Alle Babys schlafen super
16
in Plauderecke
Hey moss gschnell chli jommere alli wo ech grad kenne mit babys verzellid immer wie guet das ehri babys schlofid....ech be gloubs ellei wo es schlächts schlofends baby ha. 🤪
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
7
786
Mine isch au e schlächte schlöfer gsi... ide nacht isch die längsti schlofduur 2h gsi... Aber ide Regel ischer all Stund ad Brust cho und Tagsüber nur uf mir gschlofe, ablegge hani ihn nid chönne. (PS: de Schoppe het a de schlofduur und -qualität au nüt gänderet, isch aber e super beliebte Rat gsi 🤷🏼♀️) Düregschlafe hetter ersch mit 2,5 jährig...jetz ischer de bald 4i und e guete schlöfer.
Mami, du bisch nid allei ❤️
38
0
786
Jetz erwarti mis zweite Chind und bi gspannt wies bi ihre wird si. Aber i bi ufs schlimmste gfasst 😅
0
786
Mine isch au seeehr aktiv gsi, ischer immerno - es muess immer öbbis laufe.
Merci vill mol
178
16
0
786
Wenn me gar nümme cha, de chame s schlafverhalte mit 1001 Kindernacht aluege (oder ähnlich)... es git au Schlaf“coaches“ wo eim hälfe ohni dasme es Chind muess lo schreie loh.
791
Wie d @AnDu88 seid, es gid meh "schlächti" schlöfer... Es lid au drah was du als "schlächt" schlafe empfindlich....
Bi ganz chliine Babys isches völlig normal wenns all 2-4 Stund chömid. Bi grössere heds oft mitem selber chönne ischlafe ztue. D Natur isch im übrige so igrichtet das en Säugling d Muetter und de Körperkontakt zum eigeschutz bruucht. Es isch en Instinkt wo die einte Babys meh wahrnehmid als anderi.
Vlt hilft der au meh uf dich und Bedürfnisse vo dim chline Schatz z lose als uf das wo anderi verzellid. Oft trügt der Schein und sie segid eifach ihri Chline schlafid supper will mer ide hütige Ziit guet wott da stah bi andere Mamis...
Ich hans immer so gmacht wes für eus stimmt. Mini chli isch etzt 17 Monet und schlaft bi eus im Bett. Defür hemmer entspannti und erholsami Nächt😁👍
Viel Kraft 🌸💮
16
791
16
7
786
Nein spass, ich hatte mich daran gewöhnt so wenig zu schlafen. Ich ging wieder arbeiten als Junior 4,5 Monate alt war. Fand es dann immer so lustig meine Arbeitskollegen jammern zu hören, wie müde sie doch seien, weil sie „nur“ 6h geschlafen haben 😂😂
16
1
Die ersten 4 Monate waren wirklich grausam, da sie fast die ganze Nacht durchgeweint haben.
Nun habe ich beim 3. Kind von meiner Hebamme das cozysleep empfohlen bekommen.
Es ist eine babystütze , worin das Kind stabil liegt und die Beine angewinkelt sind.
Seitdem schläft unser kleiner die Nacht durch und wir können die ersten Monate und hoffentlich die restliche Zeit richtig geniessen.
Es ist nur online erhältlich gewesen unter
https://cozysleep.de/
Ich wünschte ich hätte es schon vorher bei den anderen beiden gehabt. Aber vielleicht hilft es auch dem einen oder anderen hier.
54
0
Dr 2 hani denn direkt uf de Buuch tua und er schlooft aso 🙌😊
0
339
9
335