Alle Babys schlafen super

Hey moss gschnell chli jommere alli wo ech grad kenne mit babys verzellid immer wie guet das ehri babys schlofid....ech be gloubs ellei wo es schlächts schlofends baby ha. 🤪

Kommentare

  • IG ha o es schlechtes Schlafes Kind. Er schlaft zb nur im Tragetuch, uf mir, it Nacht nuur nebe mir. Wacht ir Nacht all 2stund uf. Ahja u Wägeli findet er geit gar nid. 😂🙄
  • Es git meh babys wo „schlecht“ schlofet als umgekehrt 🤪
    Mine isch au e schlächte schlöfer gsi... ide nacht isch die längsti schlofduur 2h gsi... Aber ide Regel ischer all Stund ad Brust cho und Tagsüber nur uf mir gschlofe, ablegge hani ihn nid chönne. (PS: de Schoppe het a de schlofduur und -qualität au nüt gänderet, isch aber e super beliebte Rat gsi 🤷🏼‍♀️) Düregschlafe hetter ersch mit 2,5 jährig...jetz ischer de bald 4i und e guete schlöfer.

    Mami, du bisch nid allei ❤️
  • I schliesse mi ah, du bisch nid allei! 🍀
  • oooh doch i fühle au mit.. ha sit 6 mönet ned meh als 1-2 stond am stuck chönne schlofe😭 @AnDu88 wie hesch du da gschafft 2,5 johr?🙈 i bi etz scho extrem am limit..
  • @dija Aso es isch scho nid 2,5 johr lang all stund gsi, das hätti nid überläbt 😂 D Schlofduur het sich laaangsam mit de mönet gsteigeret 😅 die erste 4 mönet si die schlimmste gsi nachher hets de afo bessere. Aber bis 2,5 jährig sis max. 4h schlof gsi am stück. Me gwöhnt sich irgendwie dra a so wenig z schlofe 🤷🏼‍♀️ ha au vill mitem chli zäme mittagsschlof gmacht, das het eim au no chli energie gä. Oder de bini zu mim Mami hei, bi e chli go häre ligge währenddem si mit ihm gspillt het oder isch go spatziere.

    Jetz erwarti mis zweite Chind und bi gspannt wies bi ihre wird si. Aber i bi ufs schlimmste gfasst 😅
  • @AnDu88 jah da merki au das de körper sich etz mit de ziit drah gwöhnt het mengmol gohts besser mengmol weniger.. i ha so ghofft spötistens mit em 6monet werds besser abr nöö.. u euse chli forderet tagsduur au extrem sobald er dauge uftuet muess was gah.. duracell häsli halt🤪🥳 liit da echt eifach a de jungs? be mer hend vell meitli u die schlofid alli super u send super pflegeliecht🤔 he gratuliere der demfau na ❤️lich zom zweite wunder!🤗
  • @dija Ja das isch mir au scho ufgfalle... fast alli Meitli i mim Umfeld schlofe super und sind eher ruhig 😅 und d Buebe si richtigi Energiebündel.
    Mine isch au seeehr aktiv gsi, ischer immerno - es muess immer öbbis laufe.

    Merci vill mol :) i ca. 1,5 wuche söttis sowit si 🥰
  • 2 Kinder, 2 x schlechte Schläfer bis sie 2 bzw. 2.5 Jahre alt waren 😫 jede Nacht mindestens 5 x auf, in (noch) schlechteren Nächten jede Stunde Gebrüll.... es war eine absolute Katastrophe - ich ein nervliches Wrack. Aber ich habe überlebt 🤪 Mittlerweile schlafen beide durch.
  • Ech ha öbrigens es meiteli🙈 ohjee mer wärdids sicher alli öberläbe...aber esch halt scho cheibe sträng🤪
  • mmmhh.. wa halted ihr den vo denne schlaftrainings? vieli schribe das zb. mit dere farber methode nachher alles besser wird.. aber i mage das ned durestoh i dere aktuelle verfassig woni bi u wets irgwndwie au nid mim chline zuemuete.. eifach so im stich loh schreie loh:(
  • @dija ig bi total gäge das schreie loh. Das hätti nie übers Herz brocht.

    Wenn me gar nümme cha, de chame s schlafverhalte mit 1001 Kindernacht aluege (oder ähnlich)... es git au Schlaf“coaches“ wo eim hälfe ohni dasme es Chind muess lo schreie loh.
  • @farfalla83 wie alt isch denn dis Baby?
    Wie d @AnDu88 seid, es gid meh "schlächti" schlöfer... Es lid au drah was du als "schlächt" schlafe empfindlich....
    Bi ganz chliine Babys isches völlig normal wenns all 2-4 Stund chömid. Bi grössere heds oft mitem selber chönne ischlafe ztue. D Natur isch im übrige so igrichtet das en Säugling d Muetter und de Körperkontakt zum eigeschutz bruucht. Es isch en Instinkt wo die einte Babys meh wahrnehmid als anderi.
    Vlt hilft der au meh uf dich und Bedürfnisse vo dim chline Schatz z lose als uf das wo anderi verzellid. Oft trügt der Schein und sie segid eifach ihri Chline schlafid supper will mer ide hütige Ziit guet wott da stah bi andere Mamis...
    Ich hans immer so gmacht wes für eus stimmt. Mini chli isch etzt 17 Monet und schlaft bi eus im Bett. Defür hemmer entspannti und erholsami Nächt😁👍
    Viel Kraft 🌸💮
  • @Tanja87 Mini chli esch jetzt 4 Monate alt...am tag ha ech sie im tragtuech demet sie meh als 1/2h cha schlofe...i de nacht schloft sie be üs im bett...also sie hed sehr vel körperkontakt...nome s problem esch das ech no en 4 jährige de heime ha...wenns ersti kind wär wärs gloub nid so es problem de chönt ech ou am tag mit ehre schlofe...aber so esch halt schwerig....die nacht esch horror gseh ständig verwachet ond schlussäntlech hed sie de of mir gschlofe aber finde das cha ou nid d lösig sie...sie brucht ächt mini ganzi energie
  • @farfalla83 hmm🙄 ja das isch natürlich en anderi Situation wenn no es Chind hesch🤔 tuesch du stille? Erwacht sie will sie hunger hed? Oder Schmerze? Oder schlaft sie eifach schlächt? Sorry für mini fragerei... 🙈
  • @Tanja87 Nei stille nid...sie hed sicher 2 mol hunger ond schösch schloft sie eifach schlächt😔 verwacht cha nid ischlofe den träg ech sie ome wenn sie de äntlech weder schloft legg ech sie äne aber vilmol verwacht sie de grad weder...
  • Wie handhabt ihr das wenn ihr arbeiten geht?🙈
  • @Babyboy Die Nacht durchbeissen, morgens aufstehen und zur Arbeit fahren 😄
    Nein spass, ich hatte mich daran gewöhnt so wenig zu schlafen. Ich ging wieder arbeiten als Junior 4,5 Monate alt war. Fand es dann immer so lustig meine Arbeitskollegen jammern zu hören, wie müde sie doch seien, weil sie „nur“ 6h geschlafen haben 😂😂
  • Ech moss zom glöck moment nid schaffe😊
  • bearbeitet 29. 07. 2020, 11:17
    Das problem mit dem durchschlafen hatte ich auch mit meinen 2 Kindern.
    Die ersten 4 Monate waren wirklich grausam, da sie fast die ganze Nacht durchgeweint haben.
    Nun habe ich beim 3. Kind von meiner Hebamme das cozysleep empfohlen bekommen.
    Es ist eine babystütze , worin das Kind stabil liegt und die Beine angewinkelt sind.
    Seitdem schläft unser kleiner die Nacht durch und wir können die ersten Monate und hoffentlich die restliche Zeit richtig geniessen.
    Es ist nur online erhältlich gewesen unter

    https://cozysleep.de/

    Ich wünschte ich hätte es schon vorher bei den anderen beiden gehabt. Aber vielleicht hilft es auch dem einen oder anderen hier.
  • Kommt immer drauf an, manchmal schlafen sie auch sehr unruhig wenn sie schlecht träumen.
  • @farfalla83 Häsch sie mol uf de Buuch abgleit? Mini 1 hätt dia ersta Mönet nur uf miar gschloofa bis sie kei Platz ka hätt
    Dr 2 hani denn direkt uf de Buuch tua und er schlooft aso 🙌😊
  • Oder z Baby will allei schloofa 🤷‍♀️
  • Es gaht soo viellne so wie du verzelsch..! All die liechtli ide fänschter wod ide nacht gsehsch lüchte sind mamis wo sich um ihri babys kümmere..ich inklusive 😬😅 mini chlii isch 1,5 und de grossi 3 und im momänt simer ide nacht au meh wach als öpis anders😣 es git es liechtli am endi vom tunnel!! Zum glück..du schaffsch das!! Bitte lah die farbermethode si sie lernet ned s schlafe sondern eifach das sie elei sind und niemert chunt wenn sie brüelet😣😩 sisch jo no so chlii und cha garned verstah das es dich schluucht oder extra rüeft us spass oder dich z ärgere🙃 es isch härt ich weiss mer gwöhnt sich tatsächlich drah wenig z schlafe bis zume gwüsse grad..und plötzlich chunt e „gueti“ nacht und mercha wenigstens 3-4h am stuck schlafe🙏🏼☺️ ich druck dir fescht duume und bis dahi is eifach au chli es usprobiere was oder wie dis baby am beste schlafe cha🍀🍀💕
  • Meine ist da wohl eine Ausnahme
  • @Roberta wie alt ist sie denn wann geboren?;) schläft sie schon immer gut?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum