlafen tut Junior (3,5 jahre) immernoch bei uns im Bett und spielen bei uns im Wohnzimmer 🤷🏼‍♀️

    Noch zu deiner Frage, die jetzige Schwangerschaft verfliegt extrem schnell...es gibt Momente da vergesse ich komplett, dass ich Schwanger bin. Man hat nicht mehr die Zeit die Schwangerschaft richtig zu geniessen und in sich hinein zu hören. Man funktioniert einfach, ist ständig auf den Beinen, man trägt Sachen und/oder Kinder herum, das Ausruhen kommt definitiv zu kurz 🤪 Aber man macht sich auch weniger Sorgen wenn es mal irgendwo zwickt oder zieht. So ist es zumindest für mich. ☺️
  • Huhu Mamis, wie geits euch? Mögeter no? 😅
  • Neiii 😉😊🙈😂
  • Ligge gad bim CTG😊 Mini gross Muus sött sich scho bald uf de Weg mache... Muess sie aber glaub no devo überzüge das usserhalb vom Buuch au schön isch🙈 Wenn sie nöd freiwillig chunt wert i 2 Wuche vermuetlich igleitet... Bi mol gspannt😊 Susch gnüssi di letschte Täg, Wuche mit mim Müsli im Buuch well sie vermuetlich de letscht Buchbewohner werd sii.
  • Gli heimers gschafft 💪🏼 i füehle mi wienes Fass 😂
    Aber dr Nestbautrieb isch momentan extrem usgeprägt 🙈 was ig ir letschti putzt, umgstellt, ussortiert und ufgrumt ha...und i ha s gfühl i bi immernoni fertig. Heiter das au?
  • @Pheobee Wenn hesch de du ET? Bi mir geits no guet 4 wuche.
  • Üs gohts tiptop, aber mage langsam au nöm ond üsem 2.5 Jährige Sohn magi au nöm noche😅 Jo am ruume beni au emmer weder ergendöpis, han etzt mol Spitaltäsche ond alles förs Baby sowiit parat. Ech hät ET am 12.7. aber dörf ruhig chli früehner cho. Nögscht DI hani CTG mol luege wies de usgseht☺️
  • Ja i bi au no rächt fit, nüm so schnell und „wändig“ aber muessi jo au nid 😂 Mi gross isch zwar bitz frustriert dasi nümme so mag spile aber er hilft mer sehr vill, bringt mer z züüg und d sache am Bode duet er mir ufhebe wöui mi nümm so guet cha bücke 😅

    D Spitaltäsche muessi au no parat mache aber das machi de nöchscht wuche nachem ufnahmetermin und hebammesprechstund im Spital. Was hesch du alles ipackt @Nadine?
  • Eigentli hani ned so vell packt..mini Toilettenartikel woni bruche, Trainerhose, stilltops ond BH, ond es Jäckli, Onderwösch. För Gebort hani es grosses Shirt ipackt. Ond för s Baby nome öpis zom alege för zom heigoh. De Räscht werd bi üs im Spital alles zor Verfüegig gstellt..ond söscht muss mer halt denn mi Maa no öpis brenge wenn öpis fählt😅
  • @AnDu88 I haa demfall öppe mit der ET (16.7.) Aber mini chli (oder besser gross) Muus isch ebe scho 3.7kg schwer und 50 cm gross. Sie isch scho immer gross gsii und schnell gwachse. Drum hends hüt gseit es wär guet wenn sie öpe i 2 Wuche scho wör cho.

    I haa bis jetzt nu d‘Sache für di chli ipackt🙈 Mis Köffeli stoht no leer im Zimmer😉 Sötti nöchstens mol no mache...

    Am grosse magi au nüme so noh wie au scho und er findets glaub langsam recht doof das Mami nüme so mit ihm cha umespringe und tobe. Noch de Geburt sött so wenigstens d‘Gwichtsabnahm kei Problem sii🤪
  • @Nadine ja das isch überschaubar 😃 i muess de au no luege wasi ipacke...s meiste leggi jo jetz no a.
    hoffe nur es isch denne nid grad sooo extrem heiss wenn mer müesse gebäre. Bim erste hani e KS gha und jetz wetti wenn möglich spontan entbinde und bi 30grad plus isch das sicher au e herusforderig 🙈

    @Pheobee Jaa ig ha am 20.07. ET ☺️ ui jetzt scho so gross, hoppla 😃 wie gross und schwer isch de di Bueb ufd Welt cho? Isch er de au scho e grosse gsi?

    Bi mega gspannt ufd Geburt und alles... ufs Lebe mit 2 Chind etc ☺️ obs echt so wird si wie bim erste oder total andersch. Bim gross hani denne e Wuchebettdeppression gha und i hoffe sehr, dasi dasmol verschont blibe devo 🙈
  • Jo gäll etzt wos weder so heiss werd😅 Aber warschindli merkemers de nedemol..willmer so „beschäftigt“ send😆

    Jo be aso au mega gspannt obs en ähnlichi Gebort werd si oder ganz anderst..gli wössemers scho😄
  • mit hei no 31 täg bis zum KS am 20.07.😍🥰
  • @AnDu88: Er isch au scho en grosse gsii😊 4kg und 53cm. Aber i haa ebe dasmol zuesätzlich au no SS Disbetes und denn gsiends es ebe nöd so gern wenn Kind schnell so gross werded.

    Bi au mega gspannt uf Geburt und vorallem wies denn noch de Geburt dehei isch😊 Stell mi scho mol uf wenig Schlof ih denn chani nu positiv überrascht werde🙈
  • Wie bereitet ihr eigentlich üchi grosse ufd Akunft vom gschwüsterti vor?

    @Pheobee Ahja, das stimmt. De hoffe mer das si nümme zschnell wachst und dus bald gschafft hesch 🥰

    Hehe ja dr schlaf...i hoffe sehr si isch de e besseri schlöferin als ihre brueder am afang 😅 aber si isch ide Nacht im Buch nid gross aktiv, üse gross het ide Nach immer Party gha...weiss nid ob das vilicht es Zeiche isch 😂
  • Hallo Zusammen
    Ich mag langsam auch nicht mehr 😅 freu mich auch einfach riesig darauf meine kleine endlich in den Armen halten zu können.

    Mich quält nur ein wenig die Tatsache, dass sie sich noch nicht gedreht hat (ET ist der 26.7.) - jetzt ist alles so ungewiss, ob es eine natürliche Geburt oder einen KS gibt.

    Hat eine von euch zufällig Erfahrung mit der äusseren Wendung?
  • @Mandy Mein grosser war auch schpn relativ früh BEL, habe alles versucht bis auf die äussere Wendung. Ich hatte zu grossen Respekt davor und habe darauf verzichtet. Gedreht hat er sich leider nicht mehr 🤷🏼‍♀️
  • Schleich mich mal rein.
    Hatte beim Ersten eine äussere Wendung machen lassen. Ist schon kurz schmerzhaft gewesen, aber gut Auszuhalten. Hat auch sehr gut geklappt.
  • Ich ha ganz vil dbrugg gmacht und er hät sich dänn au i dä letschte paar wuche trüllt, weiss nüm genau wänn, ä üsseri wendig wär für mich nöd in frog cho, ha mir immer gseit wänn er sich nöd trüllt häts än grund
  • @AnDu88: Ja, dass verstehe ich. Habt ihr bei der Geburt festgestellt, dass es vielleicht einen Grund gab warum er sich nicht gedreht hat?
  • @Possum: und dann hast du problemlos natürlich gebären können?
  • @Lyaa: das ist eben auch genau der Grund was mich dabei hemmt ... noch ist die Hoffnung aber noch nicht verloren. Vielleicht muss ich diese Entscheidung nicht treffen...
  • @Mandy Nein, mir wurde nichts gesagt und ich hatte auch nicht gefragt 🙈 ich war auch mit meinen Gedanken woanders. 😅
  • @AnDu88 Versteh ich 🙃
  • Ig chas irgendwie immernoni glaube, jetzt geits no gueti 3 Wuche bis zum ET. Die Mönet si so schnell verbii gange, e wunderschöni Schwangerschaft...

    Aber ha scho Respekt vor de Afangsphase, wie schnell mer üs ächt wärde finde als Familie us 4 etc. I ha d Afangszit vom grosse no rächt presänt wie schwirig und asträngend dases für üs, für mi, isch gsi aber glichzitig isch d Vorfreud au mega gross uf die Chlini <3 .<br>
    Wie si üchi Gfühl so uf die bevorstehendi Geburt?


  • Bi mer gohts etzt no 2 Woche ond be aso au sehr gspannt. Ech freu mech mega druf dases hoffentli gli losgoht🥰 Ben sehr gspannt wied Gebort werd si..bi de erste Gebort esch alles tiptop gange.

    Üse Sohn esch als Baby sehr Pflegeliecht gsi ond ha bitz befürchtig dass das etzt evt. bi üsere chline nöm so werd si😅 Etzt gäg Ändi Schwangerschaft esch üse Sohn extrem ahänglich worde ond cha chum meh öpis allei mache, darom hani aso au bitz Respekt wies de met 2 werd si..vorallem am Afang bes mer üs igläbt hend. Aber er freut sech mega uf sis Schwösterli, verzellt amu emmer devo. Ech versueveh ehn möglichscht i alles met ibezieh ond ehn lo methälfe metem Baby. Mol luege wies de werkli usechond..aber hend vor eus jo aus cho anderi Mamis gschafft👍😅
  • @nadine ja ig freue mi au sehr druf. Mi wunsch isch ja immer gsi, dasi mol e Spontangeburt darf erläbe. Oder mindestens mol Wehe darf gspüre und was mitem Körper passiert etc. Ha drum 3 Konisatione hinder mir plus ebe no dä KS vo letscht mol. De het mini Ärztin gseit dases bi mir eher zumene KS chönnti cho, falls de GMH nid zitnah ufgeit. Ha am zistig s ok becho, dasi darf spontan probiere. Jetzt hoffe mer s beste :)

    Oh ja, mi Junior isch au seeehr ahänglich worde. Er isch nie gross de Schmüseler und Kuscheler gsi aber jetzt giter vollgas. Ig wirde ständig umarmt und abknutscht und i gniesses soooo sehr <3 vorallem will er vorher immer sehr sparsam mit sinere Zueneigig isch gsi :D Bi au mega gspannt wie er wird reagiere ufs Schwösterli. Bis jetzt seiter er freut sich druf, striichlet de Buuch, geit go lose was si "verzellt"... ah und er seit si het si e Fernseh im Buuch und duet au zwüschine Trickfilmli luege, so wie er au :P
  • Oh das esch aber schön das chasch spontan probiere☺️

    Oh jöö so härzig🥰😄
  • Soo mer hend jetzt en Termin zum ileite am 3.7.20 well üses Müsli mitlerwile scho 4100g schwer isch. Sie het jetzt wieder innerhalb vo 1 Woche 300g zuegnoh und drum fühert kein Weg a de Ileitig verbii wenn sie sich nöd doch selber uf de Weg macht...
    Haa chli Bammel vorem Ileite wells halt doch über mehreri Täg cha go und ich weg mim Diabetes permanent überwacht werde muess...
  • @Pheobee I wünsche dir alles gueti fürd Geburt. Hoffe dases nid zu lang duuret und dir schnell dörfet kuschle. Due mitem chline im buuch rede, de chöiter üch beidi druf schomol vorbereite 🥰
  • Oh au vo mer alles gueti🍀 Vielleicht macht sie sech jo doch vorher no sälber ufe Wäg🥰 Ha sälber au kei Erfahrig met ileite aber mer ghört jo verschednigs, eifach probiere positiv dänke☺️
  • Hey, ech hoffe üch gohts allne guet! 😊 Be scho lang nüm do inne xi, aber jez hani churz en Frog: Mi Termin esch erscht Ändi Juli. Ha jez mit Dammmassage aagfange, esch mini erschti Schwangerschaft. Wöuis rächt kompliziert finde, öberleggi mer jez, en Epi-No z‘bsorge. Wie send so üchi Erfahrige?!
  • @Sissi i ha ds grad eismau mit mire Hebamme besproche u si het gseit dammmassage nützt nüt. Dr einzig wäg wos öpis würd bringe isch wes z. B di Partner würd mache u geng ei finger meh würd inne bringe. Dr Epi-No het si mr sehr empfohle u i benütze jtz dä u bi bis jtz sehr zfride.
  • Mini Hebamme het au gmeint, Dammmassage sigi scho ok, aber obs risst oder nid chönni me mit dem nid gross beiflusse. Lediglich dasme vilicht es paar Presswehe weniger brucht bis s Chöpfli düre möge het.
    Ig ha au dr EpiNo dehei und fange jetzde au mit dem a. Me cha au guet nachevollzieh wie wit dasme scho dehnt het, was mit Handmassage nid chasch.
  • Ech ha mech nie metem Epi-No chöne afrönde ond mini Hebamme het mer bi de erste Schwangerschaft Dampfsitzbäder ond Dammmassage empfohle. Bi de Dammmassage gohts i dem Senn eigentli ned oms dehne sondern meh zom s Gwäb weich mache. So het sies mer amu erklärt gha😅 Ech ha uf jedefall bi de erste Gebort kei Verletzige gha ond maches drom weder so. Aber es esch natürlech en grosse Teil au d Veralagig wo do en Rolle spelt..en kollegin vo mer het trotz Epi-No rächti Gebortsverletzige gha. Ech dänke esch secher en gueti Sach ond mer het wenigstens vorgängig öpis deför gmacht aber en Garantie deför obs denn werkli öpis nötzt hetmer jo eh nie😅
  • Also mini Hebamme hät gmeint nüt nütz ... das chunt ganz uf geburrt druff ah .. ( am beschte nur presse wennd dHebamme seit das es guet isch ) seinzige wasi gmacht ha isch Himbeerenblättertee trunke mit viel Zimt 😆👌 das macht sgweb weich und fördert wehe ... und ich han gar kei verletztige gha
  • @Pheobee alles gueti für hüt ❤️ hoffe sehr du chasch scho bald kuschle 🥰
  • Auch von mir alles gute für heute liebe @Pheobee. Vielleicht ist dein Wunder ja bereits da 🥰
  • Hallo mitenand😊 Mer hends gschafft🥳 D‘Melissa Sarina isch i de Nacht am 02:05 Uhr im Wasser uf d‘Welt cho🥰 Sie isch 3890g schwer und 52cm lang.
    Mer tüend üs jetzt erhole und gnüssed üsi Kennelernziit🥰
    Wünsch eu allne en guete Endspurt und dass au er scho bald dörfet mit eune Babys kuschle😊
  • Oh härzleche Glöckwonsch🍀 Gnüsseds🥰
  • @Pheobee Härzliche Glückwunsch 😍 wünsche euch e schöni Kennelernzit ❤️
  • Herzlichen Glückwunsch 🥰 schöne kuscheln - kennenlernzeit 🤗
  • 379a6cd0-bea5-11ea-a1e5-5b3dad6b7695.jpegmer kuschelet au sit gester 😍
  • @wola Herzliche Glückwunsch 🥰😍
  • Oh jöööö, wie süss - herzlichen Glückwunsch 🥰
  • ech gratuliere de pheobee und de wola härzlech 😍👍🏻
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum